Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse zanger Douzi vrij na arrestatie om ontvoering en misbruik



Pagina's : [1] 2 3

09-12-2013, 18:32
De Marokkaanse Rai-zanger Douzi werd vrijdag gearresteerd in Nederland nadat een opmerkelijke klacht tegen hem werd ingediend.



Douzi werd vrijdag gearresteerd nadat een minderjarig meisje met een Marokkaanse achtergrond een klacht indiende voor misbruik dat in Brussel plaats zou hebben gevonden. Naast misbruik werd hij ook aangehouden voor de ontvoering van het meisje. Volgens eerdere berichten zou Douzi het meisje regelmatig ontmoeten in een restaurant in de Belgische stad. In zijn huis zou het misbruik plaats hebben gevonden volgens de familie van het meisje.


Ongegrond
Douzi is inmiddels vrijgelaten en heeft met kwaliteitskrant Hespress contact opgenomen om zijn verhaal te doen om de wilde geruchten een halt toe te roepen. Hij maakte melding van zijn vrijlating nadat de Nederlandse politie een onderzoek had ingelast. Ook de familie van het meisje bevestigde achteraf dat de popster inderdaad weinig te maken had met de aantijgingen. De vader van het meisje nam hierover contact op met de Nederlandse politie.


Zijn advocaat hamerde er bij de politie eveneens op dat hij ten tijde van de verdwijning van het meisje in Marokko was. Stempels in de paspoort van Douzi bewijzen dit ook.


Excuses
Hespress meldt dat de familie van het meisje de nodige verontschuldigingen hebben gemaakt nadat zij hun aanklacht introkken. 'Ik heb besloten om de familie niet aan te klagen om het probleem op te lossen', zo toonde Douzi zich vergevingsgezind.

09-12-2013, 22:02


Vieze kaaskoppen
Op basis vn een loze aangifte via de tel een super ster van marokko oppakken
Tering raciste


09-12-2013, 22:13
Komt door de valse beschuldiging van de Marokkaanse familie

09-12-2013, 22:18
zo kan elk meisje wel iedereen beschuldigen!

dit gaat te ver!

09-12-2013, 22:31


Nou het kan wel waar zijn.. Ze zijn daar zo corrupt... Voor geld verkopen ze hun eigen mama..

09-12-2013, 22:36

Citaat door SafSaf9:
Nou het kan wel waar zijn.. Ze zijn daar zo corrupt... Voor geld verkopen ze hun eigen mama..
Rotzooi meisjes claimen dit soort dingen! Waarom gaat ze überhaupt mee naar zijn huis!!! Gewoon optiefen dat soort goedkope sletten!

09-12-2013, 22:44

Citaat door zahar:
Rotzooi meisjes claimen dit soort dingen! Waarom gaat ze überhaupt mee naar zijn huis!!! Gewoon optiefen dat soort goedkope sletten!
daar ben ik het wel mee eens.. Maar misschien heeft hij haar beloofd te zingen...met zijn lelijke turkekop

09-12-2013, 22:50

Citaat door SafSaf9:
daar ben ik het wel mee eens.. Maar misschien heeft hij haar beloofd te zingen...met zijn lelijke turkekop
hahaha ,gekkie,

Ik wil Smilies plaatsen maar K heb geen Smilies.

09-12-2013, 23:13

Citaat door zahar:
hahaha ,gekkie,

Ik wil Smilies plaatsen maar K heb geen Smilies.
als je me maar nu niet van ongewenste intimiteiten beschuldigd..

09-12-2013, 23:19

Citaat door SafSaf9:
als je me maar nu niet van ongewenste intimiteiten beschuldigd..
hahaha Heksje!

09-12-2013, 23:22

Citaat door zahar:
hahaha Heksje!

09-12-2013, 23:23

Citaat door SafSaf9:
Ik wil ook Smilies.

09-12-2013, 23:23



Citaat door zahar:
Ik wil ook Smilies.
kope??? 5 euro per stuk..!!

09-12-2013, 23:24

Citaat door polizei2000:
ik hoop dat ze een keer brutaal word verkracht door 4 bokitos
wat gewelddadig!! Wat heb jje in je leven meegemaakt, dat je iemand dit toewenst??

09-12-2013, 23:25

Citaat door SafSaf9:
kope??? 5 euro per stuk..!!
Gelijk bizznizz,hihi

Pagina's : [1] 2 3