Bekijk volle/desktop versie : promotie dmv gemeenschap met baas



Pagina's : [1] 2

13-02-2005, 20:23
Hi,

zoals iedere vrouw wil ik graag promotie maken.

Uiteraard heb ik er al veel voor moeten knokken....en dat doe ik nog steeds.

mijn manager heeft min of meer laten vallen dat ik snel promotie kan maken als ik iets 'spannends'met hem zou gaan doen.

wie zou dit doen......

13-02-2005, 20:32

Ik zou hem een knal voor zijn harses geven ontslag nemen en hem misschien ook nog eens aanklagen..



Wa zou je doen kom op zeg

13-02-2005, 20:34
het valt te zien hoe groot die promotie is é? als je van kuisvrouw wordt gepromoveerd tot financieel directeur :d en je loon wordt dan vertienvoudigd en het is een hele knappe mens, vraag ik me af hoeveel er doodgewoon nee gaan zeggen,

als je het eerlijk bent met je eigen, ga je het moeilijk hebben zowiezo

anders ben je maar hypocriet

13-02-2005, 20:36

Citaat door Soullesswoman?:
Hi,

zoals iedere vrouw wil ik graag promotie maken.

Uiteraard heb ik er al veel voor moeten knokken....en dat doe ik nog steeds.

mijn manager heeft min of meer laten vallen dat ik snel promotie kan maken als ik iets 'spannends'met hem zou gaan doen.

wie zou dit doen......
Dat je daar nog aan twijfelt doe het maar gewoon als je echt een dame was had je hem gelijk gescot

13-02-2005, 20:39


Citaat door Soullesswoman?:
Hi,

zoals iedere vrouw wil ik graag promotie maken.

Uiteraard heb ik er al veel voor moeten knokken....en dat doe ik nog steeds.

mijn manager heeft min of meer laten vallen dat ik snel promotie kan maken als ik iets 'spannends'met hem zou gaan doen.

wie zou dit doen......
slm zuster,

wat is dit voor een vraag?

promotie alleen omdat ie iets spannends met jou wil gaan doen? voel je je wel lekker? en als ie zegt doe het met een dier of zo zou jij het dan ook doen?

dan nog iets is ie een moslim of niet?

gegroet

zuster

13-02-2005, 20:41
doet dat er toe dat hij moslim is

13-02-2005, 20:44

Citaat door sielieboy:
doet dat er toe dat hij moslim is
nee niet haram is haram of t moslim is of niet,

maar ik ben wel benieuwd eigenlijk of ie een moslim is of niet als ie een moslim zou zijn en een echte moslim vraagd dit neit dus betwijfel ik of het wel een echte moslim is

gegroet

13-02-2005, 20:46
dan vraag je toch niet of hij moslim is want doordat hij dat vroeg is hij sowieso geen moslim?

13-02-2005, 20:50
dit kan je niet menen.. dat je deze vraaag nog stelt aan ons en aan jezelf..

TUURLIJK moet je het niet doen.. neem als de sodemieter ontslag daar..wat is dit nou voor bullshit.. promotie moet gebeuren op basis van je professionele prestaties.. niet op basis van je sexspelletjes..

ga eens goed naar jezelf kijken man.. carriere is tijdelijk.. als je sterft heb je er niks aan..

a lela jema..

13-02-2005, 20:56

Citaat door sielieboy:
dan vraag je toch niet of hij moslim is want doordat hij dat vroeg is hij sowieso geen moslim?
slm broeder,

sielieboy:
daar heb je gelijk in,


maar wie wil zich laten gebruiken alleen om feit dat ze promotie wil??
dat mag hij ook zowiezo niet eens aan haar vragen,
ik zou ehtnie gedaan hebben meissie


gegroet

13-02-2005, 21:00
Ik zou alles opnemen en hem ermee chanteren. Dat zal hij heel spannend vinden!

13-02-2005, 21:09
ik zeg ook niet dat ze het moet doen muslimbrotheromaaar
ik zeg gewoon dat elk mens in de verleiding zou komen als je loon vertienvoudigd of verhonderdvoudigd wordt en je baas nog eens heel aantrekkelijk is

beeld je eens in dat je vanaf morgen ipv 2500€ per maand
250000€ zou kunnen verdienen
En het is brad pitt of angelina jolie

13-02-2005, 21:21


Citaat door sielieboy:
ik zeg ook niet dat ze het moet doen muslimbrotheromaaar
ik zeg gewoon dat elk mens in de verleiding zou komen als je loon vertienvoudigd of verhonderdvoudigd wordt en je baas nog eens heel aantrekkelijk is

beeld je eens in dat je vanaf morgen ipv 2500€ per maand
250000€ zou kunnen verdienen
En het is brad pitt of angelina jolie
slm sielieboy,

om een gelukkig leven te lijden hoef je niet 250000 te hebben of te krijgen
ik verdien liever zoal ik nu verdien zonder dat promotie en zonder dat ik iemand moet verwennen,

wist je dat als je dit doet dat dat geld haram is je hebt t dan niet eerlijk verdiend dat zowiezo niet

gegroet broeders en zusters

15-02-2005, 19:32
bedankt voor al jullie reakties folks!

uiteraard ben ik niet ingegaan op zijn bod.
Het betreft hier een getrouwde nederlandse man met 2 kinderen.

Ik schrok van zijn vraag echt waar...!
Hij weet dat ik spijker aan mijn carriere....werk veel over...doe veel dingen....en ga zo maar door.
Ik had nooit verwacht dat hij met zoiets zou komen.

Ja...ik zou inderdaad gesprek op moeten nemen en hem ten gronde moeten brengen....

15-02-2005, 19:50

Citaat door Soullesswoman?:
Hi,

zoals iedere vrouw wil ik graag promotie maken.

Uiteraard heb ik er al veel voor moeten knokken....en dat doe ik nog steeds.

mijn manager heeft min of meer laten vallen dat ik snel promotie kan maken als ik iets 'spannends'met hem zou gaan doen.

wie zou dit doen......
Ik zou er op zich geen moeite mee hebben ware het niet dat ik hem dan niet kan vertrouwen en hij me om onjuiste redenen promotie geeft. Grote kans dat ik in grotere problemen kom en hij me vaker lastigvalt en eist dat ik dingen doe.
Sorry maar ik ben niet graag afhankelijk van mijn baas en ik zou hem dan ook melden dat ik het ongelooflijk onprofessioneel van hem vind en misschien nog een aanklacht indienen ook.

Pagina's : [1] 2