Bekijk volle/desktop versie : Na jaren proberen toch zwanger? Deel het met ons!



Pagina's : [1] 2

06-12-2013, 12:01
Salaam

Zoals vele vrouwen, zijn we al 3 jaar bezig om zwanger te worden. Maar helaas nog zonder resultaat.
Elke maand weer een teleurstelling. De ene moment denk je er meer aan dan de andere keer.
Bij wie is het toch gelukt na lang proberen? En wat was de sabaab dat het gelukt was?
Ik heb veel baat bij jullie raad! Palmpollen heb ik 2 maand geprobeerd, maar niets. Habba sawda 1,5 maand, ook niets.
Pm mag ook als je dat liever wil.

Chokran

06-12-2013, 13:15


Heb je niet over de medische molen nagedacht? Na 1,5 jaar proberen ben ik medische molen ingestapt en ma 3 iui behandelingen ben ik elhamdoliliah zwamger geworden. Vruchtbaarheidsbehandelingen zijn er niet voor niets, waarom maak je er geen gebruik vsn en
Hopelijk zal jouw kinderwens uitkomtn

06-12-2013, 13:57
Ben na 1 proberen langs de gyne geweest. Ik moet nog proberen omdat alles in orde was, zowel bij mij als manlief hamdouliLlijh.
Dus wij proberen maar niks. Heb deze maand een afspraak om de behandeling te bespreken. Zal zeker weer maanden duren voor we daad werkelijk zullen starten. Denk dat het iui zal zijn.
Ik doe er voor zover ik weet alles voor.

08-12-2013, 18:36

Citaat door Moslima:
Ben na 1 proberen langs de gyne geweest. Ik moet nog proberen omdat alles in orde was, zowel bij mij als manlief hamdouliLlijh.
Dus wij proberen maar niks. Heb deze maand een afspraak om de behandeling te bespreken. Zal zeker weer maanden duren voor we daad werkelijk zullen starten. Denk dat het iui zal zijn.
Ik doe er voor zover ik weet alles voor.
Bij mij en mijn man was ook alles goed, maar na een jaar proberen heb je gewoon recht op een behandeling. Wat ze ook zeggen, je moet stevig in jouw schoenen staan en een behandeling eisen

08-12-2013, 23:58


Ik heb er ruim 2 jaar over gedaan (anderhalf jaar zelf en 8 maanden in de mmm)
Alhamdulilah ben ik nu zwanger van mijn eerste.

09-12-2013, 00:23

Citaat door Theprinces:
Ik heb er ruim 2 jaar over gedaan (anderhalf jaar zelf en 8 maanden in de mmm)
Alhamdulilah ben ik nu zwanger van mijn eerste.
Mabrouk dame! Moge Allaah je een voldragen zwangerschap geven!
Was het spontaan gelukt? Of heb je een duwtje in de rug gekregen?

09-12-2013, 01:02
Allah barek fik!! Hoop hetzelfde voor jou inshallah!!!
Nee het was helaas niet spontaan moest echt dagelijks hormoon inspuiten, ben jij nu in de medische molen?

09-12-2013, 09:29
Ja ben er al een tijdje in. Moet binnenkort op afspraak onze behandeling bespreken. Ik denk dat het iui zal zijn.

09-12-2013, 09:37
Ik hoop dat Allah jullie snel zal verblijden met een wondertje amien!

09-12-2013, 09:51
Meid, 3 jaar wachten is zonde van jouw tijd!
Ikzelf heb 1 jaar zelf geprobeerd en 5 maanden in de medische molen, 5e maand zwanger geworden HAMDOLILLAH, ik verwacht in Februari 2014 mijn eerste kindje INSHAALLAH.

De dokters in NL zeggen eerst 1 jaar zelf proberen, dus in die jaar ben ik helemaal niet naar de dokter gegaan terwijl ik zeer onregelmatig ongesteld was (varierend van 35 tot 52 dagen!!!).
Ik heb gewoon spijt dat ik na 6 maanden proberen niet ben gegaan, gewoon verloren tijd echt waar!

09-12-2013, 10:55

Citaat door Onderwijs:
Ik hoop dat Allah jullie snel zal verblijden met een wondertje amien!
Allahoemma amien!

09-12-2013, 11:03

Citaat door LamiaNoor:
Meid, 3 jaar wachten is zonde van jouw tijd!
Ikzelf heb 1 jaar zelf geprobeerd en 5 maanden in de medische molen, 5e maand zwanger geworden HAMDOLILLAH, ik verwacht in Februari 2014 mijn eerste kindje INSHAALLAH.

De dokters in NL zeggen eerst 1 jaar zelf proberen, dus in die jaar ben ik helemaal niet naar de dokter gegaan terwijl ik zeer onregelmatig ongesteld was (varierend van 35 tot 52 dagen!!!).


Ik heb gewoon spijt dat ik na 6 maanden proberen niet ben gegaan, gewoon verloren tijd echt waar!
Hier in belgie moet je je zorgen maken als het na 1 nog niet is gelukt. Dus ik werd gecontroleerd, mijn man. Alles was in orde hamdouliLlijh. Dus we moesten nog even proberen. Ik moest 2 maanden clomid innemen omdat ik opeen 2 maanden heel onregelmatig menstrueerde terwijl ik het nooit heb voorgehad. 2 maanden nadien had ik een miskraam (was 3 weken zwanger). Dus moest terug proberen van de gyneacholoog omdat ik zwanger kon worden. Dus ik terug enkele maanden proberen. Weer niets. Ik wou het even laten rusten omdat het me tot boven zat.
Mhm enkele maanden nadien terug op afspraak gegaan. Ik had mijn eileiders laten spuiten om de doorgang vrij te maken mocht er iets zijn. Dus daarna terug 4 maanden proberen. Terug niks. Had terug afspraak gemaakt. Ze had terug een uitstrijkje genomen, alles gecontroleerd, alles was in orde hamdouliLlijh. Dan had ze doorverwezen naar universitair ziekenhuis waar ze behandelingen uitvoeren. Ze wouden eerst zeker zijn dat alles in orde was. Dus heb een kijkoperatie moeten ondergaan, alles bleek in orde hamdoulillijh. Mijn mab moest terug staal inleveren, alles was ok hamdouliLlijh. Volgende week woensdag moet ik terug naar ziekenhuis om behandeling te bespreken. Duurt veel te lang voor mij.
Maar hamdoulillijh ben nog jong :-)

09-12-2013, 13:51



Citaat door LamiaNoor:
Meid, 3 jaar wachten is zonde van jouw tijd!
Ikzelf heb 1 jaar zelf geprobeerd en 5 maanden in de medische molen, 5e maand zwanger geworden HAMDOLILLAH, ik verwacht in Februari 2014 mijn eerste kindje INSHAALLAH.

De dokters in NL zeggen eerst 1 jaar zelf proberen, dus in die jaar ben ik helemaal niet naar de dokter gegaan terwijl ik zeer onregelmatig ongesteld was (varierend van 35 tot 52 dagen!!!).
Ik heb gewoon spijt dat ik na 6 maanden proberen niet ben gegaan, gewoon verloren tijd echt waar!
Zo dacht ik ook maar weet je kinderen krijg je van Allah swt enige wat wij kunnen is sabab doen,
het is geen verloren tijd maar het was niet onze tijd om meteen zwanger te raken.(zoals vele anderen)

09-12-2013, 14:01
Moslima, in mijn geval lag t aan mij ik heb pcos (onregelmatige eisprongen) dan kunnen ze meteen aan de slag maar bij jou zit het allemaal goed en bij je man ook, dat lijkt mij frustrerend.
Maar hoe dan ook het is goed dat je in de medische molen bent inshallah word je gauw zwanger .
Blijf vertrouwen op Allah swt dit zijn de momenten dat je geloof op de proef wordt gesteld je moet veel sbar hebben zoek steun bij Allah swt, je man ,familie etc.

09-12-2013, 15:11

Citaat door Moslima:
Salaam

Zoals vele vrouwen, zijn we al 3 jaar bezig om zwanger te worden. Maar helaas nog zonder resultaat.
Elke maand weer een teleurstelling. De ene moment denk je er meer aan dan de andere keer.
Bij wie is het toch gelukt na lang proberen? En wat was de sabaab dat het gelukt was?
Ik heb veel baat bij jullie raad! Palmpollen heb ik 2 maand geprobeerd, maar niets. Habba sawda 1,5 maand, ook niets.
Pm mag ook als je dat liever wil.

Chokran
salaam heb de palmpollen ook besteld hoe neem je dit in eigelijk en vanaf wnr begin je ermee? mag je gans de maand door dit innemen of stoppen 14 dag van je cycclus?

Pagina's : [1] 2