Bekijk volle/desktop versie : Mob wives is weer terug



08-12-2013, 16:51
Mijn winter kan weer beginnen. Nieuw seizoen(4) van Mob Wives . Alhoewel de helft de cast heeft verlaten dit keer helaas ...Gelukkig zitten Big Ang & Drita er nog. Twee nieuwe castleden die denk ik best boring zijn, maar zag al een gevecht tussendoor

[video=youtube;wIUPqqyXD3Y]http://www.youtube.com/watch?v=wIUPqqyXD3Y[/video]

LOVE MOB WIVES

08-12-2013, 16:58


Waar is het op te zien?

08-12-2013, 16:59
waar ken je ergens online series kijken zo een nl vriendin van mij had eens een site die was woooowie
maar wee niet meer welke dat is.

08-12-2013, 17:00
http://www.free-tv-video-online.me/internet/mob_wives/season_4.html

Op de bovenstaande link dames. Er staat alleen nog 1 aflevering. Het is ook pas uitgezonden.

08-12-2013, 17:03


Ik werd even gek, zat in die trailer te zoeken naar Pia, Nora, Leah enz.. Maar dat is Mob wives Chicago, gelukkkiigggg ..

08-12-2013, 17:08

Citaat door Unkown_:
Ik werd even gek, zat in die trailer te zoeken naar Pia, Nora, Leah enz.. Maar dat is Mob wives Chicago, gelukkkiigggg ..
NEEEEE DIE WAS KAKKA. Die bitches waren oud en lelijk en lulde maar wat. Mob Wives van Staten Iland is the real deal. Daar komen de echte mobsters vandaan . Die Chicago klaagde iedereen over die komt neverrrrrrr meer back. Tfoe die cavia Nora ze3ma gangster dat was echt geen gezicht.

08-12-2013, 17:11

Citaat door Wynona:
NEEEEE DIE WAS KAKKA. Die bitches waren oud en lelijk en lulde maar wat. Mob Wives van Staten Iland is the real deal. Daar komen de echte mobsters vandaan . Die Chicago klaagde iedereen over die komt neverrrrrrr meer back. Tfoe die cavia Nora ze3ma gangster dat was echt geen gezicht.
! Ik vond die juist leeeuk... Die Nora irriteerde me dooood,lekker voor der hoe op het laatst behandelt werd. Ze had altijd een grote bek, maar toen was ze elke keer als een pussy aan het janken. Pff, die moet gewoon terug komen! Van Staten Island vind ik alleen Drita leuk. Die Renee is troep. De nieuwe cast leden zien er indd saai uit.

08-12-2013, 17:13

Citaat door Unkown_:
! Ik vond die juist leeeuk... Die Nora irriteerde me dooood,lekker voor der hoe op het laatst behandelt werd. Ze had altijd een grote bek, maar toen was ze elke keer als een pussy aan het janken. Pff, die moet gewoon terug komen! Van Staten Island vind ik alleen Drita leuk. Die Renee is troep. De nieuwe cast leden zien er indd saai uit.
Neeeeeeeee BIG ANG IS DE SHIT.

08-12-2013, 17:32

Citaat door Wynona:
Neeeeeeeee BIG ANG IS DE SHIT.
Zij is omgebouwd.

08-12-2013, 17:34

Citaat door Unkown_:
Zij is omgebouwd.
Nee zijs super lief en grappig. Lekker boeie hoe ze eruit ziet . Is een lief mens.