Bekijk volle/desktop versie : God sta me bij inschallah.



Pagina's : [1] 2

21-11-2013, 01:18
Ik heb morgen een heel zwaar dag voor de boeg,het liefst ban ik die gedachtes uit mijn hoofd.
Of beter gezegd voor 1 keer wil ik het liefste zo hard mogelijk wegrennen.
Kan de slaap niet vatten elke uur bezorgd me nog meer lood in de schoenen.

Wil het hier niet openbaren wat me te wachten staat maar heb wel een vraag voor de leden.

Wat als 1 van de ouders je vraagt om hulp bv je moeder of vader steunen in een een bepaalde keuze waarbij je weet dat er onheil van gaat komen.
Laten we zeggen ouders in conflict en 1 van. De 2 staat feitelijk in recht.
Kopje in het zand duwen of rechtvaardig handelen zonder gevoelens (modes uitschakelen)

21-11-2013, 01:31


Proberen rechtvaardig te handelen, maar nummer 1 het dan ook echt uitleggen. Geloof erbij halen en rustig blijven. Niet oordelen.

21-11-2013, 02:40
ik zou doen wat op die moment het meest juist voor me aanvoelt ; het is altyd heel gemakkelyk om te zeggen om rechtvaardig te blyven ; maar rechtvaardigheid kan soms wel in vraag worden gesteld als het om je ouders gaat ; ik bedoel oke soms ben je niet rechtvaardig & deed je gewoon wat op die moment het meest juist voor je was ; dan ben je eigenlyk wel rechtvaardig geweest tegenover jezelf ; moge Allah je helpen ; alleen Allah kan je helpen op zulke momenten

21-11-2013, 02:52
Staan je ouders morgen in de rechtbank? Vanwege scheiding ofzo en moet jy getuigen om iets?

Zoja goodluck, been there done that is niet leuk

21-11-2013, 03:00


Ja het lijkt wel of je nu al wel een beetje hebt verklapt waarover het gaat..als dat zo is wens ik je heel veel succes morgen. Ik raad je aan om nu, nu je toch niet kan als slapen, woedoe te doen en salaat istikhara te verrichten. Het is voor ons, laatstaan.voor jou, heel moeilijk om je hierin te adviseren. Maar Allah swt kan.je wel ten allen tijden leiden.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

21-11-2013, 03:29
Ik zou niet kunnen zeggen wat je het beste kunt doen noch wat ik zou hebben gedaan. Ik wil je bij deze veel sterkte toewensen in hoop dat je juist handelt. Moge Allaah je bijstaan. Ameen.

21-11-2013, 06:37
Bedankt dames!

Het is meer dan een scheiding.

Gair inschallah.

21-11-2013, 06:58
Ik zou denk ik geen party kiezen, ook al is een van beide fout. "het gevecht" is iets tussen hen en de kids zouden er niet bij betrokken moeten zijn. Verder wens ik je heel veel sterkte!

21-11-2013, 07:14
Neen daar ben ik me wel van bewust om geen partij te trekken.
Het " gevecht" is langer dan vandaag gaande.
Los daarvan zit ik met andere belangrijke problemen die ook dringend opgelost moeten.

21-11-2013, 07:27
Rechtvaardig zijn niets beters en islamitischer dan dat


Sent from my Range Rover, from outer space

21-11-2013, 08:08
Jouw verhaal is niet duidelijk maar in ieder geval geen partij kiezen het gaat je duur komen te staan. Aan het eind van de rit zal jij worden aangewezen als boeman zelfs door degene waar je voor opkwam.

21-11-2013, 08:16
Goed voor je ouders zijn en je moeder gaat voor.
maar wel oneerlijk en egoistisch van je ouders om jou erbij te betrekken.

21-11-2013, 08:16



Citaat door Sems:
Jouw verhaal is niet duidelijk maar in ieder geval geen partij kiezen het gaat je duur komen te staan. Aan het eind van de rit zal jij worden aangewezen als boeman zelfs door degene waar je voor opkwam.
Ach hou op joh, het gaat hier om haar ouders Die gaan haar echt niet dingen kwalijk nemen. Sterker nog; ze zullen het begrijpen. Ze hadden haar er gewoon niet in moeten betrekken.
Ook tegen je ouders moet je eerlijk en rechtvaardig zijn. Van dat sneaky gedoe wordt niemand wijzer.

21-11-2013, 09:07
Juist omdat het over ouders gaat heeft niets met sneaky te maken dat maak jij ervan.


Citaat door YSME:
Ach hou op joh, het gaat hier om haar ouders Die gaan haar echt niet dingen kwalijk nemen. Sterker nog; ze zullen het begrijpen. Ze hadden haar er gewoon niet in moeten betrekken.
Ook tegen je ouders moet je eerlijk en rechtvaardig zijn. Van dat sneaky gedoe wordt niemand wijzer.

21-11-2013, 09:16

Citaat door Sems:
Juist omdat het over ouders gaat heeft niets met sneaky te maken dat maak jij ervan.
Juist wel, ook ouders horen pats boem de waarheid voor hun kiezen te krijgen, hoe hard hij ook is. Doen of je neus bloedt en mooi weer spelen, daar schiet je niets mee op.

Pagina's : [1] 2