Bekijk volle/desktop versie : Impossible.. (Waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

21-11-2013, 15:32




Daar zat ik dan.. Emila, 24 jaar en Compleet verslagen..
opgesloten in mijn kamer en wilde er het liefst niet meer uitkomen..
Tranen langs mijn wangen, bonkende hoofdpijn en zoveel verschillende gedachtes..
Hoe meer ik nadacht hoe meer ik naar adem hapte, hoe harder ik mijn hoofd in m'n kussen duwde, ik kan niet meer.. ik kan niet meer!
Was dit al die jaren waard?
Verdiende ik om zo behandeld te worden nadat ik meer had gegeven dan ik mezelf ooit had gegeven?
Nadat ik eindelijk mijn verleden had geaccepteerd en dit zich nu weer herhaalde?
Ik verloor mezelf aan jou, en je gaf me een extra trap na..

Laten we teruggaan naar het begin..

21-11-2013, 17:21


Je eerste Fannetje

Gauw verder

22-11-2013, 09:35
Laten we teruggaan naar het begin..

5 jaar geleden.. Ik was een vrolijke spontane meid van toen 19 jaar, lang bruin haar en donkere ogen. Half nederlands half Braziliaans, op dat moment had ik nog geen geloof, en

Maaam! ik ga de deur uit riep ik nog net voor de deur met een klap dichtviel, op weg naar mijn lieve vriendin Saida, zij was al vanaf dat we twaalf jaar waren mijn beste vriendin / mijn zus die ik nooit heb gehad. We deelde alles, en zij was de enige die ik kon en nog steeds kan vertrouwen.. ( zul je verderop in het verhaal lezen)
Hey Saad, ik plofte bij haar op de bank en zuchtte diep uit.. Yassin is in Marokko en ik hoor bijna niets meer van hem Saad, even serieus volgends mij is hij dus niet zo gek op me zoals ik dat op hem ben, je kan toch wel op z'n minst een keer per dag bellen?
haha Emil doe even normaal, hij is vast aan het chillen maak je niet druk, als jij op vakantie bent bel je hem ook niet continu toch?
Ja hallo hoe bedoel je?! als hij aan me denkt, me mist of iets dan is het echt geen moeite hoor om iets te laten horen, ik weet het niet hoor.. mijn gevoel zei dat het niet klopt.
Em laat hem! kom we gaan iets leuks doen, trek je er niets van aan en anders bel je hem op.

(Yassin was een jongen die ik leerde kennen toen ik 17 jaar was, onschuldig en gezellig maar wat snel omsloeg in verliefdheid.. Niemand begreep hoe gek ik op hem was.
We waren een tijd samen nadat we 2 jaar om elkaar hebben heen gedraait)
'Hey lief' zei ik nadat hij z'n telefoon opnam, hoi .. Wat ben je aan het doen? zei ik zo liefjes mogelijk.. Wajoo Emila wat is dat voor een vraag? waarom kun je niet eerst vragen hoe is het? met je waar ben je wat doe je blabla hoofdpijn! tuut..tuutt.. Wauw! waar sloeg dit op? ik werd hier zo onzeker van vooral omdat hij alleen in Marokko was, en ik in Nederland.. hij was op vakantie, ik zou deze week vertrekken voor 2 weken Brazilie naar mijn vader en familie, die wonen daar..
Gelukkig ging mijn vriendin Saida mee, lekker even ontspannen aan het strand en daarna zal het wel goedkomen met Yassin, ik moest me ook niet zo aanstellen!
Je heb gelijk Saad, we gaan wat leuks doen ik maak me niet druk, lets go!

Niet wetend wat er nog zou gebeuren..

22-11-2013, 11:51
Ik stapte bij Saida in de auto en we waren onderweg naar het centrum. Laten we een drankje doen ergens, warme chocomelk?
Hahaha in de zomer, doe maar een ijsje ergens zegt ze met een quasi boos gezicht. Nou mijn verslaving is warme chocomelk, of het zomer of winter is i don't care riep ik hard.
Anyway, we liepen door het centrum en kletsten wat onderweg naar een leuk terrasje, heeeeey EM! hoor ik achter me, ik draai me om en zie redouan, een goede vriend van Yassin en ondertussen ook van mij geworden. hey Redouan zeg ik zachtjes. Hoe is het met je? ik heb je lang niet gezien?! Zei hij met een brede glimlach. Gaat goed toch, heerlijk weer niets te klagen haha. Wat ga je doen vanavond? gaan jullie mee naar Amsterdam? huh dacht ik.. weetje we bellen later wel even ! Ik ga nu verder, speak u lateeerrr zeg ik op een grappige manier, het toverde een glimlach op zijn gezicht, doei gekkerd zegt hij.
We liepen door maar vond het vreemd dat hij ons meevroeg, naja er zal niets achter zitten, hij bedoeld het vast gezellig.
Na een dag te hebben doorgebracht zijn we naar huis gegaan, ik voelde me eenmaal thuis weer rottig, ik dacht aan Yassin wat zou hij doen zijn? zou hij ook zoveel aan mij denken? ik miste hem.. hij was immers al bijna drie weken weg en besloot hem nogmaals op te bellen.
'Heey' zei ik zachtjes en verlegen. Ewa zegt hij op een manier dat me buikpijn gaf.. Heb je het naar je zin daar in Marokko? zei ik voorzichtig, ik wist gewoon niet wat te zeggen maar werd gek van mijn onzekerheid.. Tuurlijk het is heerlijk hier.. oke dat is fijn zei ik ongemakkelijk.. 'Ja wat nu dacht ik in mezelf', snel zei ik heb je nog iets te vertellen? Nee niet echt jij? ik twijfelde.. Ik ken zijn gedrag, hij is snel geïrriteerd en wilde niet dat hij straks helemaal niet meer opnam. Nee ook niet echt zei ik, wilde alleen weten of je nog aan me denkt daar, zit er toch een beetje mee dat ik zo weinig hoor zei ik snel en voorzichtig.. Nee er is echt niks Emila, hou op verbeeld je nou niks en denk niet teveel na over alles zegt hij licht geïrriteerd.. Is goed schat spreek ik je snel? Safi komt goed zei hij en hing gauw op..

Ik plofte neer op mijn bed en zonk weg in diepe gedachtes..
Gedachtes over vroeger, toen ik hem leerde kennen..

Yassin perspectief:
Ik liep in de buurt en ik zag haar voor de eerste keer lopen, wauw.. zij had iets wat ik nooit in iemand heb gezien.. iets wat me een goed gevoel gaf, ze was prachtig in mijn ogen, maar zag mij vast niet staan.. Ik zou willen weten wie ze is.. waarom heb ik haar niet eerder gezien? ze keek me aan en onze blikken hielden elkaar vast, ik voelde me warm worden van binnen maar wilde niet dat ze iets merkte.. Ik zag haar lopen met Safae, mijn buurmeisje die ik al jaren ken.
'Hee Safae stel je me niet voor aan je vriendin' zei hij lachend maar toch onzeker.. ze bleef een beetje op de achtergrond en ik vond er schattig, zo kwetsbaar klein en lief, ik moest en zou er leren kennen!
'Hi ik ben Emila' zei ze verlegen n gaf me voorzichtig een hand terwijl ze ongemakkelijk naar de grond keek..
Dit is waar het allemaal begon



3 weken later..
Ik ben net terug van Brazilië en heb een leuke tijd gehad, het afscheid nemen van mijn vader deed me verdriet..
waarom is hij ooit teruggegaan? waarom is hij nooit gebleven voor ons in Nederland? ik kan er niet bij met m'n gedachtes maar meer dan accepteren kan ik niet doen..
Het enigste wat ik kan is uitkijken naar elk jaar dat ik hem weer kan zien.
Met tranen in mijn ogen denk ik aan vroeger, de leuke tijd dat we samen hadden het gemis word steeds groter al is hij al 7 jaar niet meer hier, gelukkig is mijn lieve moeder er altijd die voor mij en mijn broertje (18) zorgt, en hoe dan ook altijd klaarstaat.
Ik voel me altijd heel erg rot de eerste tijd dat ik terug ben, en hoopte dat Yassin me daar door heen kon slepen.
Hij kan me laten lachen, me een geweldig gevoel geven, en wat ik voelde voor hem had ik nooit gevoeld.. ik voelde m'n buik al, alleen als ik eraan dacht, laat staan als hij bij me was..

Wauw dit was verliefdheid, en ik had het zwaar te pakken!

Tot dat hij terugkwam, toen werd alles een tegenvaller..

22-11-2013, 11:52


Doorgaan of stoppen? het word spannender..

22-11-2013, 14:34
Dooorgaan, is dit bij jou zelf gebeurd en echt helemaal niets verzonnen?

Je bent dus geen Marokkaanse

22-11-2013, 15:05
Ga verder lief

Dont stop

22-11-2013, 15:12
Nee ik ben geen Marokkaanse,dit is wat ik zelf allemaal heb meegemaakt ik probeer mijn verhaal zo goed mogelijk te beschrijven, ook vanuit andermans perspectief vertel ik zoals ik het van die personen zelf heb gehoord. Ik ga niets erbij verzinnen enigste dat is veranderd zijn de namen, ben ook geen ervaren schrijver dus hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen in sha Allah.

22-11-2013, 15:13

Citaat door zinaa-s:
Nee ik ben geen Marokkaanse,dit is wat ik zelf allemaal heb meegemaakt ik probeer mijn verhaal zo goed mogelijk te beschrijven, ook vanuit andermans perspectief vertel ik zoals ik het van die personen zelf heb gehoord. Ik ga niets erbij verzinnen enigste dat is veranderd zijn de namen, ben ook geen ervaren schrijver dus hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen in sha Allah.
Nou ik vind jouw verhaal meer dan leuk
Tbarke Allah lieverd

22-11-2013, 15:21
Super lief! ik zal zo een vervolg plaatsen. Tips zijn altijd welkom!

22-11-2013, 16:13
Daar stond ik dan, 8 uur ochtend mezelf klaar te maken voor werk.. ik sms'te Roxanne mijn collegaatje ' Schiet op! we moeten over een half uur op werk zijn' en gooide mijn telefoon neer om nog iets meer te haasten.
gatver ik heb echt geen zin om te werken dacht ik bij mezelf, maar werd uit die gedachtes gehaald toen Rox voor mijn deur stond te toeteren.. Met een diepe zucht trok ik mijn jasje aan pakte de redbull uit de koelkast en gooide de deur dicht, ik had zo geen zin in deze dag!
Rox keek me scheef aan 'het is 8 uur en nu al redbull?' ach hou op zei ik lachend, ik moet toch de dag doorkomen he. Jij bent gek Emila echt gek zei ze lachend.
ja ja dacht ik, en mijn gedachten dwaalde af naar Yassin, ik had hem al een paar dagen niet gesproken, niets gehoord, helemaal niets..
Rox merkte dat ik afwezig was en stom voor me uit zat te staren. Wat is er Em? vroeg ze bezorgt.. Niets zei ik zo geloofwaardig mogelijk. De enige met wie ik alles besprak was mijn vriendin Saida, en voor de rest probeerde ik altijd gezellig te zijn.
Ik probeerde Yassine nogmaals te bellen onderweg naar werk, maar zijn telefoon stond al 3 dagen uit, door mijn hoofd spookte veel vragen, zou hij onderweg zijn naar Nederland? maar zo ja waarom weet ik daar niets vanaf?

Ik belde Saida op en vertelde haar dat ik zolang niets heb gehoord. 'Saad als hij vanavond nog niet belt ga ik morgen langs z'n huis om te kijken of de auto terug is, zo ja dan doet hij dit dus expres?! Wat moet ik nu?' doe even normaal joh zei ze nuchter, hij gaat je vast niet na 5 weken helemaal niets laten weten wacht even af schat, het komt goed. Kan me niet schelen hoelang het is, ik wil nu weten wat er is zei ik wanhopig. Ik bel je morgen wel, je weet dat mijn gevoel altijd klopt en deze keer zul je het weer zien. en tegelijkertijd wist ik dat mijn gevoel klopte, dit was niet zoals het hoorde te zijn..
De hele nacht lag ik wakker met hem in mijn hoofd, ik kon aan niets anders denken..

Ik dacht terug aan voor hij op vakantie ging:

'Yassin hou eens op!' zei ik quasi boos terwijl ik gelijk in lachen uitbarstte, 'Waarom? je moet door je mond praten niet zoveel door de neus a lomperd, ik versta je niet eens praat nou normaal' zei hij lachend en kietelde me waar ik echt niet tegen kan en dus ook niet gewoon kon praten. We zaten op de bank en keken een film, maar ik keek liever naar hem vanuit mijn ooghoeken. 'Yas wat dacht je toen je mij voor het eerst zag'? vroeg ik hem verlegen maar ook nieuwsgierig.. Ik ken je nu al 3 jaar, maar daarvan zijn we niet zolang samen. 'Wat wil je horen?' zei hij irritant met een gek gezicht, 'ik vond je mooi, maar niet gelijk hoog voelen hoor zoveel stel je ook niet voor he mevrouw' zei hij weer zogenaamd grappig en gaf me een lieve knuffel. 'i love you a bolletje zei hij zachtjes in mijn oor en gaf me een lief kusje. Ik voelde me verlegen worden en het gevoel in mijn onderbuik maakte me gek.. Na de film te hebben afgekeken was het tijd dat hij naar huis ging, de uren die we samen doorbrachten leken wel minuten.. Kon er geen genoeg van krijgen!
Hij deed soms zo stoer, maar ik leerde zijn lieve leuke kant steeds beter kennen.. soms was hij wat mysterieus, maar ik denk dat dat me zo erg aantrok tot hem..


Ik geloof en heb altijd gelooft dat er een iemand op de wereld is met wie je een bepaald gevoel deelt, van wie je het meest heb gehouden, en bij wie je altijd een zwak zult houden wanneer je diegene ziet of spreekt..

Mijn wekker ging weer vroeg af, 8:00 uur en het was weer tijd om te werken.. Ik schrok wakker en pakte mijn telefoon snel om te kijken of ik iets had gehoord van hem..
2 nieuwe berichten stond er op mijn scherm, mijn hart ging even dubbel zo snel kloppen, please laat het Yassin zijn zei ik in mezelf. Roxanne ''Opstaan! ik sta om 8:30 voor je deur X'' Saida '' Het komt goed lieverd, bel me maar na je werk op ' ik zuchtte diep en dacht na.. Ik wist het nu zeker hij moest wel terug zijn, ik ga uit werk langs zijn huis!

22-11-2013, 17:29
Wauw je doet het super meid!

Upje voor jou. Toppieeee

22-11-2013, 17:39


Leuk verhaal... Upp

22-11-2013, 19:24
wauwiee super leuk !<3 up!
nieuw fan erbij ! =)

24-11-2013, 13:40

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26