Bekijk volle/desktop versie : Berlusconi schuldig in zaak Karima el-Mahroug



Pagina's : [1] 2

21-11-2013, 17:27
Er was geen bewijs van gemeenschap nodig om Silvio Berlusconi schuldig te achten aan het betalen van een minderjarige prostituee voor seks op zijn beruchte bunga-bungafeestjes.





Dat heeft de rechtbank in Milaan gezegd die Berlusconi veroordeelde. De rechtbank zei in documenten die de veroordeling van 24 juni en de celstraf van zeven jaar ondersteunen, dat alleen bewijs nodig was waaruit bleek dat de 'seksuele instincten' van de voormalige premier werden gestimuleerd in ruil voor betaling. In de documenten staan getuigenissen waarin wordt verteld hoe de feestjes eindigden in fysiek contact met Berlusconi, 'zoals het betasten van borsten en intieme delen'.

De Marokkaanse tiener Karima el-Mahroug, die beter bekend is als Ruby en die centraal stond in het schandaal, ontving contant geld en sieraden in ruil voor seksuele gunsten, aldus de rechtbank. Ook vond het hof het aannemelijk dat Berlusconi wist dat ze minderjarig was. Berlusconi ontkent de beschuldigingen.

21-11-2013, 18:00


Ik zou Berlusconi een seksuele gunst willen verlenen in de vorm van een bezemsteel in z'n anus.
Gewoon een fantasietje.

21-11-2013, 21:49

Citaat door onaangepast:
Ik zou Berlusconi een seksuele gunst willen verlenen in de vorm van een bezemsteel in z'n anus.
Gewoon een fantasietje.

21-11-2013, 22:24
dood en dood zonde dit! Vraag me echt af wat in haar hoofd rond gaat dat ze uiteindelijk zo ver is gekomen tot dit (lage) niveau.. jammer weer dit...vooral omdat het Marokkaanse is, die op deze manier negatief in de media staat. Ik durf te wedden dat het ook 1 van de grote reden is waarom dit achterlijke nieuws continue terug komt in de media.

21-11-2013, 22:25



Citaat door onaangepast:
Ik zou Berlusconi een seksuele gunst willen verlenen in de vorm van een bezemsteel in z'n anus.
Gewoon een fantasietje.
Bespaar ons aub overige fantasieen.

21-11-2013, 22:29
Politieke spelletjes. Ik zeg free Berlusconi

21-11-2013, 22:30
Meskien hij is al zo oud

21-11-2013, 22:40

Citaat door TamentthDhen:
Meskien hij is al zo oud
Dus oud wil zeggen onschendbaar?

21-11-2013, 22:47
Schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


22-11-2013, 09:01
Waarom geven ze hem alleen de schuld? Zij wilde het toch ook zo graag bahbah triest wijf!

22-11-2013, 09:18
En dan te bedenken dat die man zo populair is... tv zenders hebben helpt echt

22-11-2013, 09:21

Citaat door Petrus:
En dan te bedenken dat die man zo populair is... tv zenders hebben helpt echt
Hoe lang is die man wel niet onschendbaar geweest?

22-11-2013, 09:27



Citaat door onaangepast:
Hoe lang is die man wel niet onschendbaar geweest?
Veel te lang, maar dat is ook omdat Italië van corruptie samenhangt en de wetgeving daar geheel is op ingericht.

22-11-2013, 09:31

Citaat door mevrouwf:
dood en dood zonde dit! Vraag me echt af wat in haar hoofd rond gaat dat ze uiteindelijk zo ver is gekomen tot dit (lage) niveau.. jammer weer dit...vooral omdat het Marokkaanse is, die op deze manier negatief in de media staat. Ik durf te wedden dat het ook 1 van de grote reden is waarom dit achterlijke nieuws continue terug komt in de media.
Iets met geld en zo...

22-11-2013, 10:50
Jeej.

Gerechtigheid voor het oh zo onschuldige hoertje.

Pagina's : [1] 2