Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie vand de zaal nabat in Vlaardingen



03-12-2013, 12:08
Sellaam

Wie heeft ervaringen met de zaal nabat in Vlaardingen.
Wat heb je er voor betaald?
Tot Hoelaat had je de zaal?
Hebben ze een ruime keuken?
Hoe is de zaal zelf?

Ik hoop op jullie reacties. Alles is welkom.

03-12-2013, 23:07


Jammer van de afschuwelijke bruin/beige betegelde vloer! Kleurt totaal niet mooi als je de zaal binnenkomt met je lebsa heb veel bruiloften meegemaakt en dvd's gezien,, mij stoorde het. Voor de rest is het een prachtzaal (als je niet naar de grond kijkt)

03-12-2013, 23:46

Citaat door samira0007:
Jammer van de afschuwelijke bruin/beige betegelde vloer! Kleurt totaal niet mooi als je de zaal binnenkomt met je lebsa heb veel bruiloften meegemaakt en dvd's gezien,, mij stoorde het. Voor de rest is het een prachtzaal (als je niet naar de grond kijkt)
Hahah is het echt zo erg? Weetje hoeveel hij er voor vraagt? Want telkens hoor ik dat mensen andere prijzen bij hem betalen.

04-12-2013, 12:47
Op hun site zie je een foto aan het begin met een andere vloer. Maar als je foto's zelf bekijkt van de decoratie dan zie je en andere kleur vloer.

Welke is het nou?

04-12-2013, 13:48


Neem een kijkje op mijn fb-pagina, heb gisteren nieuwe foto's geplaatst van onze decoratie in de zaal Nabat. Als je de decoratie neutraal houdt qua kleur dan matcht het goed met de tegels. Keuken en tussengangetje waren voor mijn team prima om in te werken. Wat prijzen betreft, hij hanteert op werkdagen andere prijzen en zo ook met het weekend.

04-12-2013, 13:49
Oh ja, ik vind m wel mooi

04-12-2013, 14:04

Citaat door Deco.deParel:
Neem een kijkje op mijn fb-pagina, heb gisteren nieuwe foto's geplaatst van onze decoratie in de zaal Nabat. Als je de decoratie neutraal houdt qua kleur dan matcht het goed met de tegels. Keuken en tussengangetje waren voor mijn team prima om in te werken. Wat prijzen betreft, hij hanteert op werkdagen andere prijzen en zo ook met het weekend.
Wat is je fb naam ik wil er graag na de foto's kijken

04-12-2013, 14:05
Weet iemand of de zaal van de mannen en vrouwen er een muur tussen zit of alleen een gordijn waarbij de mannen alles duidelijk kunnen horen wat er bij de vrouwen gebeurd?

04-12-2013, 21:03

Citaat door Steun:
Wat is je fb naam ik wil er graag na de foto's kijken
Onze naam op fb is Decoratie de Parel.

04-12-2013, 21:05

Citaat door Steun:
Weet iemand of de zaal van de mannen en vrouwen er een muur tussen zit of alleen een gordijn waarbij de mannen alles duidelijk kunnen horen wat er bij de vrouwen gebeurd?
De mannen zitten op de bovenverdieping en hebben een aparte ingang. Doordat er een muur tussen die 2 zalen inzit, krijgen ze iets minder mee van wat er beneden bij de vrouwen plaatsvindt.

08-12-2013, 15:04

Citaat door Deco.deParel:
De mannen zitten op de bovenverdieping en hebben een aparte ingang. Doordat er een muur tussen die 2 zalen inzit, krijgen ze iets minder mee van wat er beneden bij de vrouwen plaatsvindt.
Oke bedankt voor de informatie. Ik heb de foto's gekeken. Maar de zaal is inderdaad veranderd. Want op hun site staan er nog filmpjes etc van de ouwe zaal.