Bekijk volle/desktop versie : Een berichtje op facebook..



25-11-2013, 23:46
Hartverscheurend.

[Terwijl wij onder onze warme dekens liggen te slapen, moet hij zo zien te overleven. Stel je eens voor dat jij de vader/moeder/broer/zus/oom/tante van dit kind bent, zouden wij er dan niet alles aan doen om de situatie voor hem dragelijker te maken?

Voor €30,- koopt de SOS stichting 2 dekens per persoon. Doneer jij ook een bijdrage?]


25-11-2013, 23:48


Hartverscheurend

Moge Allah hen bijstaan en voorzien in levensonderhoud, ameen

26-11-2013, 11:31
Allaahoemma ameen!

26-11-2013, 11:36
Beetje een vaag bericht. Waar woont dit kind? En waarom zijn die dekens zo duur? Ik geloof dat Unicef voor het zelfde geld een heel leven van een kind kan onderhouden.

26-11-2013, 11:47



Citaat door Derpina:
Beetje een vaag bericht. Waar woont dit kind? En waarom zijn die dekens zo duur? Ik geloof dat Unicef voor het zelfde geld een heel leven van een kind kan onderhouden.
hij slaapt op badlaken en onder een tapijt geloof ik. dus zal geen dekens hebben.
ik snap wel wat je bedoelt. ik zou graag aan unicef willen geven maar ik heb zo veel horror verhalen over dat de bazen van unicef en zo super rijk zijn en er amper geld gaat naar arme mensen

ik geef rechstreeks. zo is laatst iemand naar india geweest die ik ken. hielp daarmee aan een meisjes school
geld gestorneerd zodat hij boeken en zo kon kopen voor ze

26-11-2013, 11:48

Citaat door Derpina:
Beetje een vaag bericht. Waar woont dit kind? En waarom zijn die dekens zo duur? Ik geloof dat Unicef voor het zelfde geld een heel leven van een kind kan onderhouden.
De foto is niet recent. Verder zijn dekens niet goedkoop, de stichting koopt ze voor €15,- per stuk in Turkije.

26-11-2013, 11:49
La hawla wala quatta illa billaah al3adiem

26-11-2013, 11:52

Citaat door trouwpartijen:
Ja, kun je wat meer informatie geven. Ik ben bereid bij te dragen bi idni Allaah..
Hier vindt je meer informatie over de projecten: http://sos-stichting.nl/projecten/

De 30ste van deze maand wordt er een benefiet gehouden, een winterinzameling. Een gezin kan de winter doorkomen voor €610,- waarbij een gezin bestaat uit 5 personen. Er worden per persoon 2 dekens gekocht (30x5)
4 voedselpakketten voor 2 maanden (200 euro) Een kachel (60) en diesel 400 liter (200euro)