Bekijk volle/desktop versie : Biddende ministers Marokko zorgen voor bewondering



Pagina's : [1] 2 3

19-11-2013, 16:51
Twee ministers hebben afgelopen weekend in Tanger met een ogenschijnlijk normale daad voor bewondering gezorgd.



De minister van Communicatie en regeringswoordvoerder Mustapha El Khalfi en de minister van Begroting Driss Azami Idrissi waren in Tanger voor een partijvergadering. Beide ministers zijn verbonden aan de Partij voor Gerechtigheid en Ontwikkeling (PJD). Toen het moment van gebed aanbrak besloten de twee te gaan bidden. Er was echter geen geschikte locatie maar daar hadden de ministers geen boodschap aan.

Nederigheid of politiek?
Wegens het ontbreken van gebedskleedjes besloten ze in een stil hoekje op een dun tapijtje en papierkarton te bidden. Een foto van de twee belandde even later op Facebook waarna veel reacties volgden. Daar waar de meeste Marokkanen bewondering hadden voor de nederigheid van de twee ministers zijn anderen negatiever. Voor hun is de foto en het bidden op een stuk karton onderdeel van 'politieke marketing'.

Van ons krijgen de ministers in ieder geval het voordeel van de twijfel. Chapeau!

19-11-2013, 16:57


SUB7AN ALLAH?! MINISTERS KUNNEN OOK BIDDEN? Takbeer!

19-11-2013, 17:02
Goede voorbeeld aan de Marokkaanse werkgevers die hun Marokkaanse werknemers niet laten bidden!

19-11-2013, 17:37
Precies!!!!!!!! Omashu.
Het eerste wat ik me afvroeg is waarom ze uberhaupt geen gebedsruimte hebben. Schandalig.



19-11-2013, 18:03



Citaat door ryuzaki:
SUB7AN ALLAH?! MINISTERS KUNNEN OOK BIDDEN? Takbeer!


dat wou ik ook zeggen wat een superdaad

maar ergens maakt het me toch wel blij

19-11-2013, 18:12
Wat is hier zo bijzonder aan ... Je bent een moslim je noemt jezelf een moslim ewa bidden hoort er gewoon bij ...

Hoevaak heb ik op straat gebid omdat het tijd is geweest ...dus ben ik dan bijzonder ... Op tijd bidden hoor je te doen als moslimzijnde waar je ook bevind ....ik heb op de raarste plekken gebeden...dus tja ... Allah takabel inchallah .., je intentie moet juist zijn de plek maak niet uit....

19-11-2013, 18:22
Ze hebben ook weer hun propaganda momentje gehad. Ze3ma wij zijn moslims steun ons Als ze hun werk hadden gedaan dan waren wij niet eens hier

19-11-2013, 19:16
Het was pas nieuws geweest als het iemand van de PAM -partij was, je weet wel die partij vol dronkaards voor wie alcohol 1e levensbehoefte is.

19-11-2013, 19:43
Elk moslim dient het gebed te verrichten, ongeacht zijn sociale status. Dit is niks bijzonders, zo hoort het te zijn.

19-11-2013, 20:20

Citaat door Redactie:
Twee ministers hebben afgelopen weekend in Tanger met een ogenschijnlijk normale daad voor bewondering gezorgd.





De minister van Communicatie en regeringswoordvoerder Mustapha El Khalfi en de minister van Begroting Driss Azami Idrissi waren in Tanger voor een partijvergadering. Beide ministers zijn verbonden aan de Partij voor Gerechtigheid en Ontwikkeling (PJD). Toen het moment van gebed aanbrak besloten de twee te gaan bidden. Er was echter geen geschikte locatie maar daar hadden de ministers geen boodschap aan.

Nederigheid of politiek?
Wegens het ontbreken van gebedskleedjes besloten ze in een stil hoekje op een dun tapijtje en papierkarton te bidden. Een foto van de twee belandde even later op Facebook waarna veel reacties volgden. Daar waar de meeste Marokkanen bewondering hadden voor de nederigheid van de twee ministers zijn anderen negatiever. Voor hun is de foto en het bidden op een stuk karton onderdeel van 'politieke marketing'.

Van ons krijgen de ministers in ieder geval het voordeel van de twijfel. Chapeau!
In heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Tanger geen moskee waar ze even konden bidden?
In Marokko is het heel gebruikelijk om even naar de dichtstbijzijnde moskee te lopen voor het gebed. Mensen hebben ook standaard een gebedskleed in de auto.

19-11-2013, 20:27
Alleen Allah weet hun intentie mensen dus beter niet speculeren in dit soort topics. Verwondering is trouwens ook niet nodig, zo moet het zijn.

19-11-2013, 20:37

Citaat door Redactie:
Twee ministers hebben afgelopen weekend in Tanger met een ogenschijnlijk normale daad voor bewondering gezorgd.



De minister van Communicatie en regeringswoordvoerder Mustapha El Khalfi en de minister van Begroting Driss Azami Idrissi waren in Tanger voor een partijvergadering. Beide ministers zijn verbonden aan de Partij voor Gerechtigheid en Ontwikkeling (PJD). Toen het moment van gebed aanbrak besloten de twee te gaan bidden. Er was echter geen geschikte locatie maar daar hadden de ministers geen boodschap aan.

Nederigheid of politiek?
Wegens het ontbreken van gebedskleedjes besloten ze in een stil hoekje op een dun tapijtje en papierkarton te bidden. Een foto van de twee belandde even later op Facebook waarna veel reacties volgden. Daar waar de meeste Marokkanen bewondering hadden voor de nederigheid van de twee ministers zijn anderen negatiever. Voor hun is de foto en het bidden op een stuk karton onderdeel van 'politieke marketing'.

Van ons krijgen de ministers in ieder geval het voordeel van de twijfel. Chapeau!

Zielig gedrag.

19-11-2013, 20:43



Citaat door KL00SJAK:
Zielig gedrag.
Het ergste is dat je het niet eens door hebt.

19-11-2013, 20:50

Citaat door ZeroCool:
Alleen Allah weet hun intentie mensen dus beter niet speculeren in dit soort topics. Verwondering is trouwens ook niet nodig, zo moet het zijn.
kort maar krachtig

19-11-2013, 20:52

Citaat door KL00SJAK:
Zielig gedrag.
pak een kaasschaaf en fileer jezelf

Pagina's : [1] 2 3