Bekijk volle/desktop versie : Speelgoed in de woonkamer.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

19-11-2013, 09:32
Hebben jullie een aparte speelkamer voor de kinderen, of spelen ze gewoon in de woonkamer. Ik vind het vreselijk, al dat speelgoed wat in de woonkamer rond slingert. Dan heb ik het geen eens over een paar knuffeltjes ofzo die door de woonkamer slingeren, maar hier wordt gewoon in de woonkamer gespeeld en alles staat ook in de woonkamer. Soms berg ik het op, maar als ze dan weer lekker wil spelen heeft ze niks om mee te spelen.

Ik heb een lege kamer en wil daar een speelkamer van maken, maar da's aan de andere kant weer zo zielig voor dr.. dan moet ze alleen boven spelen.

Hoe doen jullie dit?

19-11-2013, 09:34


ik heb een hoekje in de w.kamer waar wat knuffels en speelgoed zit....heb de werkkamer van mijn man waar de rest van hun speelgoed is.....heel veel....ze mogen maar een beperkt aantal speelgoed meenemen naar de w.kamer....anders lijkt het wel een bart smit outlet store in de hoek.....

19-11-2013, 09:35
Eerst speelde mijn kinderen ook in de woonkamer had hier een hele speeltuin hihi.Maar sinds ik een extra kamer heb ligt al hun speelgoed daar en spelen ze ook daar en heb ik er geen last meer van.

19-11-2013, 09:35
Toevallig heeft mijn man gister avond heel veel speelgoed opgeborgen, als ik speelgoed naar boven breng dan neemt mijn zoontje alles weer mee naar beneden.
Echt zoveel auto's, knuffels en loopt elke keer weer naar boven om meer te halen
Nu ook, ik laat hem maar gewoon want hij wil niet alleen zijn en spelen op zijn kamer.

19-11-2013, 09:38


Bij mij in de woonkamer ligt er nooit speelgoed. Speelgoed ligt allemaal op hun kamers en op zolder(vaste trap), dus vaak zijn ze daar te vinden.

19-11-2013, 09:49
Hoort er toch bij speelgoed in de wk als je kids hebt ? Einde van de middag/avond weer opruimen en in de slaapkamer doen. Alle kinderen spelen het liefst in de buurt van de ouders.. Zodra ik naar de keuken gaan dan gaan mijn kinderen ook vaak die kant op en laten ze daar weer speelgoed slingeren haha. En af en toe
Gaan ze weer naar hun kamer om daar te spelen. Er wordt geleefd in het huis en dat hoort erbij als je kinderen hebt ..

19-11-2013, 09:50


Ik heb deze in de woonkamer staan. Als hij dicht is dan lijkt het net een bankje, heb er ook sierkussens op gezet...maar goed, dan blijft nu over nog twee loopauto's en een box en twee eetstoelen en een wipstoel...dus mijn woonkamer is er duidelijk 1 van kinderen helaas

19-11-2013, 09:52
Ach ja als de kinderen ouder zijn dan ga je het missen hoor en dan zal je woonkamer weer
Een nette modelwoning worden als het huis maar schoon is dat is het belangrijkste ..hier en daar wat spulletjes
Maakt het ook huiselijker ..

19-11-2013, 09:52

Citaat door Mourema:
Hoort er toch bij speelgoed in de wk als je kids hebt ? Einde van de middag/avond weer opruimen en in de slaapkamer doen. Alle kinderen spelen het liefst in de buurt van de ouders.. Zodra ik naar de keuken gaan dan gaan mijn kinderen ook vaak die kant op en laten ze daar weer speelgoed slingeren haha. En af en toe
Gaan ze weer naar hun kamer om daar te spelen. Er wordt geleefd in het huis en dat hoort erbij als je kinderen hebt ..
--

19-11-2013, 09:56
Ik ga me niet druk maken om speelgoed in de woonkamer.. zoals mijn zoontje ook zegt: het is ook onze woonkamer . Dus ik heb een hoekje naast de tv waar het een en ander staat op een foampuzzel mat .. het leeft hier en zo hoort het ook.. vind ik ..

19-11-2013, 09:57

Citaat door Mourema:
Ach ja als de kinderen ouder zijn dan ga je het missen hoor en dan zal je woonkamer weer
Een nette modelwoning worden als het huis maar schoon is dat is het belangrijkste ..hier en daar wat spulletjes
Maakt het ook huiselijker ..
Je hebt zo gelijk.. !! Maar goed , sommige houden van een showroom

19-11-2013, 09:59

Citaat door innoe:


Ik heb deze in de woonkamer staan. Als hij dicht is dan lijkt het net een bankje, heb er ook sierkussens op gezet...maar goed, dan blijft nu over nog twee loopauto's en een box en twee eetstoelen en een wipstoel...dus mijn woonkamer is er duidelijk 1 van kinderen helaas
Helaas.? mijn moeder noemt mijn woonkamer ook een kinderkamer !,

19-11-2013, 09:59


Mijn kinderen zijn wat ouder nu en houden ervan om ongestoord op hun kamer te spelen en nemen niks meer mee naar beneden. Voorheen was dit wel anders en had ik maar een hoekje in de huiskamer ervoor vrijgelaten. Ze hadden daar een speelkleed en speelden gewoon daar. Ik vond het ook veel fijner om hun in mijn zicht te zien spelen.

Wel haar leren opruimen. In het begin zal ze zich er niet aan houden, maar op den duur zal ze het automatisch zelf doen. En altijd pas andere speelgoed pakken als het andere is opgeruimd.

19-11-2013, 10:00
ik heb 2 grote lades in mijn tv kast, na het spelen ( of liever gezegt als ze naar bed gaan ) dan doe ik een quick pick-up rond de huis kamer. alles gaat in die lades, binnen 5 minuten opgeruimd.

19-11-2013, 10:04

Citaat door schems:
Je hebt zo gelijk.. !! Maar goed , sommige houden van een showroom
Ja ik houd echt niet van die showrooms..vind zo leuk om te zien als er geleefd wordt in het huis. En ik heb zoiets van als
Je begint aan kinderen dan moet je ook niet verwachten dat een kind van 1 jaar alleen in zijn kamer gaat spelen misschien als ze wat ouder zijn. Ik speelde vroeger ook altijd in de buurt van mijn moeder ik vond het heerlijk. Maar goed ik snap het wel dat het irritant is als alle spullen overal liggen.. Ik probeer ook mijn kinderen bij te brengen dat ze weer moeten opruimen na het spelen en dan weer iets nieuws mogen pakken en alles in bakken natuurlijk netjes opbergen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10