Bekijk volle/desktop versie : Vertel deze simpele Marokkaan het nut van radicaliseren.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-02-2005, 15:16
Ewa mensen, ik ben nieuw hier. Maar ik volg al een tijdje dit forum.. en wat ik hier allemaal zie.. weyyooo zelfs bush heeft een hogere IQ dan een aantal van jullie hierzo! (en hij heeft 71!!!!! Dus dat zegt al wat! )


Dus komop! Ik zie hier een aantal randdebielen die mensen aansporen om te radicaliseren, maar vertel mij eerst maar eens wat het nut ervan is.

Denk je dat je met radicaliseren de autochtonen bevolking hierzo hun gedachten kan veranderen? Dat als je gaat radicaliseren, je ze dan zullen accepteren?? Ga toch een blokje fietse jonge! Dat lost helemaal niks op!

But hé, that's my opinion! Whats yours??

13-02-2005, 15:17



Citaat door ModerneMoslim:
Ewa mensen, ik ben nieuw hier. Maar ik volg al een tijdje dit forum.. en wat ik hier allemaal zie.. weyyooo zelfs bush heeft een hogere IQ dan een aantal van jullie hierzo! (en hij heeft 71!!!!! Dus dat zegt al wat! )


Dus komop! Ik zie hier een aantal randdebielen die mensen aansporen om te radicaliseren, maar vertel mij eerst maar eens wat het nut ervan is.

Denk je dat je met radicaliseren de autochtonen bevolking hierzo hun gedachten kan veranderen? Dat als je gaat radicaliseren, je ze dan zullen accepteren?? Ga toch een blokje fietse jonge! Dat lost helemaal niks op!

But hé, that's my opinion! Whats yours??
Dat ik je van harte welkom heet op het forum!

13-02-2005, 15:27
Wat is de definitie van een moderne moslim? Wat moet ie daar voor opgeven om als modern te worden beschouwd door een niet-moslim?

MELILLENSE

13-02-2005, 15:53

Citaat door ModerneMoslim:
Ewa mensen, ik ben nieuw hier. Maar ik volg al een tijdje dit forum.. en wat ik hier allemaal zie.. weyyooo zelfs bush heeft een hogere IQ dan een aantal van jullie hierzo! (en hij heeft 71!!!!! Dus dat zegt al wat! )


Dus komop! Ik zie hier een aantal randdebielen die mensen aansporen om te radicaliseren, maar vertel mij eerst maar eens wat het nut ervan is.

Denk je dat je met radicaliseren de autochtonen bevolking hierzo hun gedachten kan veranderen? Dat als je gaat radicaliseren, je ze dan zullen accepteren?? Ga toch een blokje fietse jonge! Dat lost helemaal niks op!
But hé, that's my opinion! Whats yours??
Salaam ModerneMoslim,

Welkom en je boodschap is mij uit het hart gegrepen !

Khali

13-02-2005, 15:57



Citaat door ModerneMoslim:
Ewa mensen, ik ben nieuw hier. Maar ik volg al een tijdje dit forum.. en wat ik hier allemaal zie.. weyyooo zelfs bush heeft een hogere IQ dan een aantal van jullie hierzo! (en hij heeft 71!!!!! Dus dat zegt al wat! )


Dus komop! Ik zie hier een aantal randdebielen die mensen aansporen om te radicaliseren, maar vertel mij eerst maar eens wat het nut ervan is.

Denk je dat je met radicaliseren de autochtonen bevolking hierzo hun gedachten kan veranderen? Dat als je gaat radicaliseren, je ze dan zullen accepteren?? Ga toch een blokje fietse jonge! Dat lost helemaal niks op!

But hé, that's my opinion! Whats yours??
Ik vindt dat mensen eens flink radicaal verliefd moeten worden of allemaal aan de soft-drugs in het Vondelpark

But hé, that's my opinion!

13-02-2005, 15:57

Citaat door ModerneMoslim:
Ewa mensen, ik ben nieuw hier. Maar ik volg al een tijdje dit forum.. en wat ik hier allemaal zie.. weyyooo zelfs bush heeft een hogere IQ dan een aantal van jullie hierzo! (en hij heeft 71!!!!! Dus dat zegt al wat! )


Dus komop! Ik zie hier een aantal randdebielen die mensen aansporen om te radicaliseren, maar vertel mij eerst maar eens wat het nut ervan is.

Denk je dat je met radicaliseren de autochtonen bevolking hierzo hun gedachten kan veranderen? Dat als je gaat radicaliseren, je ze dan zullen accepteren?? Ga toch een blokje fietse jonge! Dat lost helemaal niks op!

But hé, that's my opinion! Whats yours??
vertel mij eeens wat moderne moslims inhoudt!!


islam of moslims worden niet modern, ze blijven orgineeel.. regels zijn regels..

en jouw tekst neem ik niet eens serieus mafkees!!
je bent gewoon een hollanders die bagger schijt voor radicalisten!!

13-02-2005, 16:00

Citaat door Smooth_Sofyan:
vertel mij eeens wat moderne moslims inhoudt!!


islam of moslims worden niet modern, ze blijven orgineeel.. regels zijn regels..

en jouw tekst neem ik niet eens serieus mafkees!!
je bent gewoon een hollanders die bagger schijt voor radicalisten!!
je hebt LIEFDEVOLLE moslims...en HAATDRAGENDE moslims...

nix te modern of ouderwets...

wat ben jij???

13-02-2005, 16:01

Citaat door grendel:
Ik vindt dat mensen eens flink radicaal verliefd moeten worden of allemaal aan de soft-drugs in het Vondelpark

But hé, that's my opinion!
Yes! Back to the sixty's! Flower power! Love!

Volledig mee eens, dus. Zodat ik me op mijn oude dagen weer in mijn jeugd waan. 'k Hoop dat ik als oude zak ook een trekje mag nemen van jullie sigaretjes. Goed tegen alle pijnen die me nog moeten overkomen. Preventief werken, zeg ik altijd.

13-02-2005, 16:05

Citaat door grendel:
Ik vindt dat mensen eens flink radicaal verliefd moeten worden of allemaal aan de soft-drugs in het Vondelpark

But hé, that's my opinion!
haha jij bent me er één....er zijn inderdaad ook dingen waarbij het heel goed is om radicaal over te zijn.

Zo ben ik radicaal voor vrede

13-02-2005, 16:05
Wie durft mij hier een tata te noemen, ik ben puur moslim. Maar ik denk wat anders. bijv ik accepteer homo's heb niks tegen hun. sla geen vrouwen en weet ik veel wat nog meer.

En hoezo mafkees? lange tenen... kijk een 'ouderwetse' moslim! Voel je je zo snel beledigd???

Of, misschien ben jij dat randdebiel wel dat tegen mensen vertelt kom radicaliseren.

13-02-2005, 16:06

Citaat door newix:
Yes! Back to the sixty's! Flower power! Love!

Volledig mee eens, dus. Zodat ik me op mijn oude dagen weer in mijn jeugd waan. 'k Hoop dat ik als oude zak ook een trekje mag nemen van jullie sigaretjes. Goed tegen alle pijnen die me nog moeten overkomen. Preventief werken, zeg ik altijd.
Wat de meeste religies jammer genoeg niet altijd in de praktijk kunnen realiseren hebben die hippies in the sixties toch wel even mooi geflikt.


Make love not war

13-02-2005, 16:10

Citaat door Rafi:
haha jij bent me er één....er zijn inderdaad ook dingen waarbij het heel goed is om radicaal over te zijn.

Zo ben ik radicaal voor vrede
Ik ben ook zeer radicaal voor vrede en in het verlengde daarvan de liefde

Vrede alleen gaat vervelen

13-02-2005, 16:13


ik ben een pure moslim!, help mij broeder in nood!!

als er een anti moslim groep is, maak ik ze af!! heeft niets met redicalisme te maken!!

radicalisme?? wat is de defenitie daarvan eigenlijk??

mensen verzinnen te plekke woorden


we staan samen sterk, en zien de onderdrukkingen om ons heeen!!

13-02-2005, 16:14

Citaat door ModerneMoslim:
Wie durft mij hier een tata te noemen, ik ben puur moslim. Maar ik denk wat anders. bijv ik accepteer homo's heb niks tegen hun. sla geen vrouwen en weet ik veel wat nog meer.

En hoezo mafkees? lange tenen... kijk een 'ouderwetse' moslim! Voel je je zo snel beledigd???

Of, misschien ben jij dat randdebiel wel dat tegen mensen vertelt kom radicaliseren.
salaam MM,

Veel mensen zijn bang dat de Koran oneer wordt aangedaan door 'moderne moslims' Maar soms heb ik juist het idéé dat de mensen die zich zeer radicaal opstellen eerder onrecht aan doen omdat ze veel delen van Koran uit de context lichten zoals takfir.

Vertel eens iets meer over jouw visie op het zijn van een moderne moslim als je wil.

13-02-2005, 16:17

Citaat:
Ewa mensen, ik ben nieuw hier. Maar ik volg al een tijdje dit forum.. en wat ik hier allemaal zie.. weyyooo zelfs bush heeft een hogere IQ dan een aantal van jullie hierzo! (en hij heeft 71!!!!! Dus dat zegt al wat! )

Dus komop! Ik zie hier een aantal randdebielen die mensen aansporen om te radicaliseren, maar vertel mij eerst maar eens wat het nut ervan is.
Ik begrijp jou niet je noemt mensen randebielen die mensen naar het geloof proberen te loodsen!!!

Ik denk als een randebiel is op deze forum dan ben jij dat wel , en aangezien je hier nieuw bent zal ik je het gat van de deur wijzen !!!

Met je loze praatjes!!


Citaat:
Denk je dat je met radicaliseren de autochtonen bevolking hierzo hun gedachten kan veranderen? Dat als je gaat radicaliseren, je ze dan zullen accepteren?? Ga toch een blokje fietse jonge! Dat lost helemaal niks op!
Ik zal je even heel snel uit die droom helpen ,

De mensen die jij zo bekritiseerd EN die hun geloof op de zuivere manier beleiden en die zich ook binnen de grenzen van de wet begeven intereseert hun echt niet wat jan met de korte achter naam van hun vind of men hun accepteert is echt niet belangrijk !!


Dus zal ik jou aanraden om zelf een blokje te fietsen!!

En kom uit die droom dat de moslims zich wat aantrekken wat men van hun geloof vind !!

Ja sommige Hypocrieten hebben er last van maar die zijn niet relevant en daar doel jij denk ik op !!



Citaat:
But hé, that's my opinion! Whats yours??
En dit de mijne !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6