Bekijk volle/desktop versie : Vrouw op straat bekogeld met pepernoten door racist



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2013, 08:02



Cathelijne van der Korput uit Eindhoven is er nog steeds niet goed van. De 28-jarige vrouw werd zaterdagmiddag door een onbekende man uit het niets bekogeld met pepernoten terwijl hij schreeuwde "ga terug naar je eigen land". "Ik hoor wel vaker vreemde opmerkingen, maar dit slaat alles."

Van der Korput stond in de middagpauze van haar werk bij een winkel in het Eindhovense winkelcentrum Piazza even buiten een sigaretje te roken toen de aanvaller langskwam. "Ik stond wat in het niks te staren, toen ik plots allemaal pepernoten in mijn gezicht gesmeten kreeg. Ik was stomverbaasd, zeker toen de man al schreeuwend doorliep en me toesnauwde dat ik terug naar mijn eigen land' moet.

Veel omstanders zagen de racistische actie tegen de 28-jarige winkelmedewerkster gebeuren, maar niemand greep in. "Ik denk dat de meeste mensen net zo verbaasd waren als ik", zegt Van der Korput. "De man zag er heel normaal uit. Gewoon een man van bijna 50 met een zwarte jas aan. Als ik hem gewoon op straat was tegengekomen, had ik dit echt niet van hem verwacht."

De Brabantse heeft van het bizarre voorval geen aangifte gedaan bij de politie. "Dat vind ik te veel moeite voor zo'n man. Ik hoop maar dat hij wakker wordt en zich doodschaamt voor zijn eigen actie." Van der Korput denkt dat de recente Zwarte Pieten-discussie veel onderbuikgevoelens heeft losgemaakt. "Maar dit is gelukkig uitzonderlijk."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1750678/2013/12/02/Vrouw-op-straat-bekogeld-met-pepernoten-door-racist.dhtml

02-12-2013, 10:19


De NSB'er in elke Nederlander komt naar boven.

02-12-2013, 10:23
Wij Nederlanders zijn niet racistisch

02-12-2013, 12:39

Citaat door MaroCross:
Wij Nederlanders zijn niet racistisch
Alle Nederlanders zijn racisten

Alle Marokkanen zijn criminelen

Alle moslims zijn terroristen.


Tevreden?

02-12-2013, 12:40


Moet je een steen teruggooien

02-12-2013, 12:58

Citaat door MaroCross:
Wij Nederlanders zijn niet racistisch
er zijn Nederlanders die racistisch zijn, dat is waar.... maar niet allemaal

02-12-2013, 12:59

Citaat door Abjectief:
Alle Nederlanders zijn racisten

Alle Marokkanen zijn criminelen

Alle moslims zijn terroristen.


Tevreden?
heeft Marocross al gereageerd ? haha

02-12-2013, 13:00

Citaat door BoufaMalouki:



Cathelijne van der Korput uit Eindhoven is er nog steeds niet goed van. De 28-jarige vrouw werd zaterdagmiddag door een onbekende man uit het niets bekogeld met pepernoten terwijl hij schreeuwde "ga terug naar je eigen land". "Ik hoor wel vaker vreemde opmerkingen, maar dit slaat alles."

Van der Korput stond in de middagpauze van haar werk bij een winkel in het Eindhovense winkelcentrum Piazza even buiten een sigaretje te roken toen de aanvaller langskwam. "Ik stond wat in het niks te staren, toen ik plots allemaal pepernoten in mijn gezicht gesmeten kreeg. Ik was stomverbaasd, zeker toen de man al schreeuwend doorliep en me toesnauwde dat ik terug naar mijn eigen land' moet.

Veel omstanders zagen de racistische actie tegen de 28-jarige winkelmedewerkster gebeuren, maar niemand greep in. "Ik denk dat de meeste mensen net zo verbaasd waren als ik", zegt Van der Korput. "De man zag er heel normaal uit. Gewoon een man van bijna 50 met een zwarte jas aan. Als ik hem gewoon op straat was tegengekomen, had ik dit echt niet van hem verwacht."

De Brabantse heeft van het bizarre voorval geen aangifte gedaan bij de politie. "Dat vind ik te veel moeite voor zo'n man. Ik hoop maar dat hij wakker wordt en zich doodschaamt voor zijn eigen actie." Van der Korput denkt dat de recente Zwarte Pieten-discussie veel onderbuikgevoelens heeft losgemaakt. "Maar dit is gelukkig uitzonderlijk."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1750678/2013/12/02/Vrouw-op-straat-bekogeld-met-pepernoten-door-racist.dhtml
dit is wel een duidelijk geval van een racisme: een gekleurde dame wordt bekogeld en uitgekafferd door een blanke man.

02-12-2013, 13:18

Citaat door worldcitizen:
er zijn Nederlanders die racistisch zijn, dat is waar.... maar niet allemaal
Goh, je bent naar school geweest

02-12-2013, 13:19

Citaat door Abjectief:
Alle Nederlanders zijn racisten

Alle Marokkanen zijn criminelen

Alle moslims zijn terroristen.


Tevreden?
Nederlanders zien dat wel zo, helaas

02-12-2013, 13:20
Wou haar gewoon wat snoep geven, maar zijn social skills zuigen..

02-12-2013, 13:43

Citaat door BoufaMalouki:



Cathelijne van der Korput uit Eindhoven is er nog steeds niet goed van. De 28-jarige vrouw werd zaterdagmiddag door een onbekende man uit het niets bekogeld met pepernoten terwijl hij schreeuwde "ga terug naar je eigen land". "Ik hoor wel vaker vreemde opmerkingen, maar dit slaat alles."

Van der Korput stond in de middagpauze van haar werk bij een winkel in het Eindhovense winkelcentrum Piazza even buiten een sigaretje te roken toen de aanvaller langskwam. "Ik stond wat in het niks te staren, toen ik plots allemaal pepernoten in mijn gezicht gesmeten kreeg. Ik was stomverbaasd, zeker toen de man al schreeuwend doorliep en me toesnauwde dat ik terug naar mijn eigen land' moet.

Veel omstanders zagen de racistische actie tegen de 28-jarige winkelmedewerkster gebeuren, maar niemand greep in. "Ik denk dat de meeste mensen net zo verbaasd waren als ik", zegt Van der Korput. "De man zag er heel normaal uit. Gewoon een man van bijna 50 met een zwarte jas aan. Als ik hem gewoon op straat was tegengekomen, had ik dit echt niet van hem verwacht."

De Brabantse heeft van het bizarre voorval geen aangifte gedaan bij de politie. "Dat vind ik te veel moeite voor zo'n man. Ik hoop maar dat hij wakker wordt en zich doodschaamt voor zijn eigen actie." Van der Korput denkt dat de recente Zwarte Pieten-discussie veel onderbuikgevoelens heeft losgemaakt. "Maar dit is gelukkig uitzonderlijk."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1750678/2013/12/02/Vrouw-op-straat-bekogeld-met-pepernoten-door-racist.dhtml
typisch laffe holandiyine weer



Arme meid

02-12-2013, 18:00


Gekke tatta's. Er moet duidelijk gemaakt worden dat zulke acties niet kunnen.
Wie niet luisteren wilt, moet voelen

02-12-2013, 18:01

Citaat door Abjectief:
Alle Nederlanders zijn racisten

Alle Marokkanen zijn criminelen

Alle moslims zijn terroristen.


Tevreden?
nee

alle hollanders zijn racisten

alle blanken zijn criminelen


alle westerlingen zijn terroristen

02-12-2013, 18:02

Citaat door TheIceQueen:
typisch laffe holandiyine weer



Arme meid
oh wij respecteren vrouwen beter dan jullie

ja dat merk

wat een echte vent is dat een onschuldige meid aanvallen

Pagina's : [1] 2 3