Bekijk volle/desktop versie : Dames, Kom eens en help even



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

19-11-2013, 13:50
Lieve dames,

Wij gaan insallah binnenkort verhuizen en moet dus het hele huis in gaan richten.

Wie van jullie heeft een donkere vloer en hebben jullie er spijt van of niet?
Ik wil een donkere vloer en lichte muren...

Kunnen jullie mij vertellen wat voor combinatie jullie hebben?
Jullie kunnen zeker geen foto laten zien, mag ook per PM

Ik weet dat er veel topics zijn, maar wil deze topic gewoon voor mezelf bewaren als ik echt ga beginnen aan de inrichting. Ik heb namelijk ook geen idee wat voor meubels ik zal nemen..


Binnenhuisarchitecten, kom en geef jullie mening!
Of zal ik gewoon iemand inhuren?

19-11-2013, 13:54


Donker grijze laminaat, witte muren donker grijze hoekbank en witte meubels. En dan wat kleur toevoegen in de accesoires zoals kussens op de bank, kaarsen op tafel etc. succes met je nieuwe woning. inrichten is zo leuk, en smaken verschillen uiteraard. Kijk even voor jezelf van welke kleuren je houdt en dan kun je daar al veel ideetjes mee op doen.

19-11-2013, 13:54
Bouw het op, beetje voor beetje. Begin idd met de grote dingen, muren en vloer. DAn de meubels, ken je smaak niet, maar ik hou van tijdloos. Bij mij geen hoogglans etc.

Ik heb witte muren en helaas geen donkere vloer, beetje lichtbruin/beige whiteachtig eiken.

19-11-2013, 13:54
vraag de lid trico die zal je wel helpen

19-11-2013, 13:55


Allah ie sahel haliekoem..

19-11-2013, 13:58

Citaat door gekke-nadoriya:
Donker grijze laminaat, witte muren donker grijze hoekbank en witte meubels. En dan wat kleur toevoegen in de accesoires zoals kussens op de bank, kaarsen op tafel etc. succes met je nieuwe woning. inrichten is zo leuk, en smaken verschillen uiteraard. Kijk even voor jezelf van welke kleuren je houdt en dan kun je daar al veel ideetjes mee op doen.


Ik dacht zelf ook grijze laminaat, maar ik weet niet of je daar alle stof op gaat zien etc!
Soekran meid, ik zal je recatie meenemen.



Citaat door sarvia:
Bouw het op, beetje voor beetje. Begin idd met de grote dingen, muren en vloer. DAn de meubels, ken je smaak niet, maar ik hou van tijdloos. Bij mij geen hoogglans etc.

Ik heb witte muren en helaas geen donkere vloer, beetje lichtbruin/beige whiteachtig eiken.



Bij mij ook geen Hooglans en me moeder en mijn broertjes kan het niet zoveel schelen

Ik wil het inderdaad nu in 1 keer goed en hopelijk nergens spijt van krijgen, vooral niet van een donkere vloer..

19-11-2013, 13:59

Citaat door oumjawhara:
vraag de lid trico die zal je wel helpen


Echt? is ze daar goed in?


Citaat door Miep.:
Allah ie sahel haliekoem..


Soekran lieverd...



Citaat door Rouwayda:
Up!


19-11-2013, 13:59
Niesj!!!!!

19-11-2013, 14:00

Citaat door Imene_:
Niesj!!!!!


Is Niesj, de persoon die ik moet hebben?

19-11-2013, 14:02

Citaat door Neda:
Is Niesj, de persoon die ik moet hebben?
Ja absoluut! Zij is echt heel goed. Ik klop ook altijd bij haar aan als ik hulp nodig heb betreft inrichting.

19-11-2013, 14:03

Citaat door oumjawhara:
vraag de lid trico die zal je wel helpen
Je bent vast sarcastisch?

19-11-2013, 14:04

Citaat door majdouline83:


MAJDOLINE, HELP!!!!



Citaat door Imene_:
Ja absoluut! Zij is echt heel goed. Ik klop ook altijd bij haar aan als ik hulp nodig heb betreft inrichting.


Ik ben daar een leek in, ik huur altijd iemand in

Waar kan ik deze Niesj vinden

19-11-2013, 14:06


Als je geen stof wilt zien, dan raad ik je een lichtere vloer aan. Op de mijne zie je het niet. Al vind ik nu een donkere wel mooier. Maar aan de andre kant, ik heb donkere houten meubels, dan was het allemaal erg donker geworden.


Citaat door Neda:
Ik dacht zelf ook grijze laminaat, maar ik weet niet of je daar alle stof op gaat zien etc!
Soekran meid, ik zal je recatie meenemen.





Bij mij ook geen Hooglans en me moeder en mijn broertjes kan het niet zoveel schelen

Ik wil het inderdaad nu in 1 keer goed en hopelijk nergens spijt van krijgen, vooral niet van een donkere vloer..

19-11-2013, 14:09
Je moet Houzz op je telefoon hebben. Is een app. Echt geweldig gewoon. Misschien doe je daar ook ideetje op.
Heb zelf een zwarte vloer.

19-11-2013, 14:10

Citaat door sarvia:
Als je geen stof wilt zien, dan raad ik je een lichtere vloer aan. Op de mijne zie je het niet. Al vind ik nu een donkere wel mooier. Maar aan de andre kant, ik heb donkere houten meubels, dan was het allemaal erg donker geworden.



Klopt, dan zou het allemaal erg donker zijn.....
Ik vind een donkere vloer ook echt zo mooi, maar het moet geen hele schoonmaak probleem worden voor me moeder

We doen veel in het huishouden, maar zij kan het soms niet laten om aan de slag te gaan...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11