Bekijk volle/desktop versie : Is het mogelijk?



06-12-2013, 00:55
Om meerdere beroepen te hebben en je op verschillende opleidingen hebt gezeten en voor bent afgestudeerd?

Ik wil later bijvoorbeeld psycholoog, filosoof, dichter, schrijfster, actrice, regisseur, journalist en advocate worden.
Maar is dat mogelijk? Wel als ik toch dag en nacht er helemaal voor zou gaan?

06-12-2013, 00:58


Als je actrice wordt kan je elke rol spelen die je wilt dan ben je alles win-win.

06-12-2013, 01:12
voor sommige beroepen heb je echt studies nodig. Je kan alles worden wat je wil mits je maar de papieren hebt.
Ik denk dat het onmogelijk is om meer dan 2 opleidingen af te ronden.
Maar je kan altijd proberen, het kost veel geld en tijd. Je mag al blij zijn als je een opleiding afkrijgt.
Voor sommige beroepen heb je geen specifieke opleidingen nodig en dan heb je aan werk en denk niveau genoeg, maar dat geldt niet voor advocaat enzo.

06-12-2013, 09:18
ik denk dat het wel moeilijk gaat worden... maar je kunt het misschien combineren door hulpverlening aan ontspoorde tokkies te gaan doen..die hebben zowel een psychiater als een advocaat nodig, en je moet goed kunnen acteren om hun het gevoel te geven dat je ze echt heel zielig vindt. En later kun je dan een boek schrijven over je ervaringen

x voor alle duidelijkheid...het bovenstaande is cynisch bedoeldx

Maar je kunt zeker verschillende opleidingen doen..Ik heb mba en international accountancy, internationaal privaatrecht en fiscaalrecht gestudeerd en afgerond met diploma...Maar ik had altijd wel maar een baan tegelijk;-)

Ken wel een vrouw die part time secretaresse is en parttime bus chaufeur..