Bekijk volle/desktop versie : Ben benieuwd naar...

02-04-2002, 17:51
Wat volgens de lezers het aller ergste is wat een meisje/jongen kan doen... Dan heb ik het nu over de Marokkaanse dames en heren...
Wat is volgens jullie de uiterste grens die ze niet mogen en/of kunnen overschrijden? Natuurlijk is het zo dat ieder het voor zichzelf moet en mag bepalen, maar als ik naar jullie mening vraag ben ik toch echt wel benieuwd...

Reacties zijn welkom...

Liefs,
Sunshine

02-04-2002, 19:35

alles is al genoemd hier boven heb eigenlijk weinig aan toe te voegen.
meisjes die die zich als een goedkoop Hxxxxje gedragen tijdens het uitgaan.
meisjes die hard gaan lachen opstraat als ze een marokkaan zien.
meisjes die thuis de heilige uithangen en buiten zich niet kunnen gedragen.
.................................................. .................................................. ........
.................................................. .................................................. ........

jongens die stoer lopen te doen.
jongens die denken dat ze alles zijn
jongens die hul vriendinnen achter ramen laten staan of dwingen te staan.

04-04-2002, 14:46
En verder? Wat vindt de rest???
Vind het leuk om te weten waar anderen hun grens trekken...

Liefs,
Zonnetje

04-04-2002, 15:07
Mensen die poeslief tegen je doen en achter je rug gaan kletsen, bah!!!
En dingen gaan verzinnen als ze niks te zeggen hebben dit vind ik zoooo erg!!!

04-04-2002, 18:17

Aselaamoehalikoem

Ehh ..
Er werd daarboven gezegd : Mannen die vrouwen verbieden om te werken

Nou binnen de Islam heeft de man het recht om te zeggen dat ze NIET mag werken..

ehh ... niet aanvallend bedoeld hoor maar dat wou ik even kwijt

04-04-2002, 21:47
Dus jij vind het normaal als jouw man je verbiedt te gaan werken?
Wat te doen als hij zelf ook geen werk heeft, en alleen maar leeft van een uitkering (bij wijze van spreken)?

Vind je het dan nog steeds oke?

Liefs,
Zonnetje

04-04-2002, 21:52
pfff ..ik zal mijn vrouw nooit iets verbieden , een relatie of huwelijk zonder enig vorm van gelijkheid en democratie is in mijn ogen een kleurloze relatie

04-04-2002, 22:05
Ja Remii, ik snap je wel, alleen snap ik die uitspraak van Nounja niet...

04-04-2002, 22:14
ik snap haar uitspraak wel , maar een vent met een beetje gezond verstand kan er met zijn vrouw over praten en samen komen ze er wel uit , ja gaat toch niet zomaar alles klakkeloos verbieden

04-04-2002, 22:45
Of mensen die hun geloof op een verkeerde manier gebruiken.....

Verder mensen die nooit hun mening willen veranderen, dus niet open staan voor andere meningen/invloeden. Dat vind ik echt VRESELIJK.

Mensen die te koop lopen met hun eigen kunnen en goedheid, mensen zonder enig respect voor hun eigen eigenwaarde.

Enz. Enz.

Maar ik ben zelf ook niet perfect, en ik besef ook zelf dat ik soms mijn grenzen en die van een ander overschrijdt.

NL-girl

11-10-2004, 15:14
nou ja zo bijzonder zijn marokaanse jongens nou ook niet dat ze ineens hard gaan lachen als ze er eentje zien lopen. ewa saaaaaaaffffffiiiiiiiiiiiii.baz

11-10-2004, 15:32
salaam moe3elekoem,

wat ik erg vind, en wat toch taloze meiden doen is, hun ouders bedriegen om een JONGEN daar maak ik me altijd zoo boos om!!

ik vind dat zó erg..
en voor een jongen is het als ze een player zijn,

een relatie is al haram, maar meer relaties tegelijk.. en ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom jongens dat doen??

elmoehiem, dat zijn de jongens die uhm..hoe moet ik het zeggen, ikw eet niet dat si gewoon een bepaalde groep jongens (ik wil jullie in jullie waarde laten )

maar daarnaast zijn er toppers van meiden en jongens..

respect voor jullie!!

ma3a salaam

x..Angel_Beauty..x