Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Te koop BMW X5

LZN
12-02-2005, 00:01

Salaam Hierbij wil ik u graag allen atenderen dat ik wegens omstandigheden afstand moet doen van mijn auto. Het was een heerlijke auto geweest, mooie vakantie auto. Het gaat om een BMW X5 bouwjaar 07-2002. nieuwprijs was 96000,-euro BMW dealer onderhouden ,Boekjes afgestempeld. kilometerstand 39000 kleur; Silver Metallic zwart leder privacy class achter sportstoelen electr. stoelverwarming beide memory seats electr. verstelbaar stuur met memory clima controle ,airco links rechts gescheiden was installatie koplampen grote navigatie tv. 16:3 c.d.wisselaar steptronic servotronic niveauregeling sportonderstel multi-functioneel stuur dakrelingen electr. glazen schuif/kantel dak velourse vloermatten binnen en buiten spiegels autom. dimmend noten houten inleg regensensor park distence controle voor en achter regensensor xenon verlichting autotelefoon snoerloos Siemens geintregeerd in boordcomputer en stuur standkachel aluminium treeplanken dsc witte knipperlichten nieuwe velgen 20 inch met banden maat achter 315 van 4.6i.S. Mocht u interesse hebben laat het mij weten, auto staat ook sinds gister te koop op diverse website's. Tel: 06 44508844 Alvast bedankt BilalC:\Documents and Settings\Mehdi\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\bmw1.jpg.

sweetheart18
19-02-2005, 02:32
Iemand die interesse heeft??? Anders koop ik de auto hoor! :hihi:

Ogti
19-02-2005, 02:34
Salaam Hierbij wil ik u graag allen atenderen dat ik wegens omstandigheden afstand moet doen van mijn auto. Het was een heerlijke auto geweest, mooie vakantie auto. Het gaat om een BMW X5 bouwjaar 07-2002. nieuwprijs was 96000,-euro BMW dealer onderhouden ,Boekjes afgestempeld. kilometerstand 39000 kleur; Silver Metallic zwart leder privacy class achter sportstoelen electr. stoelverwarming beide memory seats electr. verstelbaar stuur met memory clima controle ,airco links rechts gescheiden was installatie koplampen grote navigatie tv. 16:3 c.d.wisselaar steptronic servotronic niveauregeling sportonderstel multi-functioneel stuur dakrelingen electr. glazen schuif/kantel dak velourse vloermatten binnen en buiten spiegels autom. dimmend noten houten inleg regensensor park distence controle voor en achter regensensor xenon verlichting autotelefoon snoerloos Siemens geintregeerd in boordcomputer en stuur standkachel aluminium treeplanken dsc witte knipperlichten nieuwe velgen 20 inch met banden maat achter 315 van 4.6i.S. Mocht u interesse hebben laat het mij weten, auto staat ook sinds gister te koop op diverse website's. Tel: 06 44508844 Alvast bedankt BilalC:\Documents and Settings\Mehdi\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\bmw1.jpg :maf: ik ben bijna jarig give me give me :hadj: niet gierig zijn

sweetheart18
19-02-2005, 02:48
Hij heeft hem al verkocht :moe:

Noortje111
19-02-2005, 18:06

heb je de auto nog te koop???

Funk_Lady_Flex
19-02-2005, 19:03
Droomauto :love:

SCHULDIG
20-02-2005, 15:30
Wees gerust ik heb er nog 4 stuks achter staan :hihi: Maffiaauto. Wegens omstandigheden bied ik deze auto te koop aan. Bouwjaar: 8-2002, km-stand 92000, dealer onderhouden, 4x4, 5-deurs, ABS, Airbags, Alarmsysteem SCM goedgekeurd, Centr. vergrendeling, Cruise control, Elektr. ramen, Lederen bekleding(montana), Licht metalen velgen, Navigatie systeem, Parc distance control, Traction control, Verwarmde spiegels, Automatic climate control, Metalic lak (Oxford green), CD-wisselaar, Multi functioneel leder stuurwiel, Autotelefoon, Afneembare trekhaak, Elektr. verstelbare stoelen met geheugen(sleutel), Regensensor, Warmtewerend glas, Bagagenet, Xenon verlichting. http://static.marktplaats.nl/fotos/autos/bmw/104436.jpg http://static.marktplaats.nl/fotos/autos/bmw/2/104436.jpg Vraagprijs: 50.000 euro :hadj: zoals jullie kunnen zien staat ie nog in mn achtertuin..:) ps: Wie wil trouwen..:stout:

Ogti
20-02-2005, 21:25
Ik wil niet trouwen :hadj: maar die auto :maf:

SCHULDIG
22-02-2005, 00:08
Diegene die met me trouwt krijgt een X5 als bruidschat...:stout:

Najmatje
22-02-2005, 01:48
Diegene die met me trouwt krijgt een X5 als bruidschat...:stout: :hihi: Sterretje