Bekijk volle/desktop versie : Wat vind jij echt NOT DONE?



Pagina's : [1] 2

02-12-2013, 19:06
Ongeschreven regels. ..voor de een heel logisch, voor de ander juist niet.
Maar wat kan.volgens jou gewoon echt niet.



ik vind het bijvoorbeeld echt not done om een grote boodschap te doen in een openbaar toilet (vooral van die toiletten met 3/4 hoge deuren).

02-12-2013, 19:16


Als je moet poepen dan poep je toch?
Ik zou dat gewoon doen. Kom op zeg.

Grote not done: shikie oe bikie gedrag van jongelui anno 2013. Meten zich dure kleding en prullaria aan die ze biet kunnen betalen. Het staalt van ze af. Belachelijk

Grotere not done: je vroom voordoen maar ondertussen het hale land afwerken omdat je 'man' bent.



Sent from my Range Rover, from outer space

02-12-2013, 19:17
Kinderen elke dag patat voorschotelen

02-12-2013, 19:23
Tsjahh grote boodschap, vind het niet erg als men bij mij grote boodsvhap doet zolang de sporen maar gewist worden, maar zelf bij anderen doe ik het nooit of het moet echt nood zijn bij iemand bij wie ik me gemakkelijk voel. Zelfs als er gasten bij mij thuis zijn, doe ik het niet. Het is toch dat beetje schaamte he...

02-12-2013, 19:43


kinderen die koffie mogen drinken.
hahaha en zoveel rare dingen....
je kinderen verwaarlozen en overal willen dumpen.

02-12-2013, 20:25
Ik kan nou op 1 ding komen:

Mensen die doorvragen. Eerst lach je het weg, dan ben je uitgelachen en stellen ze opnieuw dezelfde vraag.
Dan zeg je dat je het later gaat vertellen, dan blijft diegene wachten etc. Vertel nou, vertel nou etc.
Ik vind dit echt strontvervelend. Ik heb dan echt de neiging om dit te zeggen; als ik het wilde vertellen dan had ik allang verteld maar vertrouw jou niet dus rot op met je geplak!

02-12-2013, 20:33
Met de ex van je zus/nicht/vriendin contacten.
Andermans post openen.
Na het toilet bezoeken handen niet wassen.
Je kinderen continu bij anderen 'dumpen'.
Iemand waarvan je weet dat ie het financieel niet breed heeft, voor jou te laten betalen.
Boven je stand leven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

03-12-2013, 09:16
BOEREN!
En dan heb ik het over mensen die in je buurt hard boeren
kan er echt niet tegen

03-12-2013, 09:19

Citaat door orientelqueen:
kinderen die koffie mogen drinken.
hahaha en zoveel rare dingen....
je kinderen verwaarlozen en overal willen dumpen.

Dat snap ik niet. Veel jonge Marokkaanse kinderen drinken koffie
Ik vraag soms de moeder of dit wel kan, zegt de moeder lacherig: laat hem of haar toch het is nog een klein kind


Sent from my Range Rover, from outer space

03-12-2013, 09:21
Moeders die hun baby's en kleine kinderen meenemen naar bruiloften tot laat in de nacht

Maxicosi onder de eettafel en het kind onder de tafel verschonen

03-12-2013, 09:24

Citaat door YSME:
Dat snap ik niet. Veel jonge Marokkaanse kinderen drinken koffie
Ik vraag soms de moeder of dit wel kan, zegt de moeder lacherig: laat hem of haar toch het is nog een klein kind


Sent from my Range Rover, from outer space
zelfde moeders die hun kids dumpen en hieronder.b

Citaat door noralala:
Moeders die hun baby's en kleine kinderen meenemen naar bruiloften tot laat in de nacht

Maxicosi onder de eettafel en het kind onder de tafel verschonen
Terwijl het gewoon kenissen bruiloft is, niet eens familie.

03-12-2013, 09:28

Citaat door noralala:
Moeders die hun baby's en kleine kinderen meenemen naar bruiloften tot laat in de nacht

Maxicosi onder de eettafel en het kind onder de tafel verschonen
Of kinderwagen meenemen

03-12-2013, 09:29



Citaat door sarvia:
zelfde moeders die hun kids dumpen en hieronder.b
Terwijl het gewoon kenissen bruiloft is, niet eens familie.
Nou niet eens kenissen, dat is het nou!!!

Schandalig hoor wallah....Je kind verschonen onder de eettafel. Of zonder schaamte met een maxicosi een feestzaal binnen komen.

03-12-2013, 09:43
TV aan laten staan als je bezoek hebt of lang aan de telefoon blijven als je met iemand hebt afgesproken.
Of vaak zie ik hajj of hajja in de bus op t vliegveld die gaan zitten en nog 4 zitplaatsen voor hen en naast hen bezet houden met hun tasjes en bundels en laten niemand anders plaats nemen en moeders met hun handen vol met baby's en peuters blijven staan.

03-12-2013, 12:55

Citaat door Flamenca:
TV aan laten staan als je bezoek hebt of lang aan de telefoon blijven als je met iemand hebt afgesproken.
Of vaak zie ik hajj of hajja in de bus op t vliegveld die gaan zitten en nog 4 zitplaatsen voor hen en naast hen bezet houden met hun tasjes en bundels en laten niemand anders plaats nemen en moeders met hun handen vol met baby's en peuters blijven staan.
Waarom is dat not done, tv aan laten staan. Bij mij echt een must, voor eventuele stille momenten, dat de tv op de achtergrond nog te horen, te zien is. Meestal besteed niemand er aandacht aan.

Pagina's : [1] 2