Bekijk volle/desktop versie : Pleeggezin gezocht



28-11-2013, 23:50
Edit: grapje, het bericht dat circuleert is een hoax.

28-11-2013, 23:56


Zo nieuws gaat snel, ook ik ontving dit via whatsapp eerder op de avond en daarna een bericht dat deze informatie niet schijnt te kloppen. Degene die het heeft verspreid bood zijn excuses aan in dat bericht .

29-11-2013, 00:03

Citaat door Majhula:
Zo nieuws gaat snel, ook ik ontving dit via whatsapp eerder op de avond en daarna een bericht dat deze informatie niet schijnt te kloppen. Degene die het heeft verspreid bood zijn excuses aan in dat bericht .
Hmm dat was ook mijn eerste vraag... of het wel klopt... maar goed gaf het de voordeel van de twijfel...
Het klopt dus niet?

29-11-2013, 00:04

Citaat door Majhula:
Zo nieuws gaat snel, ook ik ontving dit via whatsapp eerder op de avond en daarna een bericht dat deze informatie niet schijnt te kloppen. Degene die het heeft verspreid bood zijn excuses aan in dat bericht .
Salaam Alaikoem warahmatu Allah

klopt zuster
sommige zijn echt zo ziek dat ze zo,n bericht sturen voor de grap en zomaar een onbekende nummer bij toevoegen
ik had dit al zelf besproken met mijn man achteraf was het onzin
kan hier echt boos om worden

29-11-2013, 00:07



Citaat door mama30:
Salaam Alaikoem warahmatu Allah

klopt zuster
sommige zijn echt zo ziek dat ze zo,n bericht sturen voor de grap en zomaar een onbekende nummer bij toevoegen
ik had dit al zelf besproken met mijn man achteraf was het onzin
kan hier echt boos om worden
Triest... nou... dan verandert de strekking van mijn bericht... zie aanpassing...

29-11-2013, 00:12

Citaat door IQ68Ofzeu:
Hmm dat was ook mijn eerste vraag... of het wel klopt... maar goed gaf het de voordeel van de twijfel...
Het klopt dus niet?
Zie bericht

[/IMG]

29-11-2013, 00:13
Oké, gullible me =D

29-11-2013, 00:14
SubhanAllaah

29-11-2013, 10:21
Subhana allah en ik maar bellen

kreeg voicemail

Begrijp mensen niet die dit doen. hoe halen ze het in hun hoofd

Moge Allah ons leiden op het Rechte pad

Allahoemma Ameen

29-11-2013, 11:47

Citaat door Majhula:
Zie bericht

[/IMG]
ik dacht dat ik mijn energie aan onzin kon verspillen maar dit doet me weer iets beter voelen over mezelf, jammer dat er zulke mensen bestaan