Bekijk volle/desktop versie : TV uit huis doen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

10-12-2013, 15:23
Ik zit er aan te denken TV uit mijn huis te verbannen

Steeds meer moslims doen dat en ik wil eigenlijk niet meer achterblijven.

Het is tegenwoordig niet normaal meer wat de koffar en ook zelfs moslims uitzenden.
Al die naaktheid, muziek, al die niet islamitische gedragingen, gewoontes en problemen van anderen.

Snap niet waarom ik hem eigenlijk nog thuis heb terwijl ik mijzelf wel een goede moslim voel.

Het zou toch niet moeten horen dat je als moslim zo verschrikkelijk en rare scherm in huis hebt!!!

Die alleen maar van de ene bier reclame naar de volgende wiskhey reclame, en vervolgens naar een halfnaakte vrouw of gozer springt?

En die homo's laat zien en normaliseert?

Die ons via paul de leeuw, en vele andere homo's, homo's gaat leren accepteren als zijnde "doodnormale mensen"

Die ons doet vergeten hoeveel islamitische geleerde er op dit moment sterven en overleden zijn, maar bezighoud met een of andere ongelovige : Mandela?!

En die van de ene zangeres naar de andere springt, en van de ene zogenaamde professor of jury die ons gaat wijs maken hoe iets wel of niet opgelost dient te worden wanneer hij/zij zijn haar visie geeft maar eigenlijk vooral niets betekenende en of toevoegende gelul?

En om maar niet te spreken over al die vieze zenders die ook op de sateliet zijn en vanaf 20:00 ook gewoon op de gewone kabel te vinden zijn, bel 0900 voor zo een teef, bel 0900 voor zo een slett.

Even serieus, waar zijn we mee bezig?

Wie denkt er ook zo over? Of is de rest zo erg verslaafd dat we vooral met smoesjes te maken zullen krijgen?

10-12-2013, 15:24


Neem bijvoorbeeld die zogenaamde "voetballiefhebbers" die in feite gewoon gebrainwashde tv zombies zijn.

Wat betreft de mensen die gewoon voor de lol een keer een wedstrijd willen zien, van "hun clubbie" en als dat belangrijk gevonden word, vind ik dat daar koffiehuizen geschikte plaatsen voor zijn.

Daar kan ieder "voetbal liefhebber" zonder andere familie leden daarmee te storen en of te besmetten schreeuwen, schelden, springen en huilen.

Of natuurlijk gewoon in de voetbal arena waar het allemaal gebeurt mits je daar natuurlijk het geld en tijd voor hebt.

Maar om nu helemaal uitgebreid thuis als een zombie gefoccussed zijn dat vind ik echt te ver gaan.

Helaas is ongeveer 80 % van de zogenaamde voetballiefhebbers zijn/haar doel totaal voorbij geschoten, wat ooit begon als gewoon meedoen met de "groep " is nu voor velen een persoonlijke probleem geworden, met een grote hoop ellende, frustratie, en wanhoop en overdreven haat en verdriet.

Met alle gevolgen zoals, tegenwoordig zelfs scheidingen, vermindering van goede vrienden, vermindering van goede daden, vermindering van geld door bijvoorbeeld mee te doen aan gokken met "vrienden" onderling, of bij de TOTO van het voetbal.

10-12-2013, 15:26
Maar ook bijvoorbeeld al die mexicaanse en andere zuid Amerikaanse, en Turkse series.

Het gaat er bij mij gewoon niet in om daar te luchtig over te denken.

Ik ben er namelijk van overtuigd dat vele problemen tussen de man en vrouw vandaag de dag vooral komen door het vertekende beeld wat die kuffaar series ons geven over het zogenaamde "perfecte" leventje.

Zonder dat vele van ons het door hebben denken we dat onze eigen nafs bepaalde dingen zus of zo vind, terwijl die zogenaamde eigen nafs allang gemanipuleerd is door die gare series.

10-12-2013, 15:30
Zo te zien vinden jullie het niet leuk dat er hier een topic over geopend is?

Des te meer reden om even een keer in de spiegel te kijken en onszelf af te vragen waar we mee bezig zijn.

10-12-2013, 15:36


Ik zeg doen weg ermee.

10-12-2013, 15:36
Ik zeg doen! Je zult merken dat er meer rust in je huis zal zijn.

10-12-2013, 15:38

Citaat door misskouzina:
Ik zeg doen! Je zult merken dat er meer rust in je huis zal zijn.
Volgens mij inderdaad echt zo, heb jij hem al weg?

10-12-2013, 15:40
wij hebben wel een tv maar kijken, mede om de door u genoemde redenen, selektief.
mijn man kijkt nieuws en nederlandt zingt, de kinderen de kinder programma's op family 7 (ook niet alles, vind niet alles geschikt) en ik af en toe een aflevering van kleine huis op de prairie of iets intresants op discovery..

10-12-2013, 15:41
Laat het ons weten als je je beeldbuis uit huis hebt gedaan.

10-12-2013, 15:51
zelf kijk ik geen normale tv live de tv is bij mij een soort computer waar ik zelf kan kiezen wat ik wil ik kijken via xbmc of youtube of een gemiste belangrijke journaal of programma

10-12-2013, 15:52

Citaat door hassans85:
zelf kijk ik geen normale tv live de tv is bij mij een soort computer waar ik zelf kan kiezen wat ik wil ik kijken via xbmc of youtube
Smart-tv. Wat voor èèn heb jij?

10-12-2013, 15:54
Mag ik hem hebben?

10-12-2013, 15:57



Citaat door Marietje:
wij hebben wel een tv maar kijken, mede om de door u genoemde redenen, selektief.
mijn man kijkt nieuws en nederlandt zingt, de kinderen de kinder programma's op family 7 (ook niet alles, vind niet alles geschikt) en ik af en toe een aflevering van kleine huis op de prairie of iets intresants op discovery..


Sorry maar Nederland zingt? Dat is toch een christelijke koor?

10-12-2013, 15:58

Citaat door hassans85:
zelf kijk ik geen normale tv live de tv is bij mij een soort computer waar ik zelf kan kiezen wat ik wil ik kijken via xbmc of youtube of een gemiste belangrijke journaal of programma
Wat vind jij dan bijvoorbeeld belangrijke journaal?

Ik vind dat maar een kwalijke zaak, ik heb begrepen dat ze nu zelfs op scholen kinderen leren nieuw te kijken door middel van een nieuwsuurtje in te lassen.

Sorry maar ik kan geen nieuws verzinnen die mij bezig zou houden.

10-12-2013, 15:58
ik heb ook geen tv in huis. vind ik niet nodig. als ik een programma wil kijken doe ik dat op internet. en het nieuws volgens we ook live op internet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33