Bekijk volle/desktop versie : Doe een dua voor ons moslims.



Pagina's : [1] 2

06-12-2013, 00:12
Wat is er met ons gebeurd. Ik durf het niet hardop te zeggen, maar zijn onze harten werkelijk zo hard geworden?
Voorbeeld: oorlog in syrie, staat saoedie arabie op en zgt en nu is het afgelopen. Niet alleen dat, hulpgoederen, artsen, medicijnen, waarom geen inzamelingsactie???
Zie de kuffar(zoals wij dat zo makkelijk over een ander zeggen)
Tsunami in indonesie:224.000 mensen dood. HOPPA GIRO 555 open, hoppa heel nederland doet kleine dingen pm geld op tr halen Ze gaan een auto wassen voor 50 cent en doneren het.
Aardbeving haiti: ontzettend veel doden alles kapot. 'Kafirs' hoppa giro 555 open HOPPA geld ophalen
Tyfoon filipijnen hoppaaaa geld inzamelen voorde armen onder ons in deze wereld

En wat doen wij moslims als zich wr een ramp/oorlog voorstelt aan de mensen onder ons.
Precies mondje dicht wn lekker olie verkopen. We denken alleen aan ons zelf zelf zelf. Ik Ik ik ik ik ik.
Oke niet iedereen is zo, en alleen de Barmhartige Lieve Heer ziet wat er zich in onze harten afspeelt. Maar mijn hart bloed voor palestina, syrie, afghanistan, pakistan (weet je nog die watersnoodramp)
Geen enkel moslimleider die opstaat en de media opzoekt tot hij er bij neervalt.

Je kan zegen wat je wilt maar kijk mandela. 26 jaar gevangenis
Hij komt vrij en zegt vrede mensen. Bestrijd de mens met vrede
De gemiddelde mens zou vebitterd zijn en zeggen

Yallah hoofd eraf.

Ik ben boos, want de ISLAM is het mooiste geloof wat wij hebben gekregen. De koffar lijken onze goede daden te verrichten. Waarom??????

06-12-2013, 00:20


De islam is prachtig en Allah weet het beste.

06-12-2013, 00:23
Allemaal staren maar niet reageren. Maar de dood van paul walker wel he.

06-12-2013, 00:29
Moge Allah ons allen leiden.

Er zit zeker een kern van waarheid in je verhaal. De allerrijksten willen enkel rijken worden vaak en er wordt niet meer gedacht aan de arme medemens. Teveel geld maakt helaas vaak egoïstisch.

Helaas is het voor de gewone mens niet mogelijk om hierin veel verandering te brengen. We kunnen enkel dua doen.
En natuurlijk doneren aan bijv. Syrie etc.

Wat we wel kunnen doen is zelf een voorbeeld zijn door op kleine schaal iets voor de medemens te betekenen. Zo vind ik het bijvoorbeeld heel mooi om te zien hoe mensen bij de Voedselbank helpen met uitdelen van pakketten. Of iets vrijwilligs te doen voor de vele eenzame bejaarden in Nederland. Om zo ook de ware Islam uit te dragen. Tegenwoordig staan moslims-ook mede te wijten aan de media- bijna altijd negatief in het nieuws.

Erg jammer.....

06-12-2013, 00:32


Ik bedoel ook alle kleine dingen zelfs dat soort dingen zie je niet meer. Gewoon de kleine dingen mensen willen helpen. Jood christen of atheist. Een ander willen helpen, vriendlijk zijn en altijd blijven ook al word je uitgelachen het is moeilijk. M

06-12-2013, 00:34

Citaat door meisjevan12:
Ik bedoel ook alle kleine dingen zelfs dat soort dingen zie je niet meer. Gewoon de kleine dingen mensen willen helpen. Jood christen of atheist. Een ander willen helpen, vriendlijk zijn en altijd blijven ook al word je uitgelachen het is moeilijk. M
Komt wellicht door de hatelijke sfeer die is gecreëerd door de media.
Ik weet het niet...

06-12-2013, 00:36
Ook al word e nog zo gehaat, gewoon doorgaan met je geloof. Kijk naar onze geliefde profeet(vrede zij met hem) hij heeft pas haat gelend, maar hij bestreed haat niet met haat.
En dat doen zijn volgelingen wel. Ik zeg niet iedereen. Maar velen wel: kijk naar uitspraken die mensen hebben gedaan in het verleden

06-12-2013, 00:42

Citaat door meisjevan12:
Ook al word e nog zo gehaat, gewoon doorgaan met je geloof. Kijk naar onze geliefde profeet(vrede zij met hem) hij heeft pas haat gelend, maar hij bestreed haat niet met haat.
En dat doen zijn volgelingen wel. Ik zeg niet iedereen. Maar velen wel: kijk naar uitspraken die mensen hebben gedaan in het verleden
Ja ik ben het zeker eens met het bestrijden van haat door vrede en liefde. Zo is het ons namelijk voorgedaan door onze profeet (s.a.w.s.).
Je hoeft alleen maar op de topics hier te kijken om te zien hoe ver we verwijderd zijn van onze profeet qua gedrag: Het taalgebruik naar elkaar toe is vol van gescheld, grof en onbeleefd taalgebruik etc.
Moge Allah ons leiden.

06-12-2013, 07:42
Dat is de reden dat ik eigenlijk niet meer op dit forum kom dat gescheld zwartmakrn naar elkaar. We geven niks meer om elkaar al was het uit liefde voor de Heer. En nu denk ik als hier niet eens normaal respectvol met wlkaar om gegaan kan worden wat verwacht je anders ? Gaan forum mense het verschil maken.. Online????

Mijn punt is denk ik, ik ben lichtelijk jaloers aan het worden op 'koffar' die veel voor een ander iver hebben en wij net het mooiste geloof, nogmaals niet iedereen maar als ik zeg een meerderheid onder de moslims. Helaas

06-12-2013, 08:15
je hebt helemaal gelijk! de wereld blijft toekijken na 100.000den doden waaronder 11duizend kinderen die gemarteld werden. laat me zwijgen over andere moslim landen hoeveel daar zijn gedood en nog worden gedood!!!! mijn hart doet pijn om dit aan te zien en wat kun je doen in je 1tje?
deze tijd zal ooit weer eindigen en we zitten er nu midden in daarom leg ik mijn vertrouwen in Allah voor verlossing moslims in Europa zijn ook niet meer veilig... de staat richt zijn wapens op alle moslims in europa.. ik ben er van bewust dat dit gepland is maar de beste planner is Allah zij zullen de islam niet kunnen uitroeien wat ze ook van plan zijn...

06-12-2013, 08:36
ps: een kaffier is al slecht bezig waardoor die door de duivel met rust wordt gelaten.. een moslim is een ander verhaal de duivel is net een slang rondom de moslim en fluistert hem de slechtste dingen toe... ga je goede dingen verrichten wordt het na dat je het hebt verricht verpest door gedachten ben weer goed geweest en kijk wat ik terug krijg.... of ben je blij als een andere iets heeft dan krijg jij toevallig altijd mensen die niet hetzelfde als jij denken bij iets kleins dat je hebt wordt je uitgelachen zwart gemaakt over je geroddeld waardoor je stil aan ook die ziekte wat in hun hart schuilt krijgt... de duivel zal je hoe dan ook vervuilen als je het nog niet kenden dan zal je het via anderen oplopen want sytaan doet zo hard zijn best.... en door de zwakte van imaan zal het snel in je hart geplant worden dan is het voor die mens te laat want alleen Allah kan die hart genezen mens zelf wordt erger.. en vind zich zelf heel wat na een grote mond en een ander iets aandoen... hoe groffer men is bij marokkaanse/moslims hoe slimmer je bent in hun ogen.. ahhja je laat niet over je heen lopen en bent sluw! maar ben je een goede mens geen ruzie zoeken dan ben je zwak en saai. haha best wel erg. heb het zelf getest en ben tot dit gekomen. zelfs van je fam leden moet je het hebben. gedraag je u altijd naar hun wil dan ben je een zwak en heb je geen eigen mening en kan iedereen over je heen lopen.. maar wanneer je weer je duivelse daden de vrije loop laat ben je gattar en sluw en hebben ze respect voor je....

06-12-2013, 08:38
nou ja seg het is ergens wel logisch dat de nederlandse giro ons sneller bereiken dan de lokale giro in saoudie arabie byvoorbeeld ; ik geloof er wel in dat elke land wel een inzameling houd by zulke rampen & de overheid er mensen & spullen naartoe stuurt ; alleen die informatie bereikt ons niet altyd via de media ; misschien wel lokaal als je in een bepaald land woont dat je zulke informatie sneller zult oppikken maar om nu te zeggen dat de moslims gewoon zwygen & toekyken vind ik niet eerlyk want meestal is dat niet zo

ik vind het ergens ook ironisch dat altyd als eerste naar saoudie arabie gewezen word ; waarom moeten die altyd de volle laag krygen?

daar los van kun je als moslim zynde ook gewoon je bydrage geven via een nederlandse giro ; ja hun zyn kuffar & wy zyn moslims maar je wilt wel samen de mensen helpen & dan is je religieuze achtergrond niet zo belangryk hierby ; dat zou nelson mandela ook gevonden hebben




06-12-2013, 08:58


Moslims gewoon volk over heel de wereld willen dat het geweld tegen moslims stopt.. moge Allah de moslims bijstaan... ameen

08-12-2013, 00:24

Citaat door meisjevan12:
Dat is de reden dat ik eigenlijk niet meer op dit forum kom dat gescheld zwartmakrn naar elkaar. We geven niks meer om elkaar al was het uit liefde voor de Heer. En nu denk ik als hier niet eens normaal respectvol met wlkaar om gegaan kan worden wat verwacht je anders ? Gaan forum mense het verschil maken.. Online????

Mijn punt is denk ik, ik ben lichtelijk jaloers aan het worden op 'koffar' die veel voor een ander iver hebben en wij net het mooiste geloof, nogmaals niet iedereen maar als ik zeg een meerderheid onder de moslims. Helaas
Aaah zo moet je niet denken...
Topics die enkel om schelden etc. draaien moet je gewoon vermijden. Doe ik ook hoor.
Ik denk ook niet dat dit forum een realistisch beeld geeft van hoe mensen in het echt zijn. Van achter een scherm is het natuurlijk veel makkelijker om dingen te schrijven die je normaal gesproken misschien helemaal niet zou roepen.

Zorg ervoor dat je je in je privéleven enkel omringt met mensen die respectvol met elkaar omgaan.

''Jaloers' zijn op Kuffar is natuurlijk al helemaal niet nodig. Zeg alhamdoulilah dat je moslim bent en werk aan je innerlijke rust. Wees meer bezig met jezelf en niet met anderen hier op het forum of in je privé leven.

11-03-2015, 15:29
Hoe verwijder ik mijn achterlijke gedrag

Pagina's : [1] 2