Bekijk volle/desktop versie : Overstappen naar ..

Pagina's : [1] 2

13-02-2005, 20:22
Een andere verzekering..
Momenteel ben ik verzekerd bij de Agis maar vind deze te duur. Ik betaal namelijk 60.20 en vind dit gewoon teveel.
Kennen jullie een goedkopere verzekering?Wil namelijk overstappen naar een andere verzekering.

13-02-2005, 20:44

Salaam,

Er zijn veel ziekenfonds verzekering. Het enige wat je kunt doen is een offerte opvragen bij de zorgverzekeraars. voorbeeld, CZ is gekozen tot een van de beste zorgverzekeraars van Nederland. Je hebt bijv OZ zorgverzekering deze komt ook goed uit de peilingen. ik kan een hele hoop voor je opnoemen. maar ik denk dat het beste is voor je als je informatie opvraagt.

Succes met zoeken.

13-02-2005, 20:47

Citaat door Ladymiss79:
Salaam,

Er zijn veel ziekenfonds verzekering. Het enige wat je kunt doen is een offerte opvragen bij de zorgverzekeraars. voorbeeld, CZ is gekozen tot een van de beste zorgverzekeraars van Nederland. Je hebt bijv OZ zorgverzekering deze komt ook goed uit de peilingen. ik kan een hele hoop voor je opnoemen. maar ik denk dat het beste is voor je als je informatie opvraagt.

Succes met zoeken.
Hey hartstikke bednkt voor de info.
Mag ik vragen hoe je die info vraagt?

13-02-2005, 21:30

Citaat door Femme~du~Maroc:
Hey hartstikke bednkt voor de info.
Mag ik vragen hoe je die info vraagt?
Salaam,

Je kunt bij hun sites kijken over de premie. Ik weet dat je bij CZen OZ online een offerte kunt te doen. En als je niet uit komt bij hun site kun je ze altijd bellen om info op te vragen. Je kunt tot en met 28 febr. 2005 overstappen, tenminste dat las ik in de krant.

Maar je hebt ook vgz(deze vind ik persoonlijk een slechte zorgverzekeraar wat betreft service) Amicon. Deze is volgens mij prijzig. Hier heb je een link waar
je kunt vergelijken met de nominale premie. De aanvullende Verzekering is niet vermeld.
http://www.geencentteveel.nl/ziekenfonds/

Succes.

13-02-2005, 21:49

Anderzorg lijkt mij het goedkoopst thanx voor je reactie..

14-02-2005, 11:13

Citaat door Femme~du~Maroc:
Anderzorg lijkt mij het goedkoopst thanx voor je reactie..
Ik ben pas geleden ook overgestapt van Agis naar Anderzorg, het scheelt 30 euro in de maand.

.:UcA:.

14-02-2005, 14:01

Citaat door UndercoverAngel:
Ik ben pas geleden ook overgestapt van Agis naar Anderzorg, het scheelt 30 euro in de maand.

.:UcA:.
hoi hoi,

als je goedkoper uit bent, heb je dan ook het zelfde pakket (uitgebreid)
wan ik ben zelf met mijn man verzelkerd bij de agis en we betalen per maand 120 euro nog iets.
we hebben allebei een uitgebreid pakket, maar als ik dat zelfde pakket bij een andere verzekerings maatschappij neem, kom ik op het zelfde bedrag.

en het is heel belangrijk om te weten wat je aan een verzekerings maatschappij hebt, is moeilijk als je later achter komt dat ie niet alles vergoed

14-02-2005, 15:09
Je kunt verzekeringen ook vergelijken, bij http://www.independer.nl

Ik wil ook graag overstappen naar een andere verzekering want ik betaal me blauw aan die rotzooi!!!

14-02-2005, 16:52

Citaat door Simran:
Je kunt verzekeringen ook vergelijken, bij http://www.independer.nl

Ik wil ook graag overstappen naar een andere verzekering want ik betaal me blauw aan die rotzooi!!!
Inderdaad. Maar zoals ik al eerder zei kom je bij Anderzorg veeeel goedkoper uit.
Het scheelt misschien zelfs de helft.

14-02-2005, 16:55

Citaat door alhoceima_rose:
hoi hoi,

als je goedkoper uit bent, heb je dan ook het zelfde pakket (uitgebreid)
wan ik ben zelf met mijn man verzelkerd bij de agis en we betalen per maand 120 euro nog iets.
we hebben allebei een uitgebreid pakket, maar als ik dat zelfde pakket bij een andere verzekerings maatschappij neem, kom ik op het zelfde bedrag.

en het is heel belangrijk om te weten wat je aan een verzekerings maatschappij hebt, is moeilijk als je later achter komt dat ie niet alles vergoed

Je hebt bijna hetzelfde pakket scheelt niet veel met de Agis alleen voor minder geld.
De voorzieningen die belangerijk zijn zoals huisarts en tandarts zijn volgens mij hetzelfde als bij de Agis denk ik.

15-02-2005, 16:38
wij bieden aan van SR zorg nominale premie 29,92 en aanvullende dekking 19,95 samen ben je 49,50 per maand kwijt, Mischien een optie dit is wel per volwassene

15-02-2005, 16:40
oja en voor overstappen naar een andere ziektekosten verzekeraar kan niet meer voor dit jaar. mits particulier naar ziekenfonds of andersom. je bent contractsgebonden. opzegtermijn is meestal 3 mnd.

16-02-2005, 21:34

Citaat door elmira -01:
wij bieden aan van SR zorg nominale premie 29,92 en aanvullende dekking 19,95 samen ben je 49,50 per maand kwijt, Mischien een optie dit is wel per volwassene
Dit is nog steeds duur vergeleken met anderzorg..

16-02-2005, 22:45
ja ik weet het, maar voor een beetje dekking is het voor deze tijd niet veel, zowieso is alles duurder aan het worden als ze niet oppassen worden de minderbedeelden erg gedupeerd, en gaat het de kant van marokko e.d. op heb je geld dan ook zorg en anderom echt erg wordt het.

je hebt ook sites waar je premies kunt verglijken misschien is dat wel wat.

MVG

17-02-2005, 20:18

Citaat door elmira -01:
ja ik weet het, maar voor een beetje dekking is het voor deze tijd niet veel, zowieso is alles duurder aan het worden als ze niet oppassen worden de minderbedeelden erg gedupeerd, en gaat het de kant van marokko e.d. op heb je geld dan ook zorg en anderom echt erg wordt het.

je hebt ook sites waar je premies kunt verglijken misschien is dat wel wat.

MVG
Ja klopt..
Volgens mij worden we min of meer gedwongen om te gaan emigreren.

Pagina's : [1] 2