Bekijk volle/desktop versie : Die rtl 5 ! Dr. Phil



25-11-2013, 17:34
Gekke zieke Amerikanen allatief!!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

25-11-2013, 17:55


Gewoon ziek!!

25-11-2013, 19:25

Citaat door Cashmere:
Wat?

Stiefvader misbruikte een kind vanaf haar 8ste en ze raakte op haar 15e zwanger en ze heeft een waardeloze moeder!

25-11-2013, 19:53
Zij zelf is ook waardeloos. Ik begrijp niet waarom ze dan het derde kindje hebben gepland en zij bleef acteren alsof ze gelukkig met hem is. Terwijl zij weet dat het verkeerd is wat er is gebeurd. Daarnaast had haar vriendin haar nog gevraagd of ze het zeker wist of ze met hem wou trouwen. Zij wist het zeker. Dus ja zij zat ook fout. Hij is een smeerlap.

25-11-2013, 19:54



Citaat door Exclusiive:
Zij zelf is ook waardeloos. Ik begrijp niet waarom ze dan het derde kindje hebben gepland en zij bleef acteren alsof ze gelukkig met hem is. Terwijl zij weet dat het verkeerd is wat er is gebeurd. Daarnaast had haar vriendin haar nog gevraagd of ze het zeker wist of ze met hem wou trouwen. Zij wist het zeker. Dus ja zij zat ook fout. Hij is een smeerlap.
Daar heb je ook wel een punt ja! Maar die moeder van haar daar heb ik gewoon geen woorden voor!

25-11-2013, 20:00

Citaat door xfaatje:

Daar heb je ook wel een punt ja! Maar die moeder van haar daar heb ik gewoon geen woorden voor!
Ja indd die begrijp ik ook niet. Want toen haar dochter wou scheiden en de voogd wou, is de moeder gewoon teruggegaan naar der exvriend. Die smeerlap dus. Wetende dat hij dat met je dochter heeft gedaan, kids verwerkt bij haar en dan nog voor hem kiezen. Ze spoort niet. Tja ziek gewoon

25-11-2013, 20:04

Citaat door xfaatje:
Stiefvader misbruikte een kind vanaf haar 8ste en ze raakte op haar 15e zwanger en ze heeft een waardeloze moeder!


Heftig..