Bekijk volle/desktop versie : Verduidelijking omtrent het meedoen aan sinterklaas!



05-12-2013, 11:33
[video=youtube_share;uPu4UsXYInE]http://youtu.be/uPu4UsXYInE[/video]

05-12-2013, 12:01


Ik zie niks

05-12-2013, 12:05
Ik zal het even verduidelijken voor jullie allemaal
marokkaanse jongens en meisjes helemaal naar de klote discos cabarets zuipen shisas

kindjes krijgen dokter corrie voorgeschoteld ouders weten van niets
naaien erop los met zijn allen trekken mensen van fietsen af
overvallen stelen laatste tijd ook vaak moorden zie gedoe in adam!!

en wij ja wij gaan et hebben over sinterklaas en de kerstman typisch marokkanen houden zich bezig met de kleine dingen en de grote shit kop in het zand

05-12-2013, 12:07

Citaat door nisrineke22:
Ik zal het even verduidelijken voor jullie allemaal
marokkaanse jongens en meisjes helemaal naar de klote discos cabarets zuipen shisas

kindjes krijgen dokter corrie voorgeschoteld ouders weten van niets
naaien erop los met zijn allen trekken mensen van fietsen af
overvallen stelen laatste tijd ook vaak moorden zie gedoe in adam!!

en wij ja wij gaan et hebben over sinterklaas en de kerstman typisch marokkanen houden zich bezig met de kleine dingen en de grote shit kop in het zand
Zo plus tienmiljoenmiljardhonderdduizend.

05-12-2013, 15:04


http://youtu.be/uPu4UsXYInE


Citaat door ouafaetoen:
Ik zie niks

05-12-2013, 15:18

Citaat door nisrineke22:
Ik zal het even verduidelijken voor jullie allemaal
marokkaanse jongens en meisjes helemaal naar de klote discos cabarets zuipen shisas

kindjes krijgen dokter corrie voorgeschoteld ouders weten van niets
naaien erop los met zijn allen trekken mensen van fietsen af
overvallen stelen laatste tijd ook vaak moorden zie gedoe in adam!!

en wij ja wij gaan et hebben over sinterklaas en de kerstman typisch marokkanen houden zich bezig met de kleine dingen en de grote shit kop in het zand
Nou zeg begin bij jezelf. wat een agressieve reactie zeg. Chill the f down.

In de islam mag je geen kerst en sinterklaas vieren en toch zie je vele dat wel doen. Net zoals verjaardagen. Mensen maken fouten ja. Jongeren en ouderen doen van alles wat niet mag. Maar dat is eigen verantwoordelijkheid. Dit was just a reminder voor degene die het even vergeten waren of het echt niet wisten of gewoon ter info. Wat je ermee doet moet je zelf weten.. Maar ga geen dingen erbij halen zo van ja eerst dit en dat en dan pas sinterklaas en kerstman!

Je moet het maar zo zien als je je weghoudt van de sinterklaas gebeuren dan is dat weer een zonde voorkomen.

06-12-2013, 01:50

Citaat door Piramide:
Nou zeg begin bij jezelf. wat een agressieve reactie zeg. Chill the f down.

In de islam mag je geen kerst en sinterklaas vieren en toch zie je vele dat wel doen. Net zoals verjaardagen. Mensen maken fouten ja. Jongeren en ouderen doen van alles wat niet mag. Maar dat is eigen verantwoordelijkheid. Dit was just a reminder voor degene die het even vergeten waren of het echt niet wisten of gewoon ter info. Wat je ermee doet moet je zelf weten.. Maar ga geen dingen erbij halen zo van ja eerst dit en dat en dan pas sinterklaas en kerstman!

Je moet het maar zo zien als je je weghoudt van de sinterklaas gebeuren dan is dat weer een zonde voorkomen.
begrijp niet zo goed waarom men op deze site denkt dat gevoel samen gaat met een reactie agressie of frustratie of boosheid

ben kei relax hoor zijn gewoon feiten er is een handjevol mensen die dit soort onzin thuis viert de viering op school is voor ieder een keus.

vroeger vierden wij op school gewoon mee je smeerde een krentenbol zong en liedje en ging naar huis niks aan het handje

althans dat meezingen deden velen onder ons niet eens
Mezelf als voorbeeld terwijl zij zongen stille nacht zong ik neuriënd qol a3oedoe....

dus dat marokkanen gros is gewoon naar de klote punt uit dus aub hou op met jullie nasee7a over dingen die al duidelijk zijn.

mensen moeten eens actief betrokken raken bij de opvoeding van hun kids poent out.



06-12-2013, 06:55
de hele sint. gebeuren is een leugen en gebasseerd op knechten.
dat men dat nog wil vieren is een schande en laat zien dat men wil domineren.

06-12-2013, 08:22
Ik zag gisteren vele statussen voorbij komen van Marokkaanse gezinnen die ook sinterklaasavond vierde. Daar schrok ik wel heel erg van. Ik had niet verwacht dat het er zoveel waren.

06-12-2013, 09:57
ja pakjes avond, belachelijk. Ach ik weet nog dat er vorig jaar topic was geopent met daarin wie ook kerstboom gaat opzetten. Er waren behoorlijk wat mensen die dat hadden gedaan.

Alsof hollanders meedoen aan onze feesten.

06-12-2013, 10:04
Lieve zusters,
Dit is een topic om elkaar te waarschuwen en niet om te ''roddelen'' wie wat doet en deed..
Allaah yahdina..

06-12-2013, 10:42
1 van de beste topics!!!

Maar ja tegenwoordig wordt je voor hypocriet en schijnheilig uitgemaakt als je nasee7a geeft...
Tegenwoordig is het Leef en laat leven!
Tegenwoordig tegenwoordig... Subhana Allah...

Ik hou mijn hart vast voor wat er nog gaat komen..