Bekijk volle/desktop versie : Du3aa gevraagd.. moge Allah jullie bijstaan. Ameen



28-11-2013, 00:02
Ik heb het erg moeilijk en ben bang voor wat komen gaat. willen jullie ad3iyaa verichten voor mij in jullie soejoed.

DjazakoemAllahoe gairen!!

kus minnie.

28-11-2013, 00:11


Moge Allah jouw zorgen wegnemen en daar rust voor in de plaats geven amien

Moge Allah jou beschermen amien

Moge Allah de tawakkoel in jouw hart versterken amien


ook al komen alle mensen en djinn samen om jou te schaden, er kan jou niks gebeuren behalve als Allah dat wilt zuster.

En ook al komen alle mensen en djinn samen om jou een gunst te verlenen, dat zal ze niet lukken behalve als Allah het wilt.

het is erg belangrijk dat je op Allah vertrouwt. Hij is de Enige die weet wat er in jouw hart afspeelt, hoe de oplossing eruit gaat zien voor jou en al het andere, dus richt je naar Hem en neem je sabaab

Sta bijvoorbeeld 10 min voor al fadjr op en doe dua aangezien je dan in het laatste 3e deel van de nacht bent en in dat deel daalt Allah naar de eerste hemel en vraagt wie vraagt mij, zodat ik kan geven enz.

28-11-2013, 00:12
Ameen


Komt wel goed inshallah
Moge Allaah jou bijstaan

28-11-2013, 00:15
Moge Allah swt je zorgen en angst wegnemen. Amin

28-11-2013, 00:16



Citaat door Tamimt:
Moge Allah jouw zorgen wegnemen en daar rust voor in de plaats geven amien

Moge Allah jou beschermen amien

Moge Allah de tawakkoel in jouw hart versterken amien


ook al komen alle mensen en djinn samen om jou te schaden, er kan jou niks gebeuren behalve als Allah dat wilt zuster.

En ook al komen alle mensen en djinn samen om jou een gunst te verlenen, dat zal ze niet lukken behalve als Allah het wilt.

het is erg belangrijk dat je op Allah vertrouwt. Hij is de Enige die weet wat er in jouw hart afspeelt, hoe de oplossing eruit gaat zien voor jou en al het andere, dus richt je naar Hem en neem je sabaab

Sta bijvoorbeeld 10 min voor al fadjr op en doe dua aangezien je dan in het laatste 3e deel van de nacht bent en in dat deel daalt Allah naar de eerste hemel en vraagt wie vraagt mij, zodat ik kan geven enz.
supperr bedankt lieverd. allahoema Ameen op je mooie ad3iyaa.. moge Allah onze ad3iyaa verhoren! moge Allah jou bijstaan!! Ameen

28-11-2013, 00:16

Citaat door ABC:
Ameen


Komt wel goed inshallah
Moge Allaah jou bijstaan
Ameen schat thanks

28-11-2013, 00:16
Moge Allah swt je beschermen tegen al het kwade amien

28-11-2013, 00:17

Citaat door Advies2627:
Moge Allah swt je zorgen en angst wegnemen. Amin
Ameen lieverd.

28-11-2013, 00:36

Citaat door JMJ:
Moge Allah swt je beschermen tegen al het kwade amien
Allahoema amien yarabi elhalamien.

28-11-2013, 00:37
Moge Allah, beschermen tegen het kwaad en kwel. Moge Allah je beschermen tegen de ziektes en pijn.

Moge Allah je koesteren met geduld en liefde.
Moge Allah je gezondheid gezond behouden of verbeteren.
Moge Allah jou ziel en hart zuiveren.

Allahumma Ameen.

.