Bekijk volle/desktop versie : schoonzus



Pagina's : [1] 2

05-12-2013, 13:01
[ je weet dat je schoonzus je niet mag en erg haat. met schoonzus bedoel ik zus van je man. en ze is voor de 2de x zwanger geraakt je had haar gefeliciteerd via de sms en je krijgt geen sms terug van haar. zou je dan alsnog als ze bevalt naar haar toe gaan?? ]

05-12-2013, 13:02



Citaat door kip2:
[ je weet dat je schoonzus je niet mag en erg haat. met schoonzus bedoel ik zus van je man. en ze is voor de 2de x zwanger geraakt je had haar gefeliciteerd via de sms en je krijgt geen sms terug van haar. zou je dan alsnog als ze bevalt naar haar toe gaan?? ]
Ga samen met je man. Even langs en feliciteren, en dan kom je weer naar huis. Doet ze afstandelijk, dan heeft je man gezien dat je de moeite hebt gedaan.

05-12-2013, 13:03
Je hebt nog een aantal maanden om te bedenken wat je gaat doen.

05-12-2013, 13:04
Gewoon gaan.

05-12-2013, 13:05



Citaat door kip2:
[ je weet dat je schoonzus je niet mag en erg haat. met schoonzus bedoel ik zus van je man. en ze is voor de 2de x zwanger geraakt je had haar gefeliciteerd via de sms en je krijgt geen sms terug van haar. zou je dan alsnog als ze bevalt naar haar toe gaan?? ]
Serieus, is dit nou de reden om niet te gaan? Als ze wel had gereageerd dan was je wel gegaan?

05-12-2013, 13:06
Zoals al eerder gezegd weer, samen met je man langs gaan! Niemand kan dan zeggen dat je niet langs ben geweest etc. Laat je van je beste kant zien!

05-12-2013, 13:09
Ga met je man langs hb je je plicht gedaan

05-12-2013, 13:11
Sowieso vind ik het nogal onpersoonlijk om je schoonzus op die manier te feliciteren Ik zou langs zijn gegaan of op zn minst hebben gebeld. Is iig persoonlijker. Dat je nu dan ook twijfelt om heen te gaan maakt het nog kinderachtiger. Ik vind dat je jezelf eroverheen moet zetten, ook al moet ze je niet. Zo kan ze jou iig niks verwijten, want dan heb je je best gedaan.

05-12-2013, 13:18
Sorry maar smsen vind ik ook een slappe manier van feliciteren hoor. Je had er ook gewoon kunnen bellen of sowieso in eerste instantie langsgaan. Wie smst nou nog. Dat doe je bij een collega ofzo. Wellicht dat ze daarom ook niet reageert.

05-12-2013, 13:19
Wees beter dan haar en ga gewoon.

05-12-2013, 13:21
Ik heb dit andersom heel erg!

05-12-2013, 13:22

Citaat door Wynona:
Sorry maar smsen vind ik ook een slappe manier van feliciteren hoor. Je had er ook gewoon kunnen bellen of sowieso in eerste instantie langsgaan. Wie smst nou nog. Dat doe je bij een collega ofzo. Wellicht dat ze daarom ook niet reageert.
+1

05-12-2013, 13:25


Je kan haar toch ook persoonlijk felicteren als je haar bij jou schoonouders thuis ziet? Dat staat beter vind ik persoonlijk. En als ze bevallen is een kleine moeite nemen en naar haar toe gaan. Al dat haat is nergens goed voor. ooit kan je daar spijt voor krijgen.

05-12-2013, 13:29
pak de telefoon vandaag oke! feliciteer haar klaar ok!, nee ff serieus laat je niet kennen meid, ook al mag je ze niet laat zien dat JIJ anders bent ghair inchallah

05-12-2013, 13:41
Ze moet je niet. Houd de eer aan jezelf, dat slijmen en plakken werkt averechts bij zulke Bitches. Ze zal ervoor zorgen dat ze je gaan uitlachen.. Blijf uit haar buurt want ze mag je niet, dus plak niet zo mens.

Pagina's : [1] 2