Bekijk volle/desktop versie : Big Pharma ontmaskert...



Pagina's : [1] 2 3

01-12-2013, 13:07

http://goedgezond.wordpress.com/2013/11/24/big-pharma-ontmaskerd-in-nieuwe-film-over-vaccins/



[video=youtube_share;_ToQuEG1gmQ]http://youtu.be/_ToQuEG1gmQ[/video]



25-12-2013, 23:41


Medisch scheikundige geeft drie redenen waarom hij zijn kinderen niet laat vaccineren
[/SIZE]

http://www.ahealthylife.nl/medisch-scheikundige-geeft-drie-redenen-waarom-hij-zijn-kinderen-niet-laat-vaccineren/

26-12-2013, 11:52
Het ergste is!!! Je kan er niks tegen doen.

26-12-2013, 12:43
Dit is een perfecte vraag:

Kunt u mij dan uitleggen waardoor er dit jaar een mazelenuitbraak was op de biblebelt. Zelfde hygiëne en zelfde leefomstandigheden als in de rest van NL alleen niet gevaccineerd.

Ik laat mij gewoon inenten hoor. Wat een lulkoek.

26-12-2013, 14:59



Citaat door lotusgroen:
Dit is een perfecte vraag:

Kunt u mij dan uitleggen waardoor er dit jaar een mazelenuitbraak was op de biblebelt. Zelfde hygiëne en zelfde leefomstandigheden als in de rest van NL alleen niet gevaccineerd.

Ik laat mij gewoon inenten hoor. Wat een lulkoek.
Sommige mensen willen gewoon tegen de stroom ingaan, wat in dit geval belachelijk gevaarlijk is. Merk op dat het meestal niet de intellectuele moslims zijn die vatbaar zijn voor dit soort dingen.

26-12-2013, 15:02
Wieli.. Veel mensen die zich hebben vaccineren tegen Mexicaanse griep hebben slaapappneu... Ze vallen overdag vanzelf in slaap!

26-12-2013, 15:05

Citaat door Volwassenmeid:
Wieli.. Veel mensen die zich hebben vaccineren tegen Mexicaanse griep hebben slaapappneu... Ze vallen overdag vanzelf in slaap!
ook doden!!(door die prik)

26-12-2013, 15:09

Citaat door lotusgroen:
Dit is een perfecte vraag:

Kunt u mij dan uitleggen waardoor er dit jaar een mazelenuitbraak was op de biblebelt. Zelfde hygiëne en zelfde leefomstandigheden als in de rest van NL alleen niet gevaccineerd.

Ik laat mij gewoon inenten hoor. Wat een lulkoek.
Dat jij alles nog gelooft wat zij vermelden. Zoals zij mensen bang hebben gemaakt met de Mexicaanse griep, terwijl er helemaal niks ergs aan de hand was, en dan zeg jij lulkoek? Mensen als jij is waar zij op doelen, want die zijn makkelijk te overtuigen, zodat het geld altijd binnen zal blijven komen!

26-12-2013, 15:17
@ Poppedop helemaal eens met jou!!!! In m'n dagelijkse leven kan ik zulke mensen echt niet uitstaan!!!

Gtst junkies zijn Dat!!! Hahaha

26-12-2013, 15:21

Citaat door zahar:
@ Poppedop helemaal eens met jou!!!! In m'n dagelijkse leven kan ik zulke mensen echt niet uitstaan!!!

Gtst junkies zijn Dat!!! Hahaha
GTST junkies??? Whuhahahahahahahahahahahahaha

26-12-2013, 15:23

Citaat door Poppedop:
GTST junkies??? Whuhahahahahahahahahahahahaha
wat leuk je bent zwanger!!! Mabrouk!!!

26-12-2013, 15:25

Citaat door zahar:
ook doden!!(door die prik)
Er zitten gewoon stoffen in die je beschermen maar ook erg kunnen schaden. Doden is wel erg zeg.

26-12-2013, 15:27



Citaat door lotusgroen:
Dit is een perfecte vraag:

Kunt u mij dan uitleggen waardoor er dit jaar een mazelenuitbraak was op de biblebelt. Zelfde hygiëne en zelfde leefomstandigheden als in de rest van NL alleen niet gevaccineerd.

Ik laat mij gewoon inenten hoor. Wat een lulkoek.


Citaat door Floraison:
Sommige mensen willen gewoon tegen de stroom ingaan, wat in dit geval belachelijk gevaarlijk is. Merk op dat het meestal niet de intellectuele moslims zijn die vatbaar zijn voor dit soort dingen.
Ik zie jullie beide nooit op dwvdmv reageren, nu ineens wel? Zeg eens, voor welk pharma bedrijf werken jullie?

26-12-2013, 15:29

Citaat door zahar:
wat leuk je bent zwanger!!! Mabrouk!!!
Allah ybarek fik mop!

26-12-2013, 15:33

Citaat door Poppedop:
Dat jij alles nog gelooft wat zij vermelden. Zoals zij mensen bang hebben gemaakt met de Mexicaanse griep, terwijl er helemaal niks ergs aan de hand was, en dan zeg jij lulkoek? Mensen als jij is waar zij op doelen, want die zijn makkelijk te overtuigen, zodat het geld altijd binnen zal blijven komen!
Het zijn vaak de intelligente mensen en freethinkers die door deze vaccinatieprogramma's heen prikken.
Het is algemeen bekend dat er in vaccinaties chemicaliën in zitten die er niet in horen te zitten.

Pagina's : [1] 2 3