Bekijk volle/desktop versie : Hicham Mastour heeft voor Italie gekozen.



04-12-2013, 13:44
Had het zojuist gelezen op facebook. Volgens mij van lionsdelatlas.net

04-12-2013, 14:18


weet je waar ik niet tegen kan, spelers die in Marokko zijn geboren en dan alsnog voor een andere land kiezen,Maher en nu Mastour

04-12-2013, 14:45
het is omdat marokko het gewoon niet doet, je kan beter voor nl spelen of italie die zich telkens plaats voor het wk dan met marokko die niet eens eerste ronde van de afrika cup voorbij komen, des ondanks de talenten die ze hebben. zo werden bijvoorbeeld de spelers die buiten marokko spelen gediscrimineerd door de coach, daarna weer de berberse spelers. dit is toch geen aanmoediging om je spelers voor het land te laten komen, door een of andere manier wordt de prestatie van de spelers gewoon beperkt. soms is het gewoon beter om aan je toekomst te denken dan je carriere te verpesten door een verkeerde keuze.

ik persoonlijk zou wel voor marokko hebben gekozen maar dat omdat ik van marokko houd, maar vanuit een andere hoek gezien zou ik wel van een andere land willen gaan.

04-12-2013, 19:57

Citaat door J_Mesrine:
weet je waar ik niet tegen kan, spelers die in Marokko zijn geboren en dan alsnog voor een andere land kiezen,Maher en nu Mastour
mastour is in Italië geboren.

04-12-2013, 21:13


Gelijk hebben ze man tazz wat ga je voor marokko spelen ze hebben niet eens een fatsoenlijke bond. Als ze die hebben veranderd er geen ene malle moer.

05-12-2013, 10:38
Marokko zn nieuwe bond is trouwens afgwezen, hoe nu verder

05-12-2013, 13:22
Er is niks definitief maar het is al oud nieuws dat hij voor Italie wou spelen, de bond heeft hem dit al een lange tijd geleden gevraagd.