Bekijk volle/desktop versie : dames wat is jullie ervaring met elmagnifique??



Pagina's : [1] 2

09-12-2013, 18:10
salaam dames,
Ik weet dat jullie dit onderwerp zo vaak hebben gezien.
maar ik ben radeloos en wil graag el magnifique als ziana nemen maar hoor veel negatieve verhalen over visagisten. Dus dat je moet afwachten om pas op de bruiloft te weten wie je visagiste wordt.

Meiden die elmagnifique hebben gehad laat aub weten wat je ervaring was en hoe je dat hebt geregeld om de visagiste te krijgen die jij graag wou hebben.

alvast bedankt dames.

09-12-2013, 18:32


Ge-wel-dig!!! Over hun moet je niet twijfelen. Zelf had ik visagiste Ghizlane. Een top make-up artist. En me bruiloft werd nog eens in Marokko gehouden. Iedereen was letterlijk versteld toen ik de zaal in kwam lopen

09-12-2013, 18:35
dyva super om je reactie te zien! maar had je ghizlan dus zelf gekozen of kreeg je haar gewoon zonder dat je dat wist?

09-12-2013, 19:08
Lieve meiden lieve visagisten gewoon doen

09-12-2013, 19:14


Hislove bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat t lieve meiden zijn. maar ik wil voor mijn dag inshallah wel een visagiste hebben waarvan ik het werk al ken, dat geeft meer geruststelling. Bij elmagnifique is het dus mogelijk dat je iemand krijgt op je dag waarvan je het werk van diegene nooit eerder hebt gezien! dus dar zit ik dan mee..

09-12-2013, 22:55
Lieve schat je kunt van tevoren aangeven welke visagiste je wilt dit noteren ze bij je contract in, wie er als eerste bij is krijgt dus ook de meeste kans op haar visagiste.

En als je het doet moet je Rabha pakken echt een topwijf! Je zult hier geen spijt van krijgen zij is ook degene waar meeste vraag naar is

Succes!

09-12-2013, 23:00
Wij werken bijna wekelijks met El Magnifique. De bruidjes zien er keer op keer weer verbluffend uit, tbarkAllaah. Ongeacht welke visagiste er is.

09-12-2013, 23:20
omg thnx meiden jullie hebben mij egt gerustgesteld.. egt super bedankt! Loveyemma thnx voor je tip!

09-12-2013, 23:21

Citaat door diae21:
omg thnx meiden jullie hebben mij egt gerustgesteld.. egt super bedankt! Loveyemma thnx voor je tip!
Je hoeft nergens bang voor te zijn, .

09-12-2013, 23:23
haha ja indd. maar tog je hoort ook veel rare verhalen dus vandaar mijn agst..

09-12-2013, 23:25

Citaat door diae21:
haha ja indd. maar tog je hoort ook veel rare verhalen dus vandaar mijn agst..
Rare verhalen komen veelal voort uit Jaloezie. Mensen proberen hun brood te verdienen, door andermans werk anoniem naar beneden te halen. Je hebt toch niet voor niets voor een dienst gekozen? Laat je niet gek maken.

09-12-2013, 23:30
ja dat is waar! maar gair inshallah iig goed om toch positieve reacties te zien

10-12-2013, 00:12


Rebha is de beste!! zij is echt de top styliste van elmagnifiek..kapsels zijn dodelijk, visagie precies hoe je wilt en top aan haar is
hoe zij met bruid omgaat in de zaal. ze is er contenu,en haalt die irritante shitkinderen ook weg!! en zo moet het. Wij nemen altijd Rebha..zowel vriendinnen,nichtjes. En wij vragen Hajar ook duidelijk om haar, en dan geeft ze haar ook, dat is gewoon onze must!

10-12-2013, 00:16
Rab7a is inderdaad een toppertje. Iemand met humor, die je gerust stelt en inderdaad de weg vrij maakt indien dit nodig is.

10-12-2013, 00:21
ok thnx meiden! (Taklidi) dus dit moet ik dan aangeven bij hajar telefonisch? en dan moet ik ervanuitgaan dat ik dus rebha krijg?

Pagina's : [1] 2