Bekijk volle/desktop versie : Ik ben op zoek naar een goede negaffa



Pagina's : [1] 2

11-12-2013, 10:28
Hallo dames,

Welke negaffas zijn echt aanraders? IOp dit moment spreken de volgende negaffas mij aan:
- El Magnifiek
- Zahia
- Mirjam

11-12-2013, 10:37


Ik vind de jurken van el Magnifique mooi, maar make up weer wat minder. En van Zahia vind ik make up mooi en jurken minder.
Mirjam ken ik niet..

11-12-2013, 11:28
Ja klopt de jurken van magniek zijn prachtig, maar make up kan beter inderdaad. Dus Zahia is niet aan te raden?

11-12-2013, 11:32
Ik ga zelf ook in 2014 trouwen en zit te twijfelen tussen el Magnifque en Zahia. Ik heb Zahia meegemaakt afgelopen zomer in Marokko, ik vond de jurken wel mooi toen en make up en haren sowieso heel prachtig. Maar ik heb gekeken op haar facebook en zie niet echt veel jurken op staan.

11-12-2013, 12:13



Citaat door zahra89:
Ik vind de jurken van el Magnifique mooi, maar make up weer wat minder. En van Zahia vind ik make up mooi en jurken minder.
Mirjam ken ik niet..
Ja vind ik ook ik zou gaan voor El Magnifique

11-12-2013, 13:02

Citaat door zahra89:
Ik ga zelf ook in 2014 trouwen en zit te twijfelen tussen el Magnifque en Zahia. Ik heb Zahia meegemaakt afgelopen zomer in Marokko, ik vond de jurken wel mooi toen en make up en haren sowieso heel prachtig. Maar ik heb gekeken op haar facebook en zie niet echt veel jurken op staan.
Magnfiek heeft mooie jurken, maar ik vind dat ze wel too much is in nep haar en sieraden. Met al die toeters en bellers, het moet wel gewoon chique en elegant blijven vind ik. En zahia is wel goed inderdaad qua make up en haren, maar je moet sowieso langs gaan om de jurken te bekijken. Meestal zetten ze de nieuwe collectie niet op de site.

11-12-2013, 13:09

Citaat door GroenOog20:
Magnfiek heeft mooie jurken, maar ik vind dat ze wel too much is in nep haar en sieraden. Met al die toeters en bellers, het moet wel gewoon chique en elegant blijven vind ik. En zahia is wel goed inderdaad qua make up en haren, maar je moet sowieso langs gaan om de jurken te bekijken. Meestal zetten ze de nieuwe collectie niet op de site.
Idd je moet gewoon langs gaan
Had gehoord dat zahia niewe jurken had en dat die zijn

11-12-2013, 13:16

Citaat door akro:
Idd je moet gewoon langs gaan
Had gehoord dat zahia niewe jurken had en dat die zijn
ja moet inderdaad langs gaan. Ik ben benieuwd.

23-12-2013, 21:46
Ziana Shakira


Voor gegevens of website check facebook of google










28-12-2013, 12:23
Ik zou voor bruidsstyliste Fadoua gaan.

28-12-2013, 19:42
Ik was ook tussen Zahia en Elmagnifique aan het twijfelen. Vond ze beiden erg goed.
Zahia was mijn eerste voorkeur naar, maar al gauw is die veranderd en heb ik toch voor Elmagnifique gekozen waar ik erg blij mee ben. Heb ze vaak meegemaakt en vond het bruidje er prachtig uitzien. Mooie jurken, make-up niet to much en kapsels zagen er ook erg mooi uit. Bij Zahia was de eerste indruk al meteen duidelijk dat ik haar absoluut niet wilde hebben.

29-12-2013, 02:30
Mirjam is zeer ervaren je moet daar een kijkje nemen

29-12-2013, 20:25


ziana fiesta selama is heel goed, en als je deze laatste paar dagen nog reserveert, heb je pakker 600 euro!!!! mooier kan het niet

29-12-2013, 21:33
Wat is de informatiesite van mirjam?

30-12-2013, 12:59
Mirjam jilali als je er als bruid wilt uit zien
Allah ie kamel belgair inshallah x

Pagina's : [1] 2