Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen met zo'n iemand???????????????????



Pagina's : [1] 2 3 4

13-02-2005, 00:46
Hallo allemaal,

ik heb al drie jaar een vriendin. ONgeveer een jaar geleden heeft een jongen tegen me gezegt dat hij iets met haar heeft gehad..Zij beweert van niet..en dit is twee keer nog een keer gebeurd maar dan bij andere jongens.

Ze word er zelf gek van ..met het idee dan jongens zeggen dat ze iets met haar hebben gehad..terwijl hun iets met haar wilden en zij heeft hun afgewezen.

Ik vind het zelf ook niet prettig om met zo n gevoel rond te lopen..dat jongens tegen me zeggen dat ze met mijn vriendin hebben gehad.


Wat zouden jullie doen in mijn geval en wat adviseren jullie mij???????

13-02-2005, 00:59



Citaat door nice_boy:
Hallo allemaal,

ik heb al drie jaar een vriendin. ONgeveer een jaar geleden heeft een jongen tegen me gezegt dat hij iets met haar heeft gehad..Zij beweert van niet..en dit is twee keer nog een keer gebeurd maar dan bij andere jongens.

Ze word er zelf gek van ..met het idee dan jongens zeggen dat ze iets met haar hebben gehad..terwijl hun iets met haar wilden en zij heeft hun afgewezen.

Ik vind het zelf ook niet prettig om met zo n gevoel rond te lopen..dat jongens tegen me zeggen dat ze met mijn vriendin hebben gehad.


Wat zouden jullie doen in mijn geval en wat adviseren jullie mij???????
Húh.

Het kan tog best dat je vriendin voor dat ze met jou had, een ander heeft gehad?

Als ik jou was zou ik op die jongens af stappen en ze vragen wat ze met die informatie willen berijken. Ze willen jullie uitelkaar houden en dat laat jij toe ook.

13-02-2005, 01:02

Citaat door nice_boy:
Hallo allemaal,

ik heb al drie jaar een vriendin. ONgeveer een jaar geleden heeft een jongen tegen me gezegt dat hij iets met haar heeft gehad..Zij beweert van niet..en dit is twee keer nog een keer gebeurd maar dan bij andere jongens.

Ze word er zelf gek van ..met het idee dan jongens zeggen dat ze iets met haar hebben gehad..terwijl hun iets met haar wilden en zij heeft hun afgewezen.

Ik vind het zelf ook niet prettig om met zo n gevoel rond te lopen..dat jongens tegen me zeggen dat ze met mijn vriendin hebben gehad.


Wat zouden jullie doen in mijn geval en wat adviseren jullie mij???????
n@j@h zeg k z0u mn vr!end!n gel0ven en vertr0uwen..
d@t s000rt bl@ w0rdt 00k 0ver m!j gezegd en tsj@ d@s geen pretje h00rrr

13-02-2005, 01:18

Citaat door nice_boy:
Hallo allemaal,

ik heb al drie jaar een vriendin. ONgeveer een jaar geleden heeft een jongen tegen me gezegt dat hij iets met haar heeft gehad..Zij beweert van niet..en dit is twee keer nog een keer gebeurd maar dan bij andere jongens.

Ze word er zelf gek van ..met het idee dan jongens zeggen dat ze iets met haar hebben gehad..terwijl hun iets met haar wilden en zij heeft hun afgewezen.

Ik vind het zelf ook niet prettig om met zo n gevoel rond te lopen..dat jongens tegen me zeggen dat ze met mijn vriendin hebben gehad.


Wat zouden jullie doen in mijn geval en wat adviseren jullie mij???????
Laat je ni doen, door zo'n gaste, die zijn gwn jaloers op je

13-02-2005, 01:23


ga huilen ofzo mafkees laat ze praten gewoon genieten met je chikie

13-02-2005, 02:00
na een tijd merk je vanzelf wat voor iemand je vriendin is...dat kunnen wij niet weten
geef haar nu gewoon het voordeel van de twijfel en als ze een sloerie is dan komt het toch uit, zoiets kan je niet verbergen en anders moet je haar houden en niet te veel luisteren naar mgarba, die maken je gek anders

13-02-2005, 02:22
je gaat met een s.let jonge

kijk maar uit

ze is vreemdgegaan terwijl je wat met haar had

en ontkend het nu

vind je het gek

sukkel

dumpen die handel

genoeg andere chicks

13-02-2005, 09:39
Geloof haar op haar woord
Als je altyd naar de anderen gaat luisteren dan ga da vroeg of laat verkeerd lopen
Mensen gunnen mekaar al geen geluk toe

13-02-2005, 10:50
Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen horen en zien is een groot verschil vind ik.
dus als je haar ziet met een andere dan weet je het zeker anders niet.en als ze met die jongens gaat dan hebben ze neem ik aan ook haar nummer ALS HET WAAR IS.

grt

13-02-2005, 12:03
[QUOTE=Saber]kijk in haar ogen dan weet je meer en dip kijken .[/QUOTE

daar heb je gelijk in,
je kan vaak zien aan iemands ogen of die de waarheid spreekt...
hoe goed die ook toneel kan spelen

13-02-2005, 12:36

Citaat door Morocaan:
je gaat met een s.let jonge

kijk maar uit

ze is vreemdgegaan terwijl je wat met haar had

en ontkend het nu

vind je het gek

sukkel

dumpen die handel

genoeg andere chicks

13-02-2005, 12:45

Citaat door miss_chaimae:
is toch zo

13-02-2005, 12:46



Citaat door Morocaan:
is toch zo
En jij kent die vriendin? Jij weet wat ze allemaal heeft gedaan?

Niet dus!

13-02-2005, 12:56

Citaat door miss_chaimae:
En jij kent die vriendin? Jij weet wat ze allemaal heeft gedaan?

Niet dus!
ik ken vrouwen

en ik weet wat ze doen

wel dus!

ok

het jeukt tussen haar benen

en hij krabt haar niet hard genoeg

ja

dus is ze met die vriendjes gaan rotzooien

en ze kan niet zeggen

ja ik heb voor jou wat met ze gehad

dat had ze dan eerder moeten zeggen

en ze kan niet zeggen

ja heb wat met ze gehad

tijdens jou

dus get the f.uck out of there

advies van deze morocaan

13-02-2005, 12:56

Citaat door nice_boy:
Hallo allemaal,

ik heb al drie jaar een vriendin. ONgeveer een jaar geleden heeft een jongen tegen me gezegt dat hij iets met haar heeft gehad..Zij beweert van niet..en dit is twee keer nog een keer gebeurd maar dan bij andere jongens.

Ze word er zelf gek van ..met het idee dan jongens zeggen dat ze iets met haar hebben gehad..terwijl hun iets met haar wilden en zij heeft hun afgewezen.

Ik vind het zelf ook niet prettig om met zo n gevoel rond te lopen..dat jongens tegen me zeggen dat ze met mijn vriendin hebben gehad.


Wat zouden jullie doen in mijn geval en wat adviseren jullie mij???????
Hallo Boy,

Even van man tot man.
Als ik me ga inleven in jouw situatie begrijp ik precies met wat voor verwarrende gevoelens je op dit moment kampt.

Maar,, ik neem aan dat je al een aanzienelijke vertrouwensband met je vriendin hebt opgebouwd en daarom snel moet kunnen zien of ze je voorliegt of de waarheid spreekt..

Ik vermoed dat jij haar wel gelooft maar het is natuurlijk niet prettig dat jongens het op jouw vrouwtje gemunt hebben en zeggen dat ze jouw voorganger zijn geweest....

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik je vriendin op het woord geloven als ze zegt dat het niet zo is. Mocht ze het kunnen bewijzen dan is dat al helemaal mooi meegenomen en die jongens moet je maar voor kouwe pap nemen !
Dat zijn toch geen mannen die tussen jullie proberen te stoken ?!

Volg je hart en verstand.

N.1

Pagina's : [1] 2 3 4