Bekijk volle/desktop versie : uitstel van betalling belastingdienst



Pagina's : [1] 2

20-11-2013, 20:35
als je uitstel van betalling hebt gekregen in verband met aanvraag persoonleijk betallingsregeling ,mag belastingdienst door gaan met verekenen.of niet

20-11-2013, 20:38


Nee je hebt al uitstel van betaling gekregen.. Je kan voor de zekerheid nog even bellen met de belasting telefoon voor het geval dat zij toch verrekenen met jouw toeslagen dat ze het kunnen corrigeren. Want het gebeurd heel vaak dat zij toch verrekenen tot er beslist wordt of je in aanmerking komt voor een persoonlijke betalingsregeling...

20-11-2013, 20:41
hihi wat is dit allen maar topic s over belastingdiensten ze hebben het wel goed getroffen om mensen nu allemaal in de schulden te werken want dat is nu wat ze doen

20-11-2013, 20:51
ik heb uitstel gekrege tot er op mijn aanvraag is beslisst .maar de verekenen gaan gewoon door.heb al vaak met ze gebeld .maar ik wordt maar niet geholpen

20-11-2013, 20:56



Citaat door mercedes200:
ik heb uitstel gekrege tot er op mijn aanvraag is beslisst .maar de verekenen gaan gewoon door.heb al vaak met ze gebeld .maar ik wordt maar niet geholpen
Gewoon een terugbel verzoek indienen. Dan pakt iemand anders jouw zaak op. Want je belt met de belasting telefoon en dat hebben ze uitbesteedt aan een andere organisatie (klantenservice). Zij helpen jouw waarbij ze kunnen en anders dienen zij een terugbel verzoek in en pakt iemand van de belastingdienst jouw zaak op.

20-11-2013, 21:25
ja was al terug gebeld .door belastingdient.maar ze kunnen het niet zien dat ik uitstel heb gekregen.

27-11-2013, 20:23
heey je moet even prive berichten verwijderen want ik pm je steeds maar er staat op dat je te veel berichten heb anders kan ik je niks
sturen

27-11-2013, 20:26

Citaat door san_rayane:
Nee je hebt al uitstel van betaling gekregen.. Je kan voor de zekerheid nog even bellen met de belasting telefoon voor het geval dat zij toch verrekenen met jouw toeslagen dat ze het kunnen corrigeren. Want het gebeurd heel vaak dat zij toch verrekenen tot er beslist wordt of je in aanmerking komt voor een persoonlijke betalingsregeling...
ik stuur je steeds prive berichten maar komt niet aan je moet even als je wilt prive berichten verwijderen...

27-11-2013, 20:28

Citaat door mercedes200:
als je uitstel van betalling hebt gekregen in verband met aanvraag persoonleijk betallingsregeling ,mag belastingdienst door gaan met verekenen.of niet
heey kan je misschien je prive berichten verwijderen een paar anders kan ik je geen berichten sturen.. er staat mercedes200 kan je geen berichten sturen haar inbox zit vol.hahah

27-11-2013, 20:34
De belasting heeft het me knap lastig gemaakt deze maand, alles verrekend!

27-11-2013, 20:37
xaviera dan moet je klacht indienen

27-11-2013, 20:43

Citaat door mercedes200:
xaviera dan moet je klacht indienen
Ik heb ze gebeld, ze kunnen de verrekening van deze maand niet terugdraaien. Maar voor volgende maand kon er miss wel een betalingsregeling getroffen worden. Ik moest ze tegelijkertijd ook brief sturen en daarin aangeven waarom ik het niet eens ben met de verrekening. Maar ja is een beetje m'n eigen schuld. Was te laat met het regelen van de betaling. Alleen dit had ik noot zien aankomen

27-11-2013, 20:46


bij mij hebben ze ook vanaf aug zitten te verekenen .ik heb echt schulden aan gehouden.gelukkig heeft nationale ambudsman mee geholpen ik kreeg nu allees terug.want ze hebben geen rekening gehouden met vrij beslag voet

27-11-2013, 20:50

Citaat door mercedes200:
bij mij hebben ze ook vanaf aug zitten te verekenen .ik heb echt schulden aan gehouden.gelukkig heeft nationale ambudsman mee geholpen ik kreeg nu allees terug.want ze hebben geen rekening gehouden met vrij beslag voet
Dat is te lang jeetje, zit je elke weer met je handen in het haar. Irritant.
Ik heb een lening aangevraagd bij de bank maar die is afgewezen, waarom mag joost weten.
Toen heb ik maar noodgedwongen een rekening terug geboekt om ermee te kunnen doorkomen, die moet ik komende maand maar ff dubbel betalen. Zucht...

27-11-2013, 20:54
je kan toch gewoon belasting zelf bellen, is gratis nummer

Pagina's : [1] 2