Bekijk volle/desktop versie : >>**WaT Voor een TyPe Ben JiJ??**<<



13-02-2005, 11:53
????



Het afwachtende Type, om niet te zeggen het bange-poeperdtype. Je denkt dat op ieder potje een dekseltje past en wacht braaf af tot het zo ver is.. Allemaal prima.. Yeah Right! Straks ben je 87 en vrijgezel en besluit je toch maar die contact advertentie te plaatsen ... (verlegen)



Het romantishe type, je gelooft in liefde en geluk, en verslind dagelijks kilo`s vlinders om dat lekkere gevoel in je buik te krijgen. Als jij verliefd op iemand bent, houdt niets en niemand je tegen. Behalve dan misschien de politie, maar gelukkig voor jou is er in de gevangenis ook een heleboel liefde te vinden..

Het aalgladde type, Je kijkt liever naar Costa! en Sex and the City want daar steek je tenminste wat van op. Met je gladde praatjes heb je mening onschuldig slachtoffer weten te overtuigen te doen wat je van ze wil. Je moet ook wel, want je ziet er niet uit..

Het doorgewinterde type.. Jij laat niks aan het toeval over en werkt doelgericht en effecient. Je hebt vaak succes, want je draait al; een tijdje mee in deze business. Heb jij eigenlijk weleens tijd voor de andere belangrijke dingen des levens, zoals eten en slapen??

Het hopeloze type.. Jouw idee van romantisch avondje uit bestaat uit een etentje je de snackbar met uitsluitend een wandeling door het riool, op zoek naar je behaarde vriendjes.. In je eentje, welteverstaan, Tip: Neem eens een douche!



Nou wat voor type ben jij

13-02-2005, 12:08


Het verlege type

13-02-2005, 12:13
ik ben gewoon een haway

alles wat los en vast zit

een keer heb ik per ongeluk

in de afvoergat gestopt

ik kan niks aan doen

hij zoekt gaatjes

13-02-2005, 13:05

Citaat door Morocaan:
ik ben gewoon een haway

alles wat los en vast zit

een keer heb ik per ongeluk

in de afvoergat gestopt

ik kan niks aan doen

hij zoekt gaatjes
JIj bent gewoon een xxxx

13-02-2005, 14:01



Citaat door selmo:
Het verlege type
Ik auwk ..

13-02-2005, 14:06
Het afwachtende Type en
Het romantishe type :melig:

13-02-2005, 14:10
doorgewinterd

13-02-2005, 23:55

Citaat door yasminaatje:
kan wel ja
Haha he Hamka

13-02-2005, 23:57
alles in 1 op de laatste na

14-02-2005, 01:01

Citaat door Zinagirl21:
????

Het doorgewinterde type.. Jij laat niks aan het toeval over en werkt doelgericht en effecient. Je hebt vaak succes, want je draait al; een tijdje mee in deze business. Heb jij eigenlijk weleens tijd voor de andere belangrijke dingen des levens, zoals eten en slapen??


Nou wat voor type ben jij
Maar wel met een vleugje romantiek...


XXXX


:hoedaf: