Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie geld overgemaakt op giro 555?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-11-2013, 19:57
Ik twijfel. Eerlijk gezegd heb ik zoiets van de moslims in Syrie wil met alles wat ik heb, eerder helpen. Maar soms zie ik beelden van mensen op tv die hun familieleden zijn verloren op de philipijnen of geen voedsel hebben. En ik ben daar gevoelig voor.

Nu ik dit aan het typen ben, moet ik ineens denken aan mijn broeders en zusters in myanmar. Weet iemand hoe de situatie daar is op dit moment? Want voor moslims komt er natuurlijk geen tv actie.

Gaan jullie geld storten?

18-11-2013, 19:58


Pff de moslims in syrie zitten ook zonder onderdak etc. Klaar, daar gaat mijn geld in shaa Allah naar toe.

18-11-2013, 19:59
de moslims die jihaad uitvoeren in yemen waar ze worden aangevallen door shi`iten hebben ons het hardst nodig.

18-11-2013, 20:01
Nee ben ik ook niet van plan
Waarom waren ze niet Zo actief met syrie

18-11-2013, 20:01


Ja. Beelden zijn hartverscheurend, dus heb wel iets overgemaakt.

18-11-2013, 20:03
Er is ook Islamic relief daar geef ik de voorkeur voor want de moslims gaan ze heus niet bijstaan.

Kan iemand een korte update geven omtrent alles? Ik kijk/lees geen nieuws word ik echt ziek van

18-11-2013, 20:11
in de Filipijnen zijn ook moslims en waarom ze bij syrie niet zoveel gingen ophalen is omdat het geen ramp betreft maar iets in oorlog.

Natuurlijk ben ik van mening dat het niet uitmaakt wat er is gebeurd in een land oorlog ramp etc maar zo werd het vanmorgen uitgelegd.

18-11-2013, 20:15
Ze zeggen dat die giro 555 oplichting is.
Ik ga niet mn geld daar storten. Vertrouw het niet

18-11-2013, 20:22

Citaat door Kissy:
Ze zeggen dat die giro 555 oplichting is.
Ik ga niet mn geld daar storten. Vertrouw het niet
deel vullen ze de staatskas mee (lees eigen zakken)

18-11-2013, 20:27

Citaat door Sweetlove.:
Ik twijfel. Eerlijk gezegd heb ik zoiets van de moslims in Syrie wil met alles wat ik heb, eerder helpen. Maar soms zie ik beelden van mensen op tv die hun familieleden zijn verloren op de philipijnen of geen voedsel hebben. En ik ben daar gevoelig voor.

Nu ik dit aan het typen ben, moet ik ineens denken aan mijn broeders en zusters in myanmar. Weet iemand hoe de situatie daar is op dit moment? Want voor moslims komt er natuurlijk geen tv actie.

Gaan jullie geld storten?
Voor Syrie is ook een tv-actie geweest.
Echter worden er bij (natuur)rampen veel meer geld opgehaald dan bij oorlogen. Bovendien hebben de SHO zeker 200 miljoen op hun rekeningen staan. Dit is propaganda. Je kan beter doneren aan AzG.

18-11-2013, 20:34
ik ga niets storten mensen in syrie wachten al 3 jaar op hulp kinderen die gedood worden meiden die verkracht worden hebben die geen hulp nodig dan

18-11-2013, 20:37
ze vullen hun eigen zakken .. Nederlanders zijn ook boeven!

18-11-2013, 20:46


Dat bedrag wat ze halen met giro 555 voor Haiti, Indonesie en nu de Filipijnen halen wij nooit met z'n allen bij elkaar voor Syrie, Myanmar en Palestina bij elkaar.

Nee die laatste groep heeft mij hulp harder nodig, ben ik van overtuigd.

18-11-2013, 20:46
Salaamou alaikoum.

Hier kan je ook naar sturen

.http://https://nl-nl.facebook.com/hulpsyrie

18-11-2013, 21:10

Citaat door zouzou7t:
de moslims die jihaad uitvoeren in yemen waar ze worden aangevallen door shi`iten hebben ons het hardst nodig.
waarom het hardst? De moslims in Syrie, myanmar, Palestina en de rest van Moslimummah in nood hebben ons even hard nodig,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6