Bekijk volle/desktop versie : trouwen met een gescheiden vrouw



Pagina's : [1] 2 3 4

07-12-2013, 14:58
ik heb nu een leeftijd bereikt waarbij mij het niet meer kan boeien of een vrouw nog maagd is of geen maagd meer is.
door mijn levenservaringen ben ik wel erachter gekomen dat een goede vrouw waarmee je een goede huwelijk kan hebben toch wel goed kan aanvoelen.

gescheiden vrouwen zijn denk ik wel hier in wel wat volwasener, bedachtzamer en wijzer in.
dan een vrouw die niet getrouwd is en als maar graag wilt trouwen omdat ze halal seks wilt hebben of van haar ouderlijke huis weg is enzov.

ik denk dat gescheiden vrouwen ook heel wat eerlijker zijn als je met hun praat en contact hebt
dan zo een meid die zich alsmaar beter voordoet en een heel acteershow voor je neerzet.

@ de gescheiden vrouwen: hoelang ben je al gescheiden en hoezo nog vrijgezel?

07-12-2013, 15:01


Nou wordt ie mooi

07-12-2013, 15:03
Ach schei toch uit met jullie klote topics over gescheiden vrouwen

Zullen we het weer over bekeerlingen gaan hebben, is alweer een maand geleden

07-12-2013, 15:07

Citaat door Jiefa:
Nou wordt ie mooi

hoezo?

ben jij zelf gescheiden?

07-12-2013, 15:11



Citaat door Tantetje:
Ach schei toch uit met jullie klote topics over gescheiden vrouwen

Zullen we het weer over bekeerlingen gaan hebben, is alweer een maand geleden
ben jij ook gescheiden?

07-12-2013, 15:12

Citaat door Archie:
Ze weet dat jij een viezerik bent die alleen maar uit is op gescheiden vrouwen omdat ze makkelijker zijn. Wat ben jij walgelijk zeg.
ik ben idd uit op gescheiden vrouwen te lerenkennen
omdat ze makkelijk zijn?
dat is jouw conclusie

07-12-2013, 15:27

Citaat door directe_man:
ik ben idd uit op gescheiden vrouwen te lerenkennen
omdat ze makkelijk zijn?
dat is jouw conclusie
Waarom anders perse een gescheiden vrouw willen?

07-12-2013, 15:28

Citaat door Archie:
Ze weet dat jij een viezerik bent die alleen maar uit is op gescheiden vrouwen omdat ze makkelijker zijn. Wat ben jij walgelijk zeg.
Omdat ze makkelijker ZIJN?

07-12-2013, 15:28

Citaat door Marokkaasjes:
Als iedereen alleen met gescheiden vrouwen zal trouwen, dan zal de Marokkaanse gemeenschap snel uitsterven.
Explain yourself...

07-12-2013, 15:46

Citaat door Archie:
Ja als ik wil kan ik jou makkelijk krijgen. Ga je de uitdaging aan?
Je hebt humor.

07-12-2013, 15:49

Citaat door directe_man:

hoezo?

ben jij zelf gescheiden?


Dat ga ik je meteen uitleggen.

Citaat door Archie:
Ze weet dat jij een viezerik bent die alleen maar uit is op gescheiden vrouwen omdat ze makkelijker zijn. Wat ben jij walgelijk zeg.
Nee erger nog, die gast leidt aan schizofrenie, in de vorige topic over het huwen van gescheiden vrouwen beledigt hij eerst alle gescheiden vrouwen

Citaat door directe_man:
alsnog blijft de marokkaanse vrouw achter de kont van de marokkaanse man rennen

alsnog laat de marokkaanse gescheiden vrouw zich volop neuiken door een marokkaan als de nood bij haar hoog is.

wat zeur jij dan nog?!

accept your faith girl...probeer maar om te gaan en te accepteren dat een gescheiden vrouw als 2e hands wordt gezien.


Toen dat niet werkte koos hij voor een andere aanpak:


Citaat door directe_man:
in deze topic wordt er een heisa gemaakt voor niks

wil je trouwen met een gescheiden vrouw? dan doe je dat!
wil je het niet...dan niet...

daarnaast heb je goede vrouwen en mannen overal en in elke laag en leeftijden....
om per se te gaan zeggen dat gescheiden vrouwen goedkoop zijn is onzin, generaliseren....heb je zeker weer geleerd van de nl-ers

zij zeggen ook dat alle marokkanen kut marokkanen zijn. Gezien jij van de generalisatie bent, zal jij ook wel een kut marokkaan zijn.
jij hebt veel geleerd en heel veel levenservaring opgedaan jongetje


en dan nu deze topic.

Hij wil dat men zijn eerste reactie bevestigen, dat gescheiden vrouwen inderdaad zijn zoals hij ze beschrijft.

07-12-2013, 16:21
Gescheiden, niet gescheiden, jong , oud, het gaat om de persoon.

07-12-2013, 18:21



Citaat door Archie:
Dat is waarom gescheiden vrouwen mij leuk vinden. Ze missen de fun in hun leven.
Kortzichtig!

07-12-2013, 19:15

Citaat door Archie:
Drop je Lyca en je maakt de rollercoaster van je leven mee.
Ik ben 28, geen 18 meer. Ik heb mannen zoals jou niet nodig voor fun, mannen zoals jij zorgen eerder voor a headache!

08-12-2013, 00:11

Citaat door Jiefa:
Dat ga ik je meteen uitleggen.


Nee erger nog, die gast leidt aan schizofrenie, in de vorige topic over het huwen van gescheiden vrouwen beledigt hij eerst alle gescheiden vrouwen


Toen dat niet werkte koos hij voor een andere aanpak:



en dan nu deze topic.

Hij wil dat men zijn eerste reactie bevestigen, dat gescheiden vrouwen inderdaad zijn zoals hij ze beschrijft.
vrouwen zoals jou die denken dat ze alles maar weten en begrijpen heb ik echt medelijden mee....
al die reacties wat jij hebt geciteerd waren niet zo bedoeld
jij bent wel erg goed in verkeerd citeren blijkbaar

Pagina's : [1] 2 3 4