Bekijk volle/desktop versie : Een groot probleem!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-11-2013, 12:03
Salaam lieve dames,

Ik zit met het volgende..ik ben 4 jaar getrouwd maar de laatste tijd voel ik me zeer ongelukkig in mijn huwelijk..het is allemaal 2 jaar geleden begonnen..
Ik wil niet teveel details kwijt maar het komt er op neer dat mijn man nu al 2, 5 jaar thuis zit zonder inkomen wij hebben 2 kinderen en moeten leven van een bijstandsuitkering er is lichamelijk helemaal niks mis met mijn man maar hij zegt dat hij geestelijk gewoon helemaal op is.

Hij wilt niet werken elke keer heeft hij een smoes
Hij slaapt elke dag uit tot minimaal 12 uur en als ie eerder wakker is ligt hij zoiezo in bed tot een uur of 13:00 dit irriteert mij mateloos.
Ik sta elke dag vroeg op met de kinderen rond 7 uur en zit gewoon alleen.

Als hij wakker wordt is het meestal douchen en hup de deur uit waarheen weet ik niet gewoon hangen heb ik het idee..
Soma gaat hij pas rond 7 uur de deur uit tot middernacht.

Ik doe zoiezo alles in huis alleen..kinderen verzorgen huishouden etc etc.


Ik ben dit zat probeer al 2 jaar met hem erover te praten maar waloe het gaat er niet in.
Verder is hij over het algemeen erg lief. Maar de slechte eigenschappen overheersen..

Soms denk ik echt..ik ga gewoon weg met mijn kinderen soms denk ik dan ben ik liever alleen met mijn kindjes..pff wat moet ik doen!! Wat zouden jullie doen?

19-11-2013, 12:05


een groot deel van de marokaanse mannen in de bijstand zijn zo. zie het maar al te vaak.
echt jammer,. een echte vent hoort werken.

sterkte

19-11-2013, 12:11

Citaat door Riannah:
een groot deel van de marokaanse mannen in de bijstand zijn zo. zie het maar al te vaak.
echt jammer,. een echte vent hoort werken.

sterkte

Jaa als ik dat zeg dat gedeelte van echte vent knapt er iets in hem..
Zelf ben ik niet op me mondje gevallen kan best hard zijn maar niks helpt geen enkele aanpak

19-11-2013, 12:11
Allah i razak sbar lieve meid ....

19-11-2013, 12:14


een trap onder zijn kont geven...met 2 kinderen in de bijstand, wat voor leven hebben die kinderen.

19-11-2013, 12:15
Die kinderen hebben een prima leven Alhamdoulillah daar doe ik alles aan..elke cent gaat naar mijn kinderen..ik maak mij nu druk om mijzelf..mijn kinderen hebben alles Alhamdoulillah daar zorg ik wel voor

19-11-2013, 12:16

Citaat door wafalicious:
Allah i razak sbar lieve meid ....


Ameen shokran lief

19-11-2013, 12:16

Citaat door Marukje:
Die kinderen hebben een prima leven Alhamdoulillah daar doe ik alles aan..elke cent gaat naar mijn kinderen..ik maak mij nu druk om mijzelf..mijn kinderen hebben alles Alhamdoulillah daar zorg ik wel voor
wat wil je horen: scheiding ?

19-11-2013, 12:17
Maar wat ik wel raar vind van wat TS zegt hij zit in de bijstand maar gaat wel tot s'avonds laat tot wel s'nachts de hort op, iemand die lief is en zijn Deen heeft zal er voor zijn gezin zijn desnoods word hij huisvader en dat zijn vrouw gaat werken stel als het echter niet gaat,
TS ik hoop dat hij zich gaat herpakken en zijn best doen op die manier leren de kinderen helaas dat werken later niks voorstelt de vader hoort ze goede manieren en achlaaq bij te brengen en niet s'middags laat op te staan, Moge Allah jou bijstaan in shaa Allah

19-11-2013, 12:19
Doet hij helemaal niets om werk te vinden?
Misschien voelt hij zich een nietsnut omdat hij geen werk kan vinden?

Dat kan ook heel erg frustrerend werken als hij ziet dat hij niet voor zijn gezin kan zorgen..

19-11-2013, 12:21
Probeer toch met hem te praten.
Uitleggen hoe je je voelt. Dat dit jou kapot maakt. Communiceren is de belangrijkste sleutel hoe moeilijk het ook is

19-11-2013, 12:21
Pfffff zulke luie mannen, moeilijk om ze aan 't werk weer te krijgen. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel. Das geen man!
Leuk dat tie lief is en schattig, maar een man is gemaakt om te werken en niet op bed te hangen. Ik zou m een schop onder zn kont geven. Even goed met 'm praten hierover!

19-11-2013, 12:21



Citaat door Neda:
Doet hij helemaal niets om werk te vinden?
Misschien voelt hij zich een nietsnut omdat hij geen werk kan vinden?

Dat kan ook heel erg frustrerend werken als hij ziet dat hij niet voor zijn gezin kan zorgen..
frusterend en wel tot laat buiten blijven...hij kan in ieder geval laten zien dat hij solliciteerd en thuis meehelpen

wel de lusten maar niet de lasten

19-11-2013, 12:25

Citaat door mohand_serieus:
frusterend en wel tot laat buiten blijven...hij kan in ieder geval laten zien dat hij solliciteerd en thuis meehelpen

wel de lusten maar niet de lasten



Daarom heb ik de zinnen in een vragende vorm gesteld.

Als hij wel de moeite doet, kan ik me inbeelden dat het heel erg frustrerend voor hem kan zijn als hij niet aan een baan komt..

19-11-2013, 12:28

Citaat door Neda:
Daarom heb ik de zinnen in een vragende vorm gesteld.

Als hij wel de moeite doet, kan ik me inbeelden dat het heel erg frustrerend voor hem kan zijn als hij niet aan een baan komt..
je kan altijd een baan vinden, genoeg productiebedrijven in nederland of is meneer aan het wachten op een vacature directeur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7