Bekijk volle/desktop versie : handige producten die je echt thuis moet hebben!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

07-12-2013, 13:23


07-12-2013, 13:58


Leuke topic!!

07-12-2013, 14:06
Dasty! Maar dat had je al genoemd.

07-12-2013, 14:18
ik weet niet hoe je plaatjes plaats
maar dingen die ik in huis moet hebben zijn :

deo - ik kan niet zonder deo
concealer ik heb last van donkere wallen en zonder een concealer zie ik eruit alsof ik net ben opgestaan uit de dood.
geur verspreiders door het huis- ik vind dat ook een huis lekker moet ruiken
parfum- ik moet mezelf niet vergeten
knorr blokjes- ik vind dat mijn gerechten lekkerder worden met zo een blokje dus ook voor mij is dit een must voor in huis
bleekmiddel- ik zou niet weten wat te doen zonder bleekmiddel in huis[/SIZE]

07-12-2013, 14:27


zo ie zo bleekmiddel, als dit niet bestond dan weet ik het ook niet meer ik doe leterlijk allessssss met dat spul!!
parfum, ga de deur niet uit zonder parfumm.... (mijn man die zget dat ik het opeet)
die 2 zijn echt bij mij DE TOP!! heb ik die niet in huis zou ik niet weten wat ik zou doen.... heb gelukkig ook vooraad van parfums, en bleekmiddel.

07-12-2013, 14:39
Deo maar alleen van dove!
Dag creme anders ben ik zo droog als ik weet niet wat.
Qua huishoud spullen: chloor mijn #1

07-12-2013, 14:42
Uppperderuppieeee!! Leuke topiccc

07-12-2013, 14:48
bleekmiddel
dasty
dafalgan,iprofen tegen pijn
mijn blender kan niet zonder voor soepen,milkschakes

07-12-2013, 14:50
Purol, altijd in huis. Tegen schrale lippen, velletjes, korstjes. Purol lipbalsem is echt mijn favoriet!

07-12-2013, 15:07
Bij mij
Zakdoekjes
Bleek
Creme voor mijn handen
Deostick
Tandpasta
Pickwick thee (ben een theeleut en lust geen marocthee)
Hakmolen is inderdaad handig een waterkoker en een kneedmachine (gehandicapten onder ons )

07-12-2013, 15:32

Citaat door Bestcatch:
- zo'n apparaat dat uien in kleine stukjes snijdt van philips denk ik. Ik moet onwijs janken van ui, ik kan er niet tegen en als ik het zelf snijd dan snijd ik mijn handen altijd. De eerste dag toen ik ging koken en uien snijden, heb ik drie sneetjes in mijn hand gemaakt, waarvan twee diepen in een klap. Ik kan mijn ogen niet openhouden tijdens het snijden. Ik heb de dag erna meteen dat ding gekocht en sindsdien hoef ik alleen de schil weg te halen en dat ding regelt alles ook knoflook is ie handig in



- bodybutters en bodysprays ik vind parfum en deo wel genoeg, maar ik hou ervan ook geheel lekker te ruiken. Ik gebruik vaak bodyshop en victorias secret. Heb pas bodyspray en bodybutter van lovespell en bodylotion en bodyspray van amber romance en nog een andere bodyspray, een rooie. Ik vind ze lekker ruiken en ben er zuinig oo

- zelf ben ik opzoek naar goede geurkaarsen en dingen die je huis lekker laten ruiken. Ik vind die ikea kaarsen weinig doen, dus als iemand tips en ervaring heeft, hoor ik het graag....
de geurkaarsen van ambipure zijn echt super!! In een handig glazen potje, na 5 min ruikt je hele kamer naar frisse bloemen heerlijk

07-12-2013, 15:35
Een goede koekepan, goed vleesmes, ontvetter, gloor en ambipure geurkaarsen zijn onmisbaar.

Voor de verzorging: fohnborstel je haar zit in een mum van tijd alsof je bij de kapper vandaan komt, ideaal!

07-12-2013, 15:49


ik ga ze gewoon typen wat ik echt wondermiddels vind

antispatdeksel
magnetrondeksel
gaas voor op je venster ; vooral in de zomer superuitvinding tegen muggen & al die griezelige insecten die uit het niets opduiken
kruimeldief
elektrische citruspers ; ik heb een gruwelyke hekel aan manueel citrus persen die elektrische (kleintje) vind ik geweldig

dat zyn de dingen die me even binnen schieten

07-12-2013, 16:04
Ts.mag ik je vragen waar en hoeveel je die pittenzak hebt gehaald?helpt het echt voor rugpijn?
Shoekran alvast

07-12-2013, 16:09
wat ik ook altijd in huis heb is
dasty
antikal
handzeep (dove of nivea:love
kaarsjes (geurkaarsjes ben ik ook gek op)
en dove deo is ook mijn favo allertijden
nivea soft
en echt onmisbaar voor mij zijn reiningingsdoekjes van glorix en dettol

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8