Bekijk volle/desktop versie : knockout game met racistische motieven tegen blanken..



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2013, 15:26
Photography intern Israel Blizovsky had just finished taking pictures at a Crown Heights engagement party when a hulking teen he was passing on the sidewalk cold-cocked him without warning.

“He was very strong. I was in shock,” said the 19-year-old from Beersheva, Israel. “I saw a large group of black teenagers coming. I moved to the side to let them pass. Then, all of a sudden, when I was passing right next to them, I felt a punch in the face.

“They just kept walking. They were all laughing,” he told The Post through a Hebrew translator. “They said something right after he punched me, but I don’t understand English. It looked like they were making fun of me.”

Blizovsky, whose tooth was chipped by the blow, is one of at least six Jewish people who have been attacked as part of a “knockout game” in the three weeks leading to the start of Hanukkah Wednesday, Brooklyn leaders said.

The brutal game — sometimes called “polar bear hunting” — has been on the rise across the country, with bystanders, usually white, suckerpunched for sport by black youths.

In Brooklyn, religious Jews appear to be the targets.

Fueled by Internet videos of the beatings, “knockout” attacks have also been reported in Chicago, Hoboken and Lansing, Mich.

In Jersey City, a 46-year-old man died in September after a sucker punch sent his head into an iron fence.

Blizovsky, who stands 5-foot-2 and weighs less than 100 pounds, was working for the COLlive community-news Web site and carrying a Nikon D600 camera when he was assaulted on Crown Street Nov. 14 at 9:30 p.m.

The gang, he said, ignored his expensive equipment.

“They didn’t look deprived,” Blizovsky said. “They didn’t look poor. They just looked like they wanted entertainment.”

Asked why he thinks he was targeted, he said: “[Jews] look gentle. We look like we won’t fight back.”

Local rabbis, witnesses and victims say there have been at least eight unprovoked attacks on Jews in Crown Heights, Midwood and Borough Park since Oct. 11, with six after Nov. 6.

Early Friday, an Orthodox Jew was jumped by four thugs after he heard them yapping about “knockout.”

“One of them stepped out towards me and, with a closed fist, hits me in the face,” said Shmuel Perl, 24.

“As I was able to walk away from them, they called after me, ‘Come back. I can do this. I will knock you out.’ ”

One man was arrested on charges of assault and aggravated harassment as bias crimes in the attack.

On Nov. 9, a 78-year-old Midwood woman was socked in the back of the head while pushing her great-granddaughter’s stroller on Avenue L and East Fifth Street. Fearing a repeat, she hasn’t left her home since.

“It’s scary,” her son-in-law said. “You’re 78, and someone hits you with a closed fist with all their might.”

The NYPD said it was aware of seven of the eight attacks.

“Our Hate Crimes Task Force is investigating these incidents,” a spokesman said. “There have been increased patrols in the 71st Precinct” in Crown Heights.

Police Commissioner Ray Kelly said Friday, “We are trying to determine if [the knockout game] is a real phenomenon . . . We have to be concerned about when you highlight an incident or a type of criminality, some people will simply try to copy.”

An NYPD source said he expects the department to “downplay the incidents.”

“Look, we’re at the end of the road,” he said. “All [Kelly] has to do is run out the clock the next five weeks. The last thing anyone wants is a major racial eruption in the last five weeks of the administration.”

Barry Sugar, head of the Jewish Leadership Council, says he has been asking Mayor Bloomberg and Mayor-elect Bill de Blasio for help with anti-Jewish attacks since August to no avail.

“We were concerned that the candidates weren’t aware of what was happening,” he told The Post. “We made several attempts to reach out to Mr. de Blasio, but our overtures were not met with any kind of response.”

As for Blizovsky, who returns to Israel Monday, he vowed to be “more prepared” for his next visit to the Big Apple.

“I’ll bring a Taser.”

http://nypost.com/2013/11/23/i-was-in-shock-they-were-all-laughing-knockout-game-victim-speaks-out/

24-11-2013, 15:27


Een redelijk nieuw fenomeen in Amerika: the knockout game. Een gezelschapsspel waarbij de deelnemers volkomen onverwachts een willekeurige voorbijganger knock-out slaan. Het overkwam de Israëlische Israel Bizovsky. Toen hij een groepje donkere jongens liet passeren, gaf een van hem uit het niets een stomp en ging kort het licht uit bij de stagiair fotografie.

"Hij was zo sterk, ik was geschokt", vertelt de negentienjarige jongen uit Beersheva. "Er kwam een grote groep donkere jongens aangelopen, ik ging aan de kant om ze voorbij te laten. Opeens voelde ik een klap in mijn gezicht. Ze liepen gewoon door. Ik hoorde ze lachen", weet het slachtoffer te melden via een vertaler uit het Hebreeuws. "Ze zeiden nog iets tegen mij na het slaan, maar omdat ik geen Engels begrijp, verstond ik dat niet. Het klonk alsof ze de draak met mij staken."

Steeds vaker lijkt het erop dat het spel veelal racistische motieven heeft. Alleen al deze maand zijn er in Brooklyn zes joodse jongens slachtoffer geworden van deze hype. In verschillende delen van het land begint de populariteit van het eenvoudige spelletje toe te nemen. Soms met dodelijke afloop. Zo stierf in Jersey City een man nadat hij door een sucker punch met zijn hoofd op een ijzeren hek terecht kwam.

Het ietwat harde spel, dat ook bekend staat als 'ijsbeer jagen', wordt veelal gespeeld door zwarte spelers. De lijdende voorwerpen zijn vrijwel altijd witte spelers, die niet geheel vrijwillig in het spelletje worden betrokken.

fok.nl

24-11-2013, 15:32
Wat een imbecielen.

24-11-2013, 15:34
[video=youtube;NUuY0pIMND8]http://www.youtube.com/watch?v=NUuY0pIMND8[/video]

24-11-2013, 15:39


Er is ook iemand overleden door deze nonsense, een man viel K.O. met zen hoofd tegen een stoeprand en brak daarbij zen nek.. Het zal je maar gebeuren

24-11-2013, 15:45
Tjeempig wat een idioten!

24-11-2013, 16:05
Er zijn volgens mij inderdaad ook racistische motieven in het spel, zo had een Afro Amerikaan ook een vrouw met een hoofddoek van achteren K.O geslagen.. Smerige lafaard! Er moet eens 1 van hun moeders de slachtoffer zijn van die imbeciele spel van hun.

24-11-2013, 16:48
Ah een nieuwe variant op iets dat al bestond... tja, als machtsverhoudingen in een omgeving veranderen willen dat soort dingen wel eens gebeuren... leuke wezens mensen.

24-11-2013, 17:27

Citaat door Smoothoperator:
Er zijn volgens mij inderdaad ook racistische motieven in het spel, zo had een Afro Amerikaan ook een vrouw met een hoofddoek van achteren K.O geslagen.. Smerige lafaard! Er moet eens 1 van hun moeders de slachtoffer zijn van die imbeciele spel van hun.
Jailed thug who punched 16-year-old girl unconscious in shocking random street attack is 'too scared to leave cell'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2241807/Jailed-thug-Michael-Ayoade-punched-16-year-old-girl-Tasneem-Kabir-unconscious-shocking-random-street-attack-scared-leave-cell.html

24-11-2013, 17:34

Citaat door mercedey250:
jailed thug who punched 16-year-old girl unconscious in shocking random street attack is 'too scared to leave cell'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2241807/jailed-thug-michael-ayoade-punched-16-year-old-girl-tasneem-kabir-unconscious-shocking-random-street-attack-scared-leave-cell.html
Yes, voelt goed om dat te lezen..

24-11-2013, 17:37

Citaat door vervloekte:
klopt. het zijn groepjes negers die ashkenazi joden aanvallen / in elkaar slaan alleen maar omdat ze blank zijn. maar wat verwacht je anders van negers? typische apen / gorrila / jungle gedrag. vandaar ook dat de meeste gevangenissen in Amerika gevuld zijn met negers. de meeste moordenaars / criminelen / verkrachters zijn negers. vandaar ook dat joden geen negers accepteren in hun geloof.
Oh, oh, oh...Wat is dit allemaal zeg.

24-11-2013, 18:00

Citaat door Sharpy:
Oh, oh, oh...Wat is dit allemaal zeg.
Iemand die vergeten is z'n medicijnen in te nemen..

24-11-2013, 22:51


NEW YORK -

De politie in New York heeft een 28-jarige man aangehouden die verdacht wordt van het zogenaamde knock-out spel, waarbij het de bedoeling is om nietsvermoedende voorbijgangers met een klap bewusteloos te slaan. Dat meldden Amerikaanse media zondag.

Foto: YouTube

Een 24-jarige slachtoffer zei dat hij een groep over 'knock-out' hoorde praten, voordat hij werd aangevallen.

De politie in New York heeft extra agenten in bepaalde wijken ingezet, nadat de afgelopen weken zeker zeven gevallen zijn gemeld van het 'spel'. Onder meer een vrouw van 78 was het doelwit. Agenten in andere delen van het land onderzoeken soortgelijke incidenten, waaronder in New Jersey, Pennsylvania en Washington.

'Knock-out' zou dit jaar al aan twee mensen het leven hebben gekost in de VS.

25-11-2013, 15:51
Gelukkig zijn er genoeg Afro-Amerikanen die het beu zijn dat een minderheid hen in een kwaad daglicht stelt.
Er wordt opgeroepen dat blanken zich moeten bewapenen en zo nodig iemand dood moeten schieten om eigen letsel of dood te voorkomen.
Heldere uitleg over wat de man denkt van dit uitschot!
Kijk en oordeel zelf!

[video=youtube;Eo_FYVwIeaY]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Eo_FYVwIeaY[/video]

[video=youtube;76dLvF2EZRA]http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_3589775971&feature= iv&src_vid=Eo_FYVwIeaY&v=76dLvF2EZRA[/video]

25-11-2013, 17:26

Citaat door Caja:
NEW YORK -

De politie in New York heeft een 28-jarige man aangehouden die verdacht wordt van het zogenaamde knock-out spel, waarbij het de bedoeling is om nietsvermoedende voorbijgangers met een klap bewusteloos te slaan. Dat meldden Amerikaanse media zondag.

Foto: YouTube

Een 24-jarige slachtoffer zei dat hij een groep over 'knock-out' hoorde praten, voordat hij werd aangevallen.

De politie in New York heeft extra agenten in bepaalde wijken ingezet, nadat de afgelopen weken zeker zeven gevallen zijn gemeld van het 'spel'. Onder meer een vrouw van 78 was het doelwit. Agenten in andere delen van het land onderzoeken soortgelijke incidenten, waaronder in New Jersey, Pennsylvania en Washington.

'Knock-out' zou dit jaar al aan twee mensen het leven hebben gekost in de VS.

Pagina's : [1] 2 3