Bekijk volle/desktop versie : Programma Opgelicht



Pagina's : [1] 2 3

19-11-2013, 20:54
Jeetje zeg wat een verhaal, dat meisje was 24 jaar aan het sparen en in 1 x is alles binnen 6 dagen weg.
Oppassen mensen met jullie pincode en pinpas.

19-11-2013, 20:56


He schat hoe is het hoever ben je nou nog steeds niks eh

19-11-2013, 20:57

Citaat door brahim-ino:
He schat hoe is het hoever ben je nou nog steeds niks eh
Ey lieferddddd

Nog niet , vrijdag uitgerekend
Ben benieuwd
Gaat alles goed met jullie?

19-11-2013, 21:09
Okee vrijdag inschallah echt spannend
Ik begin nu alweer de zenuwen te krijgen voor de bevalling haha
Maar gaat goed hmdl

19-11-2013, 21:15


Heb t gemist, door skimmen ofso?

19-11-2013, 21:18
Ja, ik heb het gezien. Kei zielig €54.000,-.

Daarom echt altijd uitkijken met je pinpasje..

19-11-2013, 21:24
Echt een domme gans! Ze laat zich afleiden eerst door een man en daarna een vrouw ze wisselen haar pas om en plunderen haar rekening leeg. Ze kijkt pas een week later en dan durft ze te zeggen dat internetbankieren niet veilig is. Ja als je je pin laat afkijken (hij stond naast haar wat te vragen)

19-11-2013, 21:26

Citaat door Solus:
Ja, ik heb het gezien. Kei zielig €54.000,-.

Daarom echt altijd uitkijken met je pinpasje..
Allemaal naar afgaanse belhuisjes en coffeshops meskina. Al die jaren sparen en zuinig doen. Die criminelen hebben echt geen geweten.

19-11-2013, 21:30

Citaat door brahim-ino:
Okee vrijdag inschallah echt spannend
Ik begin nu alweer de zenuwen te krijgen voor de bevalling haha
Maar gaat goed hmdl
ohwww jaa ik dus ook
krijg er zelfs nachtmerries van

19-11-2013, 21:31

Citaat door QouQou:
Heb t gemist, door skimmen ofso?
Ze is echt dom geweest, ze werd afgeleid door een man die keek haar pincode af, daarna werd ze afgeleid door een vrouw en tussendoor verwisselde die man haar pinpas met een ander pinpas
:s

19-11-2013, 21:33
Maar je zet toch geen 54.000 euro op je lopende rekening? Dat zetten Hollanders toch op een spaarrekening?

19-11-2013, 21:45

Citaat door Lady_maysa:
Maar je zet toch geen 54.000 euro op je lopende rekening? Dat zetten Hollanders toch op een spaarrekening?
Had ze ook, maar via Inet bankieren hebben ze het overgezet naar haar eigen rekening

19-11-2013, 21:45



Citaat door Lady_maysa:
Maar je zet toch geen 54.000 euro op je lopende rekening? Dat zetten Hollanders toch op een spaarrekening?
Stond ook op haar spaarrekening.

19-11-2013, 21:46

Citaat door roumaisa:
Echt een domme gans! Ze laat zich afleiden eerst door een man en daarna een vrouw ze wisselen haar pas om en plunderen haar rekening leeg. Ze kijkt pas een week later en dan durft ze te zeggen dat internetbankieren niet veilig is. Ja als je je pin laat afkijken (hij stond naast haar wat te vragen)
Bijna zelfde actie doen ze heel vaak in Parijs. Maar daar verwisselen ze geen passen. Laatst een hele programma over op TV5 monde. Van die Bulgaren/Roemeniers. Dan leid een jonge jongie of meisje de slachtoffer af (door te bedelen en aan de praat te houden) nadat ze pin code heeft getoetst en dan is er een andere man die dan met een druk op de scherm geld eruit haalt. Heel snel ging het. Ze pakken het geld en weg zijn ze. Begrijp nog steeds niet precies hoe ze het doen. Weet ook niet hoe die automaten daar werken heb daar nooit geld opgenomen. Maar de politie had echt een hoop van die Bulgaren/Roemeniers opgepakt en de slachtoffers wisten helemaal van niks, ze hadden gewoon niks door. Nader hand vertelt de politie de slachtoffer wat er gebeurt was.

19-11-2013, 21:50
Je hebt toch ook dat ze iets doen bij automaten waarbij ze je pas kunnen kopieren ofzo

Pagina's : [1] 2 3