Bekijk volle/desktop versie : Tfoe heb me verbrand



Pagina's : [1] 2

08-12-2013, 14:18
[aan die klote oven. Heb maar een paar minuten afgekoeld onder de kraan, geen geduld om dit langer te doen en merk nu de napijn Wat kan ik nu het beste doen? Heb boter opgesmeerd maar dat helpt niet en tandpasta erop is ook een fabeltje, Dus wat kan ik het beste doen ladies?]

08-12-2013, 14:20


Ik ook aan de binnenkant van mn pols, maar heb het niet onder water gezet echt stom.

08-12-2013, 14:23

Citaat door _krullenbOl:
Ik ook aan de binnenkant van mn pols, maar heb het niet onder water gezet echt stom.
ja doet het nu nog pijn?

08-12-2013, 14:27

Citaat door Bloempjeee:
ja doet het nu nog pijn?
Her prikte een tijdje, nou is het over. Heb wel een plekje eraan over gehouden

08-12-2013, 14:47


Heb ik ook eens voorgehad. M'n vingers verbrand aan de oven, vreselijke pijn. Onder water was het te doen maar eens ik de kraan dichtdraaide voelde ik helse pijn. Heb dan een grote kom met ijskoud water gevuld en zo uren doorgebracht met mn hand erin tot de pijn over was.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

08-12-2013, 14:49

Citaat door _krullenbOl:
Her prikte een tijdje, nou is het over. Heb wel een plekje eraan over gehouden
aah volgende keer moeten we beter afkoelen

08-12-2013, 14:49

Citaat door Lingasa:
Heb ik ook eens voorgehad. M'n vingers verbrand aan de oven, vreselijke pijn. Onder water was het te doen maar eens ik de kraan dichtdraaide voelde ik helse pijn. Heb dan een grote kom met ijskoud water gevuld en zo uren doorgebracht met mn hand erin tot de pijn over was.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Pijnlijk is dat he, gelukkig is het nu over

08-12-2013, 14:55
Je moet nooit met koud water afkoelen. Je moet je hand 15 min onder lauw water laten.
Tandpasta gaat de plek juist irriteren, dus nooit doen!

08-12-2013, 14:59

Citaat door Na3iiema:
Je moet nooit met koud water afkoelen. Je moet je hand 15 min onder lauw water laten.
Tandpasta gaat de plek juist irriteren, dus nooit doen!
Ja klopt altijd met lauw water. Haha daarom zette ik er bij geen tandpasta fabeltjes tips

08-12-2013, 15:01
sneu voor je meid maar zlefs daar zit gair in!! xxxxxxxxxxxxxx

08-12-2013, 15:03

Citaat door Bloempjeee:
Ja klopt altijd met lauw water. Haha daarom zette ik er bij geen tandpasta fabeltjes tips
vaseline erop smeren, dat helpt. dat haalt de warmte eruit en zorgt ervoor dat de plek wat rustiger wordt. is het een grote plek zit er een blaar op?

08-12-2013, 15:07

Citaat door Bloempjeee:
[aan die klote oven. Heb maar een paar minuten afgekoeld onder de kraan, geen geduld om dit langer te doen en merk nu de napijn Wat kan ik nu het beste doen? Heb boter opgesmeerd maar dat helpt niet en tandpasta erop is ook een fabeltje, Dus wat kan ik het beste doen ladies?]
Oh lieve meid.

Meteen toen je was verbrand had je inderdaad moeten afspoelen en dan METEEN ZOUT EROP
Dat zorgt ervoor dat er een korst komt plus de pijn verdwijnt.

watje nu kan doen is.... YOGHURT erop doen dat koelt namelijk af.
en of meteeen nu zout erop.

08-12-2013, 15:08



Citaat door minniemousse:
sneu voor je meid maar zlefs daar zit gair in!! xxxxxxxxxxxxxx
xxx

08-12-2013, 15:09

Citaat door maaltje:
vaseline erop smeren, dat helpt. dat haalt de warmte eruit en zorgt ervoor dat de plek wat rustiger wordt. is het een grote plek zit er een blaar op?
Nee klein plekje. Heb nu wel een blaar ja

08-12-2013, 15:09

Citaat door Bloempjeee:
Nee klein plekje. Heb nu wel een blaar ja

als de sodemieter ZOUT EROP STROOIEN!!!!

Pagina's : [1] 2