Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Dames Uiten hun Jaloezie op een Overdreven Wijze



Pagina's : [1] 2

13-02-2005, 21:22
als een marokkaanse dame jaloers is zie je heel vaak van die vreemde acties/reacties die heel opvallend en overdreven zijn en die ook nadelig kunnen uitpakken....nu is mijn vraag waarom kunnen marokkanse dames hun jaloezie niet in hun voordeel gebruiken?

geef effe je mening en geen Vrouw vs Man discussie aub!

13-02-2005, 21:28


nu scheer je iedereen over een kam

13-02-2005, 21:32
Jaloers over het algemeen of mannen? Als je mannen bedoelt dan.... :melig: no way

13-02-2005, 21:32

Citaat door Agadir2004:
nu scheer je iedereen over een kam
reageer inhoudelijk....ik zou iedereen over 1 kam scheren als ik zou zeggen: "ALLE marokkaanse dames...."

13-02-2005, 21:33



Citaat door sinaya20:
Jaloers over het algemeen of mannen? Als je mannen bedoelt dan.... :melig: no way
nee jaloezie over het algemeen...op alle gebieden!

13-02-2005, 21:34

Citaat door Don_Zakaria:
reageer inhoudelijk....ik zou iedereen over 1 kam scheren als ik zou zeggen: "ALLE marokkaanse dames...."
je hebt gelijk..... sorry ben nog niet helemaal wakker

13-02-2005, 21:35

Citaat door Don_Zakaria:
nee jaloezie over het algemeen...op alle gebieden!
Ah neen ben geen jaloerze type

13-02-2005, 21:35

Citaat door Agadir2004:
je hebt gelijk..... sorry ben nog niet helemaal wakker
geeft niet...hebben we allemaal wel's!

13-02-2005, 21:38
salaam alikom,
Ik ben wel heel snel jaloers maar neem geen actie. Ik word gewoon boos en laat het blijken door het gewoon tegen hem te zeggen.

xxx Nour

13-02-2005, 21:41

Citaat door Don_Zakaria:
geeft niet...hebben we allemaal wel's!
okey dan

13-02-2005, 21:41

Citaat door nour_elihsane:
salaam alikom,
Ik ben wel heel snel jaloers maar neem geen actie. Ik word gewoon boos en laat het blijken door het gewoon tegen hem te zeggen.

xxx Nour
wat noem je dit:

Ik word gewoon boos en laat het blijken door het gewoon tegen hem te zeggen

13-02-2005, 21:46
Don zakaria, ik bedoel daarmee dat ik niet iets lomps zou doen. dus ik ga niet ineens raar doen om hem terug te pakken. Of dat meisje ineens heel vies aankijken ofzo.
Ik zal het gewoon eerlijk zeggen en erover praten.
xxx Nour

13-02-2005, 21:46


hoi hoi

nou ik ben zelf een aardig jaloerse dame van aard. de enne zegt dat het een teken van zwakte is en de ander zegt dat het een blijk is van liefde. wat het nou precies is weet ik ook niet,
wat ik wel heb geleerd uit eigen ervaring is dat eenbeetje jaloezie goed is maar je moet het niet aan overdrijven en zoals je zei dat je jaloezie in je voordeel kan laten werken daar ben ik zelf nog niet achter gekomen het heeft meestal bij mij dan ( kan niet voor andere praten) in mijn nadeel gewerkt.
want op een of andere manier als je jaloers bent dan draait het meestal uit op zeuren en een feit wat als een paal boven water staat mannen houden niet van zeurende vrouwen,

dus mocht iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn jaloezie in mijn voordeel kan laten werken hoor ik dat graag

13-02-2005, 21:48

Citaat door nour_elihsane:
Don zakaria, ik bedoel daarmee dat ik niet iets lomps zou doen. dus ik ga niet ineens raar doen om hem terug te pakken. Of dat meisje ineens heel vies aankijken ofzo.
Ik zal het gewoon eerlijk zeggen en erover praten.
xxx Nour
ok ik begrijp het! dat werkt idd beter

13-02-2005, 21:51

Citaat door engeltje84:
hoi hoi

nou ik ben zelf een aardig jaloerse dame van aard. de enne zegt dat het een teken van zwakte is en de ander zegt dat het een blijk is van liefde. wat het nou precies is weet ik ook niet,
wat ik wel heb geleerd uit eigen ervaring is dat eenbeetje jaloezie goed is maar je moet het niet aan overdrijven en zoals je zei dat je jaloezie in je voordeel kan laten werken daar ben ik zelf nog niet achter gekomen het heeft meestal bij mij dan ( kan niet voor andere praten) in mijn nadeel gewerkt.
want op een of andere manier als je jaloers bent dan draait het meestal uit op zeuren en een feit wat als een paal boven water staat mannen houden niet van zeurende vrouwen,

dus mocht iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn jaloezie in mijn voordeel kan laten werken hoor ik dat graag
jaloezie gebruiken als blijk van liefde ipv gezeur zo kan je je jaloezie in je voordeel laten werken!

Pagina's : [1] 2