Bekijk volle/desktop versie : Facebook alias Trouwkermis



17-11-2013, 13:37
Facebook is de laatste tijd gewoon een Marokkaanse trouwbeurs...bruiloften, liefdesverklaringen, Ex-man haatverklaringen, verlovingsfotos, huwelijksreisfoto's..scheidingsfoto's..gratis reclame voor Marokkaanse ondernemingen die niet eens bij de KVK staan geregistreerd...het gaat alleen maar over huwelijken. GTST is er niks bij. Men vind het nodig om elke puf te delen. En wat een geslijm op pagina's van Ziana's die hun modellen met een visagie waar Pippo de Clown de slappe lach van krijgt..opmaken.
En al helemaal walgelijk zijn die koppels die tegen elkaar praten via Facebook. VERTEL HET ELKAAR GEWOON. Wedden dat ze gewoon naast elkaar op de bank zitten interessant te doen. Snap echt die behoefte niet om alles te delen. Vind trouwens sowieso ook een man met facebook een zware afknapper.

17-11-2013, 13:39


Daarom mn account verwijderd aangemaakt en eentje aangemaakt voor andere doeleinden dan het hopeloos gezeik van wannebees, kijkmijeenluekleven hebben en dat zo nodig moeten bewijzen, aan moeten zien.

17-11-2013, 13:42

Citaat door sarvia:
Daarom mn account verwijderd aangemaakt en eentje aangemaakt voor andere doeleinden dan het hopeloos gezeik van wannebees, kijkmijeenluekleven hebben en dat zo nodig moeten bewijzen, aan moeten zien.
Zo echt belachelijk gewoon. Snap niet waar die behoefte vandaan komt.

17-11-2013, 13:43
Van dezelfde plek als dat marokkanen altijd dure merkkleding moeten hebben, grote ordi bruiloften etc.
Maar jij hebt je spaanse kant om je te verschuilen.
Citaat door Wynona:
Zo echt belachelijk gewoon. Snap niet waar die behoefte vandaan komt.

17-11-2013, 13:46


Helemaal geen fb hebben, probleem opgelost.

17-11-2013, 13:49

Citaat door NDR:
Helemaal geen fb hebben, probleem opgelost.
Kan niet. Veel contact met vrienden in het buitenland en familie in Spanje.

17-11-2013, 13:53
Ja inderdaad gewoon je Facebook weg doen.
Geloof me, je mist echt niks.
Ik ben blij dat ik ook die keuze heb gemaakt

17-11-2013, 13:56
Haha er is zelfs een fb page genaamd "Marokkaanse vrijgezellen".

17-11-2013, 14:01

Citaat door Red_Tetouania:
Haha er is zelfs een fb page genaamd "Marokkaanse vrijgezellen".
Hahahahaha meen je niet

17-11-2013, 14:06

Citaat door Wynona:
Hahahahaha meen je niet
Jawel. Ik zie weleens vrienden erop reageren en dan voel ik mij geroepen om te reageren op achterlijke stellingen. Ik wil za3ma de wereld verbeteren.

17-11-2013, 14:10
nu je het zegt meid..merk ik dat ook vaak..pfff(gelukkig gebruik ik het alleen voor faml die in het buitenland zit en vriendinen)

17-11-2013, 14:10
lief dagboek