Bekijk volle/desktop versie : Belgische Mujahied richt zijn woorden tot Belgie. [SUBHANLLAH!]



Pagina's : [1] 2 3 4

21-11-2013, 12:35

Citaat door ADAM.:
[video=youtube;Vk1QRRrVrRc]http://www.youtube.com/watch?v=Vk1QRRrVrRc[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=Vk1QRRrVrRc
.

21-11-2013, 12:44


subhana allah, waar slaat dit nou op. islam is een strategisch geloof, als je je doel wil behalen moet je een strategie hebben, en niet zo de media gaan opzoeken en alle belgen nakomelingen van apen en zwijnen noemen en soort van uitdagen. het slaat echt nergens op. het lijkt wel alsof hij nu zegt, kijk hoe slecht wij moslims zijn. ik betrapte mezelf erop dat ik naar een gat zat te zoeken die hij zou laten vallen, ik denk soms dat dit geen moslims zijn die express zo doen om de islam zwart te maken.

hogedrukreinige

21-11-2013, 13:06
ik laster de mujahideen niet. ik ben trots op mijn broeders macha Allah.
ik vind deze actie gewoon nergens op slaan en deze actie staat los van de mujahideen. alsof hij alle mujahideen vertegenwoordigt.

en jij ook als man nog wel vanuit je luie stoel op een vrouwenforum.

hogedrukreinige

21-11-2013, 19:27
Deze jongen doet meer kwaad dan goed. Allaah yahdiena.

21-11-2013, 19:35


Adam, ik zou maar oppassen met anderen hypocriet te noemen, ik begrijp verder je gevoel wel, maar blijf je te allen tijde gedragen zoals een moslim zich hoort te gedragen. Als mujahid heb je je handen vol aan de jihaad, wat is Het doel om zijn woorden naar België te richten? Het is onnodig, we worden al van alle kanten bestreden, strijd strategisch en dit is allesbehalve strategisch. Ik ben voor de jihad en de mujahideen zijn leeuwen die we op onze handen moeten dragen, maar deze jongen heeft gewoon onnodige filmpje gemaakt. Sommige dingen zijn niet verstandig en al zijn ze verstandig het moet een reden hebbeb, een tijd en een plek.

Hogedrukreinige

21-11-2013, 19:36

Citaat door hogedrukreinige:
subhana allah, waar slaat dit nou op. islam is een strategisch geloof, als je je doel wil behalen moet je een strategie hebben, en niet zo de media gaan opzoeken en alle belgen nakomelingen van apen en zwijnen noemen en soort van uitdagen. het slaat echt nergens op. het lijkt wel alsof hij nu zegt, kijk hoe slecht wij moslims zijn. ik betrapte mezelf erop dat ik naar een gat zat te zoeken die hij zou laten vallen, ik denk soms dat dit geen moslims zijn die express zo doen om de islam zwart te maken.

hogedrukreinige
up

21-11-2013, 19:51
Ik snap gewoon het doel niet van dat filmpje Meer haat creëren tegen Moslims???

21-11-2013, 19:56
Wat een snotneus zeg,wat is zijn doel?

21-11-2013, 19:56
'mujaheed', laat me niet lachen.
Het zijn gewoon onwetende jongeren die gevallen zijn voor de praatjes (en geld) van Qatarezen en Saudiers, om fitnah en bloed te vergieten in al Shaam (heilig land)

Wat onwetendheid met een mens kan doen, Laister. Moge Allah ons leiden insha Allah

21-11-2013, 20:01
wat een triest ventje is het. Met zijn lelijke bid3a.. hij weet niet eens wat islam betekent en wat jihaad betekent.

dit is helemaal geen mujahied.. dit is kleuterklas. Sowieso is het niet aan ons om wie dan ook mujahied te noemen.. enkel Allah kan dat.

21-11-2013, 20:03
De eerste zin alleen al zou de profeet saw nooit gebruiken. Terwijl deze gasten beweren in zijn voetstappen te willen treden! Afstammelingen van apen en zwijnen? Really?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

21-11-2013, 21:00

Citaat door ADAM.:
Bullshit.
jij bent bull shit.. ken je religie a zbel

21-11-2013, 21:28



Citaat door Magento:
'mujaheed', laat me niet lachen.
Het zijn gewoon onwetende jongeren die gevallen zijn voor de praatjes (en geld) van Qatarezen en Saudiers, om fitnah en bloed te vergieten in al Shaam (heilig land)

Wat onwetendheid met een mens kan doen, Laister. Moge Allah ons leiden insha Allah
je praat net Kufaar
De SA zijn met Assad hoor, over onwetendheid gesproken

Hogedrukreinige

21-11-2013, 21:33

Citaat door zouzou7t:
jij bent bull shit.. ken je religie a zbel
nou een mujahid is gewoon een mujahid voor zover ik weet. En dat mag je gewoon zeggen. En Allah beslist verder over zijn intentie maar er is voor zover ik weet geen verbod om de term mujahid te gebruiken voor een mujahid.

Hogedrukreinige

21-11-2013, 21:36
Dus als je naar syrie gaat en een beetje op de oppositie gaat schieten ben je mujahid?


Dit zijn labiele jongeren die niks over de islam weten.
ex criminelen die denken dat ze galid bnu lwalied zijn..
moge allah ze leiden..

Pagina's : [1] 2 3 4