Bekijk volle/desktop versie : De gruwelijke waarheid



Pagina's : [1] 2

29-11-2013, 17:26


mijn hart brak in duizend stukken toen ik dit las

Majid Freeman


I've just been asked what the reality of Syria is, Wallahi the reality is
worse then what you're seeing.

Can you handle the reality that's the question, I've replied.

The reality is our 11 year old virgin sisters are being taken inside our sacred masaajids and gang raped next to the microphones that were used for the call to prayer so the whole town can hear her screams.....

This is 1% of the reality my dear brothers and sisters, your sisters are calling..... Will you answer?

http://www.TeamSyria.com

29-11-2013, 17:33


Horror! Het is niet te bevatten wat daar allemaal gebeurd
En de wereld kijkt toe en maakt zich druk om veel minder erge dingen
Moge Allah hen bijstaan, amien

29-11-2013, 17:39
Wat vreselijk


Ya Allaah verlos de moslims in Syria en elke moslim die onrecht wordt aangedaan!!

29-11-2013, 17:42

Citaat door zwanger2012:
Horror! Het is niet te bevatten wat daar allemaal gebeurd
En de wereld kijkt toe en maakt zich druk om veel minder erge dingen
Moge Allah hen bijstaan, amien
amin

29-11-2013, 17:43



Citaat door Charfa:
Wat vreselijk


Ya Allaah verlos de moslims in Syria en elke moslim die onrecht wordt aangedaan!!
amin!

het is gewoon afschuwelijk, ze slachten nu de dieren af in dierentuinen om zichzelf in leven te houden.
en niks blijft gespaard van kamelen tot leeuwen.

29-11-2013, 17:45

Ya Allah dit breekt mijn
hart in miljoenen stukken ! Wij die dagelijks eten weggooien..

29-11-2013, 17:57

Citaat door Afoortt:
Dat krijg je als buitenlanders je landt binnen komen en het volk zogenaamd gaan redden. Dat ze een lange baard hebben en Allahu Akbar roepen wil niet zeggen dat ze volgens de Islam leven en handelen. Extremisten zijn het!
En jij als goede broeder hebt al ... wat gedaan om je broeders en zusters in Syrië te helpen?

29-11-2013, 18:12
Mijn hart brak in duizend stukken!

29-11-2013, 18:16

Citaat door Afoortt:
Dat krijg je als buitenlanders je landt binnen komen en het volk zogenaamd gaan redden. Dat ze een lange baard hebben en Allahu Akbar roepen wil niet zeggen dat ze volgens de Islam leven en handelen. Extremisten zijn het!
Jongeren die vaak onbewust in een identiteitscrisis verkeren en daar naartoe vertrekken werkelijk met de intentie om als martelaar het paradijs te betreden. Moge Allah hen leiden, ameen.

29-11-2013, 18:18

Citaat door verdwaald__:
Mijn hart brak in duizend stukken!
ja het is te erg voor woorden, en dan zeggen we dat hollanders vieze pedo's zijn

deze dieren zijn nog veel erger!!

29-11-2013, 18:20

Citaat door QueenBee:
Jongeren die vaak onbewust in een identiteitscrisis verkeren en daar naartoe vertrekken werkelijk met de intentie om als martelaar het paradijs te betreden. Moge Allah hen leiden, ameen.
hun gaan inderdaad met de intentie om te helpen.

amien

29-11-2013, 18:21

Citaat door tamazicht24:
ja het is te erg voor woorden, en dan zeggen we dat hollanders vieze pedo's zijn

deze dieren zijn nog veel erger!!
Ik denk dat alle personen die zich aan kinderen vergrijpen even erg zijn. Die verdienen allemaal een enkeltje extra vlammende hel wat mij betreft.

29-11-2013, 18:23


Pfff ik kreeg kippenvel. Wat erg!

29-11-2013, 18:25

Citaat door QueenBee:
Ik denk dat alle personen die zich aan kinderen vergrijpen even erg zijn. Die verdienen allemaal een enkeltje extra vlammende hel wat mij betreft.
dat zo ie zo, maar er heerst hier in nederland een sfeer dat meestal de nederlander een pedo is..
nou hier is een goed voorbeeld

arabische dieren die een groepsverkrachting in een moskee houden.

29-11-2013, 18:32
1 woord lfinatijd. als moslim kun je hier uren om blijven huilen om genaden bij ALlah soebhana outhala want moslims dit is een teken voor alle moslims die er een teken in zien. mag ik en de meesten moslims op de juiste pad lopen in alle tijden. inschAllah

moge Allah soebhanna outhala onze broeders en zusters verlossen van deze ramp.ameen!

Pagina's : [1] 2