Bekijk volle/desktop versie : Met spoed opzoek naar bruidsbanken (zilver) voor as zaterdag!!!!



21-11-2013, 00:34
Wie kan me helpen heb met spoed bruidsbanken nodig voor as zaterdag in Amersfoort in het zilver graag!!

21-11-2013, 00:36


Help mensen dit s dringend!!

21-11-2013, 00:44
Kom op mensen niemand die me kan helpen?

21-11-2013, 00:48
ik kan je helpen.
moet die bezorgd worden op opgehaald?

21-11-2013, 00:50



Citaat door bizniz:
ik kan je helpen.
moet die bezorgd worden op opgehaald?
hey jouw had k 10 min geleden pm gestuurd helaas geen reactie het liefst bezorgen in Amersfoort

21-11-2013, 01:20
Salaamoe’3alaikoem,

Ik verhuur een bruids-/hennaset inclusief (Stoel met zijkantdecoratie, achtergrond, tapijt, voetenbank, bedankjesdoos en tafelkleed met decoratie) voor €150,-, exclusief bezorgkosten. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten. Hou je je feest in een zaal? Dan heb ik een mooie bijpassend podium. Foto kan of via Facebook (Bruidsstoel Den Haag) bekeken worden.



Bruidsstoel: gebroken wit/goud voor € 170,- inclusief podium, met achtergrond. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten.



Een barokstoel inclusief set ( Stoel, achtergrond, tapijt, zijkantdecoratie, poef met decoratie van henna) voor €100,-, exclusief bezorgkosten.



Nieuwe barokbank: los €100,-. Inclusief set (achtergrond + podium+ zijkantdecoratie): €130,-. De prijzen zijn exclusief bezorgkosten.



Voor meer info graag mailen. Als je de bezorgkosten wil weten, graag even het adres van de feestlocatie doorgeven.