Bekijk volle/desktop versie : ik heb laatste tijd rare gedachten overals ik een dochter krijg



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

04-12-2013, 20:52
ik denk dan ja is leuk als ze klein is schattig ahahaha maar zodra zij pubertijd bereikt dan is het echt een drama ook al voed je haar op met islam alles ze gaat alsnog praten met jongens op school verliefd worden etc...en daar kan ik niet tegen en stel je voor ze heeft tot en met haar huwelijk niks gedaan met jongens en ze is altijd netjes gebleven en ze gaat trouwen DAN ALSNOG die man gaat aan haar zitten en tijdens hun huwelijksnacht ga ik dan denken kifesh die gast hij zit nu gewoon mij dochter te ontmaagden dit dat ......daar kan ik ook niet tegen terwijl het gewoon halal is dan voor hun het mag dan dochter is echt moeilijk

04-12-2013, 20:57


Probeer met je gedachten niet in details van de intieme momenten van je dochter te treden.

04-12-2013, 20:58

Citaat door Xaviera:
Probeer met je gedachten niet in details van de intieme momenten van je dochter te treden.
Eigenlijk is dat best freaky en hij heeft niet eens een dochter

04-12-2013, 20:59

Citaat door Xaviera:
Probeer met je gedachten niet in details van de intieme momenten van je dochter te treden.
ja maar is moeilijk is niet eerlijk ik kan daar gewoon niet tegen ook al is het halal alsnog iemand anders zit gewoon te genieten van jou dochter dat is gewoon niet eerlijk dat mag niet

04-12-2013, 21:00



Citaat door Zwarteweduwe:
Eigenlijk is dat best freaky en hij heeft niet eens een dochter
ja precies laat staan als ik ooit een dochter krijg ppff voor vrouwen moest er gewoon iets anders zijn dat je ze ergens kon plukken of ophalen ofzo

04-12-2013, 21:02

Citaat door transporter2010:
ja precies laat staan als ik ooit een dochter krijg ppff voor vrouwen moest er gewoon iets anders zijn dat je ze ergens kon plukken of ophalen ofzo
Haha be3da eerst een vrouw vinden en dan pas aan kids denken. In cha'a Allah krijg je een hele rechtschapen en vrome dochter die niet beïnvloedbaar is door buitenstaanders.

04-12-2013, 21:02

Citaat door transporter2010:
ja maar is moeilijk is niet eerlijk ik kan daar gewoon niet tegen ook al is het halal alsnog iemand anders zit gewoon te genieten van jou dochter dat is gewoon niet eerlijk dat mag niet
Jij zat dan toch ook te genieten van haar moeder: Andermans dochter.

04-12-2013, 21:02
Ik heb dat ook hoor bah bah

04-12-2013, 21:06

Citaat door Zwarteweduwe:
Haha be3da eerst een vrouw vinden en dan pas aan kids denken. In cha'a Allah krijg je een hele rechtschapen en vrome dochter die niet beïnvloedbaar is door buitenstaanders.


ja maar alsnog waneer zij gaat trouwen dan gaat die jongens allerei dingen tegen haar zeggen , dingen met haar doen etc...dat mag gewoon niet ook al is het halal ik kan daar niet tegen is niet eerlijk gewoon ik ben echt raar ik draai door

Citaat door Broken.Soul:
Jij zat dan toch ook te genieten van haar moeder: Andermans dochter.
ja ik vindt dat ook hypocriet is echt raar

04-12-2013, 21:07

Citaat door Lasource:
Ik heb dat ook hoor bah bah
wat denk je dan ? maar jij bent een meisje jullie vinden dat niet zo erg als mannen

04-12-2013, 21:07

Citaat door transporter2010:

ja ik vindt dat ook hypocriet is echt raar

04-12-2013, 21:07
Mijn broer heeft precies hetzelfde. Hij heeft een dochtertje gekregen, en nu al dreigt hij alle mannen die in haar buurt komen te doden. Hij moet er niet aan denken dat ze gaat trouwen en alsnog een man aan haar gaat zitten. Meskin

04-12-2013, 21:08


Jawel ik denk ook zulke dingen dat is gewoon psychisch.

04-12-2013, 21:13

Citaat door transporter2010:
ja maar alsnog waneer zij gaat trouwen dan gaat die jongens allerei dingen tegen haar zeggen , dingen met haar doen etc...dat mag gewoon niet ook al is het halal ik kan daar niet tegen is niet eerlijk gewoon ik ben echt raar ik draai door

Voor jouw part mag zij dus nooit trouwen?

04-12-2013, 21:13

Citaat door Broken.Soul:


ja ik vindt dat ook niet kunnen maar moet wel echt raar

Citaat door Traalaa:
Mijn broer heeft precies hetzelfde. Hij heeft een dochtertje gekregen, en nu al dreigt hij alle mannen die in haar buurt komen te doden. Hij moet er niet aan denken dat ze gaat trouwen en alsnog een man aan haar gaat zitten. Meskin


ja is echt moeilijk bij een zoontje is het minder erg maar dochter is echt lastig wollah en ik heb niet eens kinderen en stres nu al pff

Citaat door Lasource:
Jawel ik denk ook zulke dingen dat is gewoon psychisch.
maar jou man gaat toch ook van jou genieten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10