Bekijk volle/desktop versie : Sjeeee.....mijn kind loopt opvallend achter volgens mij 1,8 jaar.



Pagina's : 1 2 [3]

26-11-2013, 13:53

Citaat door team-umaima:
Onzeker voelen moet je echt niet doen.

En ik bekijk het precies zoals jij.
Ik sta nogal heel erg nuchter in het leven vergeleken met de gemiddelde Marokkaan dus dan denk je al snel ' er zijn wel ergere dingen in het leven'!!

En zoals hier boven iemand zegt: wij Marokkanen zeggen al heel snel dat een kind te laat is met iets.

Mijn kind kon echt goed lopen met 1 jaar en 2 maanden.
Dit is totaal niet laat....maar heel veel zeiden van wel.....ik doe gewoon mee dat mijn kind abnormaal laat is met lopen en dat ze inderdaad gelijk hebben.
Dit doe ik trouwens met alles....gewoon mee doen dat je kind abnormaal is.
Hoe ouder het kind word....hoe meer dingen je te horen krijgt. hahah

Pffff elke kind leert op zijn eigen tempo.
en ja.....natuurlijk zal die van mij in sommige dingen achterlopen....je kan je erover verbazen....maar hell no dat ik er mee ga zitten.
Daar ben ik te nonchalant voor.
En zo heeft elke kind zijn mankementen.
helemaal met je eens!! maar ik denk ergens dat elke moeder soms onzeker is!! maar alahamdoelilallah

26-11-2013, 14:12


Ajohhh niet erger maken dan t is denk ik.. mijn 2 kinderen wereld van verschil. .. toen de oudste de leeftijd had van de jongste kon tabarrakAllah veel meer dan de jongste nu kan .. maar om ey de jongste ontwikkeld zich weer op eeeen hele andere manier zoals de oudste weer niet deed.... als joh zoontje nu 5 of 6 is en nog steeds achter loopt zou ik me zorge maken.. tot dan genieten nog een beetje van de rust

Pagina's : 1 2 [3]