Bekijk volle/desktop versie : Acteur uit Vilvoorde krijgt rol in Amerikaanse topserie



25-11-2013, 19:13
[video=youtube;_GD4WhZ0Uco]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_GD4WhZ0Uco[/video]

Fouad Hajji (31) uit Vilvoorde mag zich de eerste Belg in ‘NCIS: Los Angeles’ noemen. De acteur, die al drie jaar in Hollywood aan de weg timmert, speelt de rol van een slechterik in de serie die door miljoenen Amerikanen bekeken wordt. De aflevering wordt op 26 november uitgezonden, meldt Ciné Tele Revue.
Miljoenen Amerikanen zullen dinsdagavond naar goede gewoonte kijken naar ‘NCIS: Los Angeles’. Daarin speelt - ook naar goede gewoonte - een slechterik mee. Opvallend is dat die slechterik onze landgenoot Fouad Hajji is.

Hajji woont al drie jaar in Hollywood en heeft nu eindelijk een grote rol te pakken. Een uitzonderlijke ervaring, zegt de Vilvoordenaar. ‘Ik had een heel goed contact met LL Cool J, Chris O’Donnell en Daniela Ruah en heel de crew heeft me fantastisch opgevangen.’

Voordat hij naar Hollywood trok, had Hajji met wat vrienden een breakdancegroepje. In 2004 ging hij even naar Amerika voor een stage in Atlanta, waarna hij 5 jaar lang ging werken als informaticus. ‘Financieel zat ik goed, maar ik kon me niet uitdrukken zoals ik wilde en voelde me een zombie. In België werd ik bovendien depressief van het klimaat.’

Dus maakte Hajji in 2010 de grote oversteek met zijn vrouw. Hun bestemming? Los Angeles. Daar kreeg hij de kans om al mee te spelen in enkele tv-reeksen en films, maar nu lijkt de doorbraak echt nakende.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131125_024

25-11-2013, 19:14


JeeeeeJ de eerste Belgisch Marokkaanse acteur in een Amerikaanse topserie

25-11-2013, 19:48
Vind het wel leuk ..Eindelijk een marokaan die een keer blinkt op de rode loper

25-11-2013, 19:58

Citaat door SheAddicted.:
Vind het wel leuk ..Eindelijk een marokaan die een keer blinkt op de rode loper
ik weet niet of men daar trots op moet zijn
maar iniedergeval beter dan hangjongeren

25-11-2013, 20:10



Citaat door roebla:
ik weet niet of men daar trots op moet zijn
maar iniedergeval beter dan hangjongeren
Ik ben daar niet trots op ..Leuk vinden is anders dan trots hoor!

25-11-2013, 20:16
is er een foto?

26-11-2013, 12:55

Citaat door Rebel_1963:
is er een foto?

26-11-2013, 15:22

Citaat door Saida25:
Mooie glimlach, ik mijk zelden t.v. Vandaar dat ik mij afvroeg hoe de man er uit ziet.