Bekijk volle/desktop versie : Kledingfabrieken Marokko



18-11-2013, 15:25
Wie weet waar de kledingfabrieken in Marokko gevestigd zijn. Waar ik dat kan vinden?

Ik ben ook heel benieuwd waar Zara en H&M de kelding laat naaien in MArokko.

Websites en/of adressen zijn helemaal welkom

25-11-2013, 17:09


zou ik ook wel willen weten. uuuuuuuuuuuupppp

26-11-2013, 01:02
Waarschijnlijk in Casa.

26-11-2013, 10:10
Zara zit volgens mij in Agdir maar ik weet alleen niet zeker...Ik was zelf 2 jaar geleden opzoek naar een fabriek toen kwam ik bij een fabriek.
De mensen die daar werkte zeiden dit is van Zara.....Nogmaals het is niet exact zeker omdat ik op schillende plekken fabrieken heb bezocht ik dacht Agdir.

Als het goed is heb je in marrakeche een Zara winkel dus dan moet die fabriek daar in de buurt zijn


Wat moet je daarmee? als ik mag vragen.

Je kan geen kleding importeren of iets van een deal sluiten ze zijn zwaar bewaakt die Europese en Amerikaanse fabrieks

26-11-2013, 15:42


Broertje van mijn man werkt in een kleding fabriek in Tanger van ZARA.

26-11-2013, 16:00
veel kleding fabrieken zijn in tanger gevestigd.ik heb bij een transportbedrijf gewerkt die met name confectie transporten deed.veelal uit tanger.

26-11-2013, 16:08
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik begrijp uit meerdere antwoorden ook prive mails dat Zara iig in meerdere plaatsen laat naaien in Marokko
Een fabrieksnaam zou echter nog wel handig zijn. Die heb ik nog niet gevraagd, omdat het nu nog niet direct van toepassing is.
Mijn doel is niet Zara of H&M kleding te importeren. Daarvoor ga ik gewoon eenvoudig in de buurt shoppen voor mezelf
Ik ben op zoek naar kledingfabrieken in Marokko die kwaliteit leveren, en als ik kijken naar de kwaliteit van bijv. de Zara vind ik dat ze het heel goed doen. Is iets wat ik wil weten voor de toekomst InschaAllah.

26-11-2013, 16:08
volgens mij was het casa dat hoorde ik vroeger in Marokko een winkelier zei dat toen.

14-05-2015, 07:45
Dag dames.

Ten eerste wat een topte dit... ik ben bezig met het opzetten van mijn eigen kleding label in Afrika, het is mijn bedoeling om het in onze prachtige continent te laten produceren en het ook alleen daar te verkopen een echt Afrikaanse keten dus.. Ik ben druk op zoek naar landen waar ik met kwaliteit de producten kan laten maken. Marokko was land nr 1, via deze weg wil ik jullie vragen om tips adressen tel nrs van fabrikanten die echt weten waar ze mee bezig zijn. groetjes en alvast bedankt!!