Bekijk volle/desktop versie : Moordpop Chucky laat Brazilianen flink schrikken (video)



Pagina's : [1] 2

21-11-2013, 13:15
Een geweldige grap heeft meerdere personen in Brazilië de stuipen flink op het lijf weten te jagen.





Een tv-show bedacht de grap ter promotie voor de film Curse of Chucky, die in oktober in première ging. De moordende pop komt sinds eind jaren tachtig voor in verschillende films. Het werd dan ook tijd dat Chucky ook in het hedendaagse leven te zien is. Neem een kleine man, naai wat passende kleding en bedenk een goed plan. De makers plaatsten camera's in een bushokje en verstopten Chucky achter de poster.

Nietsvermoedende passagiers krijgen eerst te maken met vreemd gelach en knipperende verlichting waarna Chucky tevoorschijn komt. De video is op YouTube ruim vier miljoen keer bekeken. Briljant!


[video=youtube;qxkvt19zFSE]http://www.youtube.com/watch?v=qxkvt19zFSE[/video]

21-11-2013, 14:00


Brazilianen met hun gare humor.

ik had die smurf in 2en getrapt

21-11-2013, 14:04

Citaat door Redactie:
Een geweldige grap heeft meerdere personen in Brazilië de stuipen flink op het lijf weten te jagen.

Een tv-show bedacht de grap ter promotie voor de film Curse of Chucky, die in oktober in première ging. De moordende pop komt sinds eind jaren tachtig voor in verschillende films. Het werd dan ook tijd dat Chucky ook in het hedendaagse leven te zien is. Neem een kleine man, naai wat passende kleding en bedenk een goed plan. De makers plaatsten camera's in een bushokje en verstopten Chucky achter de poster.

Nietsvermoedende passagiers krijgen eerst te maken met vreemd gelach en knipperende verlichting waarna Chucky tevoorschijn komt. De video is op YouTube ruim vier miljoen keer bekeken. Briljant!
Spotten en mensen bangmaken met bezetendheid en duivelse kunsten is tegenwoordig "briljant"?

Dat is een interessante verandering van de Redactie.

21-11-2013, 16:15
Ik had me dood gelachen hahaha

21-11-2013, 18:41


lol die homo met zijn tasje

21-11-2013, 19:03
Alleen die flikkers gingen nog een beetje terug vechten

21-11-2013, 19:14

Citaat door AKER3IE_TJE_IV:
Alleen die flikkers gingen nog een beetje terug vechten
bedoel ik !! jullie hetro's zijn de mietjes als het erop aankomt

21-11-2013, 19:17
Oh my god, die heeft mij veel nachtmerries bezorgd toen ik nog klein was

21-11-2013, 19:23

Citaat door Saida25:
Oh my god, die heeft mij veel nachtmerries bezorgd toen ik nog klein was
Maar je keek de films toch vrijwillig zeker? Of heb je het bij de eerste gelaten?

21-11-2013, 21:20
Wallah ik haat die pop nu nog.

21-11-2013, 21:22

Citaat door Pist_Aches:
Wallah ik haat die pop nu nog.
Ik haat de persoon die deze pop op de wereld heeft gezet

21-11-2013, 21:31

Citaat door Saida25:
Ik haat de persoon die deze pop op de wereld heeft gezet
Ey salaam Saida'ke.
Ik dacht dat ik de enigste was die er een trauma aan heeft overgehouden.
Je wilt niet weten voor hoelang ik niet alleen naar de badkamer durfde te gaan en een kind vragen om mee te gaan kun je ook niet blijven doen he. Ik was bang echt bang als het te donker was in een kamer..

21-11-2013, 21:37



Citaat door Pist_Aches:
Ey salaam Saida'ke.
Ik dacht dat ik de enigste was die er een trauma aan heeft overgehouden.
Je wilt niet weten voor hoelang ik niet alleen naar de badkamer durfde te gaan en een kind vragen om mee te gaan kun je ook niet blijven doen he. Ik was bang echt bang als het te donker was in een kamer..
Wa alaikoum salaam

Nee nee, jij bent echt niet de enige, nu ik die pop hier terug zie, komen ineens die enge herinneringen weer boven.
Ik heb er echt van afgezien. Ik lag nachten wakker tot het buiten licht werd, dan viel ik pas gerust in slaap.

21-11-2013, 21:39

Citaat door Saida25:
Wa alaikoum salaam

Nee nee, jij bent echt niet de enige, nu ik die pop hier terug zie, komen ineens die enge herinneringen weer boven.
Ik heb er echt van afgezien. Ik lag nachten wakker tot het buiten licht werd, dan viel ik pas gerust in slaap.
Ik ook!!

21-11-2013, 21:47

Citaat door bokitoo2:
lol die homo met zijn tasje

Pagina's : [1] 2